Sai soetatud see tonnine.Läbisõit 265000km ja päris korraliku hoolduslooga.Ainuke häiriv viga,et hommikul käivitades kui mootor külm,läheb mootor kohe pöördesse ja rahuneb alles poole minuti pärast.Nüüdseks olen temaga läbinud 5000 km ja muid häirivaid asju pole ilmnenud.Muidugi on mõned ,,sõbramõlgid" ja ka täkkeid kapotil.Autole sai tehtud ka garantii kindlustus(20000km-või 1aasta).
Lisatud failid
SAAB 9000 CS 2.3, 1995, taneli01
Vabandust,väljendasin algul valesti.Tegemist on ostugarantiiga,mille lepingu saab sõlmida Suomen Autovakuus Oy -ga.Selle kindlustuse saab sõlmida üle 10.aastastele masinatele ja see hõlmab mootorit ja käigukasti kui viga tekib mitte omaniku süül
Kuna kätte hakkab jõudma järgmine hoolduse aeg tahaksin selle teha troostis.Seni olen hooldusraamatut uurides jõudnud selgusele,et autol võis olla enne mind kaks omanikku või vahetas omanik elukohta.Esimesed hooldused on tehtud Tikkurila Saabi hoolduses,sealt on ta ka ostetud,omanik elas siis Olaris ja Länsi Autos.Läbisõidud olid siis normaalsed.Siis,kolme aasta möödudes hakkab hoolduses figureerima Kotka ja läbisõidud lähevad suureks.Viimased kaks aastat oleks aga nagu varjusurmas olnud,kokku 6000km,või oli peres teiseks autoks.Eraldi on märgitud pidurivedeliku vahetusi ja usinalt on ka vahetatud termostaati.Tundub ka et termostaat ka präegu ei pea.Kas tüüpviga?Ketivahetuse kohta aga mingit infot pole.Milline seisukoht keti suhtes võtta?Kas seda on tarvis vahetada?Keti pauk võib olla suur auk ka rahakotis.Mersudel lõpeb see tavaliselt mootorivahetusega.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1985
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Hoolduse tegemiseks ja muude nõuannete saamiseks pole ehk muud midagi vaja teha, kui võtta lahti http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=4939 ja sobiv aeg kokku leppida.
Äkki on viga temp.anduris?Kui õhutemperatuur on päevane,ütleme,et20 ja enam,siis pöörded ei tõuse nii kõrgeks.Varahommikul kui alla 10 kraadi,siis laksab kohe üle 2000 pöörde ja kui siis veel piduripedaali vajutada tõusevad veelgi,iga vajutus kriipsuvahe.Kui mootor juba soe,siis seda probleemi pole.Kütusekulu ka normaalne,keskmine 9,6.
- D116
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: suurTühikäiguklapi kasimine ning vaakumvoolikute vahetus peaks mured lahendama.Algselt postitas: taneli01
Ainuke häiriv viga,et hommikul käivitades kui mootor külm,läheb mootor kohe pöördesse ja rahuneb alles poole minuti pärast.
Mis mootoriga:? kW:? Tundub, et vabaõhuhingav.
__In Boost We Trust__
Täna vaba päev ja peale külaskäikku Troostauto sõbraliku pere juurde läbitud natuke üle viiesaja kilomeetri.Pidurid peale ketaste vahetust hakkavad tasapisi sisse töötama ja otsustasin käia täna ära ülevaatusel.Suured tänud Troostauto lahkele perele Elerile ja Viktorile,kes mu autot trööstisid ja hellitasid,silitasid ja parandasid!Kasulik vist enne ülevaatuspunkti jõudmist korra Turu teel torud tühjaks sõitta,sest mine tea mida see heitgaaside test näidata võib.3-da käiguga paarkümmend kilomeetrit ,nii palju kui kannatab,peaks vist torud tühjaks lööma!Vaatan veel selle tuledepesu üle,äkki mingi pisiviga.Loodan,et see ei saa ülevaatusel siiski takistuseks, kui korda ei saa ,kuigi nad on siin pisiasjade suhtes teinekord väga norivad.
Algselt postitas: taneli01
Kasulik vist enne ülevaatuspunkti jõudmist korra Turu teel torud tühjaks sõitta,sest mine tea mida see heitgaaside test näidata võib.3-da käiguga paarkümmend kilomeetrit ,nii palju kui kannatab,peaks vist torud tühjaks lööma!
Ma pole varem kuulnud, et bensukatel see rolli näitab?
Disladel on küll see torude tühjakssõit üks põhiasju, mis enne ülevaatust ära tuleb teha, vastasel korral võib tahmatest liiga suuri numbreid näidata - eriti kui sõidetakse näiteks linnas ja lühikesi otsi. Minul aitas kümmekond kilomeetrit 4000-5000 pöördega. Auto liikus kah reipamalt peale seda
4.dets.seisuga jäi ülevaatusel siiski käimata.Telefonikõne nullis kõik plaanid-tööriided selga ja tööle.
Sai siis ülevaatus eile ette võetud,kuigi oleks aega olnud veel 31.3.2009.a.-ni.Käin oma auto ja registriasju ajamas tavaliselt ühes kindlas punktis,kus on alati suhteliselt vähe rahvast ja meeldiv klienditeenindus.Ka seekord sujus kõik meeldivalt.Dokumendid üle leti,meeldiv teenindus,üks auto enne mind,pakuti kohvi ja piparkooki ja ei jõudnud kohvigi ära juua kui ülevaataja tuli,võttis autodokumendid ja võtmed.Läksin ka ise kaasa.
Kõik mida kontrolliti oli korras ja töötas.Vaadati isegi kas elektrilised peeglid liiguvad igasse asendisse.st,et kas neid on võimalik reguleerida nii nagu ette nähtud-seest ja nupuga.Seega kõik mis autol küljes peab ölema korras ja toimiv.Sain puhta lehega tulema,st.,et ülevaatus tehtud!Aasta jälle mureta.Ja tänud veel Troosti Laki perele:notworthy:,auto oli korralikult ette valmistatud.Ülevaatuse hindadest siin:korraline ülevaatus 49euri,korraline ülevaatus koos co mõõtmisega 64 euri ja kordusülev.22 euri.Kordusülevaatuseks antakse kuu aega,et avastatud rikked ja puudused kõrvaldada.Sõita võid seni piiranguteta.Eestis vist ainult remonti või koju?
Kogu saabirahvale aga rahulikke jõule ja ilusat aastavahetust!
Sai siis ülevaatus eile ette võetud,kuigi oleks aega olnud veel 31.3.2009.a.-ni.Käin oma auto ja registriasju ajamas tavaliselt ühes kindlas punktis,kus on alati suhteliselt vähe rahvast ja meeldiv klienditeenindus.Ka seekord sujus kõik meeldivalt.Dokumendid üle leti,meeldiv teenindus,üks auto enne mind,pakuti kohvi ja piparkooki ja ei jõudnud kohvigi ära juua kui ülevaataja tuli,võttis autodokumendid ja võtmed.Läksin ka ise kaasa.
Kõik mida kontrolliti oli korras ja töötas.Vaadati isegi kas elektrilised peeglid liiguvad igasse asendisse.st,et kas neid on võimalik reguleerida nii nagu ette nähtud-seest ja nupuga.Seega kõik mis autol küljes peab ölema korras ja toimiv.Sain puhta lehega tulema,st.,et ülevaatus tehtud!Aasta jälle mureta.Ja tänud veel Troosti Laki perele:notworthy:,auto oli korralikult ette valmistatud.Ülevaatuse hindadest siin:korraline ülevaatus 49euri,korraline ülevaatus koos co mõõtmisega 64 euri ja kordusülev.22 euri.Kordusülevaatuseks antakse kuu aega,et avastatud rikked ja puudused kõrvaldada.Sõita võid seni piiranguteta.Eestis vist ainult remonti või koju?
Kogu saabirahvale aga rahulikke jõule ja ilusat aastavahetust!
Teadupärast on pagassis ka tööriistamapp kruvikeerajaga, rattapoldivõtmega, tangidega, mõni jupp vist veel komplektis. Kas ke nende olemasolu ja komplektsust kontrollitakse, peetakse seda oluliseks tehnilise ohutuse seisukohalt, et kui vaja ratast/tulepirni vahetada, kust sa siis võtme/kruvikeeraja võtad jne.
Ja kas piiranguta liiklemine enne kordusülevaatust kehtib ka näiteks OV (ohtlik viga, -väga ohtlik viga) korral. Kui nii siis tundub natsa imelik, et muidu rangelt näpuga järge ajades, selline asi siiski teisejärguliseks peetakse.
Ja veel, mulle tundub, et ka roostes auto suhtes on põhjamaades leebem suhtumine. Ehk siis kere roostetamise aste ei ole määrav kui muidu tehniliselt korras.
Aga muidu ilu auto ja tervitused ning head jõulusoovid Soome lahe lõunakaldalt !
Ja kas piiranguta liiklemine enne kordusülevaatust kehtib ka näiteks OV (ohtlik viga, -väga ohtlik viga) korral. Kui nii siis tundub natsa imelik, et muidu rangelt näpuga järge ajades, selline asi siiski teisejärguliseks peetakse.
Ja veel, mulle tundub, et ka roostes auto suhtes on põhjamaades leebem suhtumine. Ehk siis kere roostetamise aste ei ole määrav kui muidu tehniliselt korras.
Aga muidu ilu auto ja tervitused ning head jõulusoovid Soome lahe lõunakaldalt !
Auto võib olla roostes,aga auku ei tohi sees olla,vähemalt nähtavat.Pane kas või teip peale,siis võib.Vanadel autodel koputatakse ka põhi läbi ja kui asi kahtlane siis lüüakse kangiga ikka päris korralikult,seni kuni augu läbi saavad.Põhi peab igal juhul korras olema!Pagassi ei vaadatud ja mootorikate tõsteti üles selleks,et kerenumbrit kontrollida.Co mõõdeti nii vaikselt ära,et ei saanud arugi millal.Sond oli korra torus ja kõik.Ei mingit mootori pöördesse ajamist.Tuksus lihtsalt tühikäigul ja ka sondi ei aetud õlivarda august sisse.Kui ülevaatust ei läbi saab kaasa kontroll-lehe kus kõik puudused kirjas.Iga kord peale ülevaatuse läbimist saab uue tehn.passi.Paistab ka,et igasuguse ohutusvarustuse olemasolu on südametunnistuse asi.Midagi ei kontrollitud,et kas on..... .Võibolla kuskil mujal kontrollitakse.Ma ei ole küll kuulnud ,et keegi tormaks enne ülevaatusele minekut tulekustutit või muud ostma või laenama sõbra käest.Igaühe südametunnistuse asi vist.See on vist teadlikkus!