Tere,
nimelt kui siin soojad päevad tulid siis tohutu palavaga lõpetas miskine vidin töö ja enam ei õhk ei liigu. keera kui põhja tahad või mida iganes. ühesõnaga natuke netis tuhnides sain mingeid vastuseid.
vajutasin siis auto ja off nupud korraga alla ja ekraan läks kollakamaks ning ette hakkasid ilmuma järgmised asjad:
kõigepeal vasakul 0
siis vasakul 1 ja paremal 13
ja siis vasakul 2 ja paremal 08
kas ma sain asjast õigesti aru, et vasakul ilmub vigade arv ja paremal veateate kood??
kui nii siis mis värk. koos 13 näitab, et "air distribution motor". mingi linki leidsin netist: http://www.saabservices.com/9-5%20ACC%20codes.htm
ning seal kirjas, et kood 13 tähendab, et see mootor on "jammed". midagi keris vahele või?:D
või on hoopis mootor läbi?
kui läbi on siis kui kallis lõbu on uus salongivendi mootor? ja selle vahetus on tõeline peavalu ise tegemiseks?
9-5 ACC veakood
mul ka sellekliimaga mingi jama , esmaspäeval lasen värvaine sisse panna ehk leiab lekke üles , sest mul jookservad mahlad nii umbes nädalaga välja, veateade on muidu vasakul 1 ja paremal 21 ega keegi ei tea mis see 21 tähendada võiks?
Vaata linki esimeses postituses.
Algselt postitas: Sven87
mul ka sellekliimaga mingi jama , esmaspäeval lasen värvaine sisse panna ehk leiab lekke üles , sest mul jookservad mahlad nii umbes nädalaga välja, veateade on muidu vasakul 1 ja paremal 21 ega keegi ei tea mis see 21 tähendada võiks?
mul sai asjaga seekord õite kergelt läbi. koorisin siis katted ja kojamehed ja möllud maha. võtsin vendi välja koos mootoriga.... kontrollisin harju-värke. kõik nagu toimis. panin tagasi ja siis selgus alles viga. ühenduspistik oli tsipa vigase inseneritöö tõttu nö halvasti ühendatav. et jamas seal, pisut painutamist ja värki ja korras... praeguseks.
ainult jah, olge ettevaatlikud selle suure katte eemaldamisel, need plastikklambrid on eriti keged murduma.
T.
ainult jah, olge ettevaatlikud selle suure katte eemaldamisel, need plastikklambrid on eriti keged murduma.
T.
Kas 08 kood kadus ka ära?
Endal sama kood aga kliima justkui töötab enamvähem normaalselt, manuaalselt saab kliimat juhtida nagu vaja. Automaatselt töötab siis kui auto pikemalt seisnud perfektselt AUTO reziimil, kui aga näiteks 10minutit eelmisest sõidust seisnud, siis kliima justkui enam ei juhi salongivendi pöördeid õigesti - ka palavas autos ei hakka täiega puhuma, manuaalselt pöördeid keerates saan soovitud tulemuse. Õhujugade suunamine ja puhutava õhu temperatuuri ning sise/välisringide reziimide juhtimine on alati korras. Sõidu ajal aga see vendi pöörete probleem justkui aegamisi kaob ning samuti pikemalt seistes on kõik korras nagu mainitud.
Praegu olen leppinud anomaaliaga, sest üldjoontes asi toimib.
Endal sama kood aga kliima justkui töötab enamvähem normaalselt, manuaalselt saab kliimat juhtida nagu vaja. Automaatselt töötab siis kui auto pikemalt seisnud perfektselt AUTO reziimil, kui aga näiteks 10minutit eelmisest sõidust seisnud, siis kliima justkui enam ei juhi salongivendi pöördeid õigesti - ka palavas autos ei hakka täiega puhuma, manuaalselt pöördeid keerates saan soovitud tulemuse. Õhujugade suunamine ja puhutava õhu temperatuuri ning sise/välisringide reziimide juhtimine on alati korras. Sõidu ajal aga see vendi pöörete probleem justkui aegamisi kaob ning samuti pikemalt seistes on kõik korras nagu mainitud.
Praegu olen leppinud anomaaliaga, sest üldjoontes asi toimib.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
08 puhul jääd kylmaga ikka kylma kätte, ei saa kohe mitte mingit sooja juhipoole.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



jah anomaaliaid leidub mulgi nüüd. Nimelt tulimitu korda kalibreerida seda asja enne kui ta hakkas üldse vastavalt minu valitud käsule õhku puhuma. näiteks alguses ei puhunud aknale üldse. siis kui valisin jalgadele - puhus näkku. mõned korrad vajutasin auto-off nupu korraga alla ja nüüd need paigas. aga soojusega on ikka midagi mäda. kas siis LIIGA soe või jahe ja täitsa külm. vahepealset nagu ei saagi väga.
+ mida tähendavad need infod kui ma vajutan ECON ja OFF korraga alla?
imelik jah, et see 13 kood on ikkagi alles, kuigi puhub ja värki. see "air distribution motor jammed" kood on mõeldud vist nagu see klapp mis suunab õhku sinna kuhu ma tahan. ei tea kuidas selleni pääseb
minumeelest kadus kood 08 ära.
+ mida tähendavad need infod kui ma vajutan ECON ja OFF korraga alla?
imelik jah, et see 13 kood on ikkagi alles, kuigi puhub ja värki. see "air distribution motor jammed" kood on mõeldud vist nagu see klapp mis suunab õhku sinna kuhu ma tahan. ei tea kuidas selleni pääseb

minumeelest kadus kood 08 ära.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
air distribution motor;--- huvitav, kas see on see mootor, mis juhib õhu puhumist, yles, alla, keskele?
korra olen yhe sellise anomaaliga kokku puutunud, et ei tahtnd esiaknale puhuda.
ja toona lihtsalt sain vea korda
korra olen yhe sellise anomaaliga kokku puutunud, et ei tahtnd esiaknale puhuda.
ja toona lihtsalt sain vea korda
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: ivomets
08 puhul jääd kylmaga ikka kylma kätte, ei saa kohe mitte mingit sooja juhipoole.
Pole probleeme sooja õhu saamisega juhi poolele. Eilse ja tänase jaheda ilmaga olnud aktuaalne. Lausa proovisin juhile soojemat õhku anda kui kõrvale ja kõik toimis. Võta nüüd kinni kas asi hakkab alles tõesti külma ilmaga jupsima

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
oh sind lõunamaalast, et +15 on juba jahe=!
kannata ja oota talve jaeks proovi järele, mis tunne on kylmaga( näit -15) sõita näiteks Pärnust Jõgevale, kui juhipoole ei tule sooja.
Oma kogemustest tean rääkida. kõrval võid olla t-särgiga aga juhipoole mitte sooja ei tule ja on jopesgi kylm.
kannata ja oota talve jaeks proovi järele, mis tunne on kylmaga( näit -15) sõita näiteks Pärnust Jõgevale, kui juhipoole ei tule sooja.
Oma kogemustest tean rääkida. kõrval võid olla t-särgiga aga juhipoole mitte sooja ei tule ja on jopesgi kylm.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


