Ei tea kust alustada jutuga...
Igastahes täna hakkas mootor jupsima. Madalatel pööretel tõrgub ja jupsib. Eile sai sõidetud maale ja kompuuter näitas, et 20km saab veel sõita. Kallasin autosse 5L bensiini (Neste), et autoga ilusasti linna jõuaks. Ca 25km sai sõidetud ja siis poodi mindud. Peale seda hakkas mootor jupsima. Pole eriline spets aga selline tunne, et kogu mootor nagu ei töötaks.
Kohapeal vabakäiguga pöörded (1000rpm) ei juksi aga mootor küll. Gaasi andes ei ole midagi tunda.
Kui oleks olnud solk-kütus (tavaliselt tangin Olerexis) siis oleks pidanud kohe tunda andma? Kütusefilter?
Homme plaan minna autoteenindusse ja uurida.
Mootor jupsib...
Jep. Peale Neste bensiini (5L) lisamist. Siis sõitsin 20-25km. Kõik oli OK. Ei olnud jamasid. Aga 500m enne tanklat hakkas jamama.
Kiirendus on totaalne null. Turbo seier liigub küll aga masin edasi ei liigu. 70km/h pealt 100km/h peale saada oli ka paras piin...
Kiirendus on totaalne null. Turbo seier liigub küll aga masin edasi ei liigu. 70km/h pealt 100km/h peale saada oli ka paras piin...
:poke:mul kah nestes jama olnud takisin 1 korra ja peale seda kui auto käima panin suri välja ja teinekord ka valgusfoori taga ja pärast panin statoilist peale ja oli kõik jälle ok aga kui sul peale seda ka jamab siis jah vaheta filter ja puhasta paak
Ja enne seda mingist hullust august ei sõitnud läbi vms? Et paagi põhjast sodi lahti raputas? Mul suri bensupump sedasi nädal pärast koputada saamist (põhi käis korra vastu maad vist kui asfaldilt kruusale sõitsin).
55581286
Kuressaares teed on sellised nagu nad on. Midagi väga hullu küll ei ole nüüd saanud. Kaks nädalat tagasi nägi minu käest esimsest korda kruusateed (ca 60km).
Uurisin siin vanemaid teemasid ka. Kui nüüd läheb kütusefiltri vahetuseks, siis kas maksab kasutada ennem sellist asja: http://www.valvoline.ee/products/engine ... orcle.html
Kütusefilter. On nendel midagi vahet ka, mida eelistad:
Kütusefilter KNECHT 289.-
Kütusefilter FRAM 169.-
Kütusefilter CLEAN FILTER 149.-
Kütusefilter HENGST 270.-
Lingid ka nüüd korras.
Uurisin siin vanemaid teemasid ka. Kui nüüd läheb kütusefiltri vahetuseks, siis kas maksab kasutada ennem sellist asja: http://www.valvoline.ee/products/engine ... orcle.html
Kütusefilter. On nendel midagi vahet ka, mida eelistad:
Kütusefilter KNECHT 289.-
Kütusefilter FRAM 169.-
Kütusefilter CLEAN FILTER 149.-
Kütusefilter HENGST 270.-
Lingid ka nüüd korras.
Kirjeldan pisut lähemalt ka. Tühikäigul 1000rpm. Annan gaasi 1500 peale. Hakkab puterdama ja iseenesest lähevad pöörded 500 võrra kõrgemale... kuni 3000 umbes...
Bensiinifilter sai ära vahetatud. Mitte midagi ei muutunud
. Vanast filtrist tuli ikka korralik peotäis prahti.
Bensiinifilter sai ära vahetatud. Mitte midagi ei muutunud

Algselt postitas: Taavi_R
Hea öeldaKust ma selle Saaremaalt leiaks.
Hm... äkki keegi pakub mingi variandi välja. Mul on inimene, kes homme läheb Tallinna. Õhtul tagasi.
Vaata foorumis ringi, ehk mõni DI kasseti omanikuga masin on saarel ikke olemas. Saad ehk kaubale.
Iga ratas veab and then some!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
otsi esmalt mõni musta( vist oli sul) di-ga korras auto ja vaheta ringi ja proovi, siis saad teada, kas ikka di viga..
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Tasub tasubAlgselt postitas: Taavi_R
Ohoh, Nöx, päris hea. Räägime edasi e-maili teel (Profiil)Pesitsed muidu Kuressaares?
Kas tasub minna musta DI'd proovima?:freak:

Must punase asemel - erinevused mootori töös nii väikesed, et neid ainult arvutist näha, kuis sellega Trionicusse sukelduda..
Täna sai tehtud ca 20km tiir. Nii linnas kui ka maanteel. Jupsimine on vähemaks jäänud... Madalamatel pööretel, kuskil 1500-2250 kandis jupsib kõige rohkem. Täna isegi maanteel sai kiirendada aga möödasõitu ei ole mõtet teha
:
Eks nüüd neljapäeval näeb, saab teise DI korra peale pandud.

Eks nüüd neljapäeval näeb, saab teise DI korra peale pandud.