Küsimus siis selles, et kui vajutada kondi nuppu(tegemist siis mitte kliima vaid lihtsalt konditsioneeriga st. pliidinupud), siis mootoril lähevad hetkeks pöörded alla, aga kont ei rakendu(vist), sest külma ei tule. Selle kondi nupu kohta nüüd: kas nupp peaks alla ning põlema jääma, nagu näiteks siseõhu oma? Mul igatahes ei jää. Ehk siis: vajutan, pöörded langevad korra, nupu valgus põleb, lasen nupu lahti, valgus kustub ja nupp on ülemises asendis tagasi ning ikka on krdi palav:wall:
Siia lõppu üks off topic küsimus ka veel: kas kõigil manuaalkastiga tonnistel peaks olema see "shift up" tuluke armatuuris, või on see ainult lollidemaa eril?
Küsimus konditsioneeri lüliti kohta
Shift up on minuarust ainult Ameerika maade mudelitel kasutuses.
Äkki on sul konditsioneeri tühi, sellisel juhul ei tohiks ta ka tööle minna. See, et mootori pöörded korra langevad tulebki, et kont lastakse korra taha.
Äkki on sul konditsioneeri tühi, sellisel juhul ei tohiks ta ka tööle minna. See, et mootori pöörded korra langevad tulebki, et kont lastakse korra taha.
Iga ratas veab and then some!
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Nupp võib muidugi ka peetis olla, et ei lukustu sisselülitatud asendisse. Mis juhtub, kui sa seda vähe pikemalt all hoiad? Nii minut-paar...
Shift up on jah meeriklaste jaoks, nende jaoks on peeglitel ka kirjad, et asjad peeglis on tegelikult lähemal, kui nad peeglist paistavad..
Shift up on jah meeriklaste jaoks, nende jaoks on peeglitel ka kirjad, et asjad peeglis on tegelikult lähemal, kui nad peeglist paistavad..

Teip peale, kopikas lüliti vaheleAlgselt postitas: Cyber
Nupp võib muidugi ka peetis olla, et ei lukustu sisselülitatud asendisse. Mis juhtub, kui sa seda vähe pikemalt all hoiad? Nii minut-paar...

Oota, ehk mõni pliidinuppudega tonnise omanik kommenteerib.