K: Käigukast
uue kastiga sõidetud 100km ja sama nali kõik käigud peale 1,3 ja 5-nda kadunud.
:wall: Kui liigutan kangi enda poole ehk siis üritan sisse panna 2,4 või tagurpidi käiku siis kostab põhja alt otse kangi juurest metalli kolkse. Oskab keegi nõu anda mis seal kolksuda võib? Hoian hinge kinni ja loodan, et kast omadega õhtul jälle pole. 
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7673
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
käigukasti hoovastik võta vaatluse alla. vajalik õige reguleerimine. ja eriti esimeses otsas olev plastmasspuks peab ka ikka terve olema.
samas võid veel mõnda kasti proovida
samas võid veel mõnda kasti proovida
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kui ka neljanda kastiga ei näkka:wtf:,tuleb kuliss kastihoovastikuga sünkroonselt käima reguleerida(suht lihtne operatsioon).Kui küljes on vanatüübiline hoovastik,tuleks see asendada modituga.Mootori/kasti padjad peavad terved olema.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Natuke lammutamkist ja uurimist ja mis selgus. Viga polnudki kastis vaid katki on käigukangi all asuv valge plastist krae. see kinnitub sinna ala metallist korpuse külge 3 kõrvaga. Üks neist on katki ja laseb sellel krael paigast liikuda. Siis hakkab käigukang suvaliselt liikuma ja käigud kaovad. Ja seda töökojas ei suudetud ülesse leida... Hoopis öeldi, et kast tuleb vahetada. 

:wall: 2500.- eek-i mitte millegipärast väljakäidud... Tööraha ma neile küll mitte sentigi ei maksa kasti vahetamise eest. Mida nad seal töökojas küll tegid ma ei tea.
Teenindus kus käisin tunnistas ka oma viga ja ütles, et eelmine kast oli ka terve ja seda vahetust polnudki vaja...
Väga s... tunne on igatahes praegu. Hulk raha asja alla pandud ja lõpuks pidin ikka ise vea üles otsima ja parandan ise ära kah.
- andreas1982
- Postitusi: 157
- Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
- Asukoht:
- Auto:
Muide, kuidas aru saada, et käigukasti padjad hakkavad otsa lõppema ? Ja mitte ei leidnud ühtegi hinnapakkumist kaneile patjadele, on nende vahetusega kellegil mingit kogemust ? ( Tegemist ikka NG900 2.0 ´95 manuaal )
Käigukasti padi on tegelikult mootoripadja nime all, kuna Saabikul moodustavad need asjad ühe vedrutava sõlme. Kui tagumine mootoripadi (käigukasti all) läbi on, siis on raskusi tagurpidikäigu ja ka muude käikude lülitamisel.
Paiknemisest ja väljanägemisest siin:
http://speedparts.se/shop/prod/res_mot_ ... 00ng.shtml
Paiknemisest ja väljanägemisest siin:
http://speedparts.se/shop/prod/res_mot_ ... 00ng.shtml
- andreas1982
- Postitusi: 157
- Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
- Asukoht:
- Auto:
MadMan aitäh ! Lihtsalt hakkas huvitama, Saabikul eelpoolnimetatud probleemi küll pole, et käigud ei lülituks aga ju siis tahab sidur veits värskendust. Peale käiguvahetust külma mootoriga lahutades esimest käiku ja teist võpatab auto natuke.
- andreas1982
- Postitusi: 157
- Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
- Asukoht:
- Auto:
Tekitaks ühe väikese küsimuse ka seoses eelmise postitusega, väike võpatus ja käigukang võdistab ka kuidagi liialt kui gaasipedaaliga mängida, huvitav millest see võib olla, kas hoovastiku puksid on aurustunud ? Või millest see võdin üldse...

