Trionicule: Jalamees?:o Kuhu siis Väga Turbo sai?
Ei noh - kangesti meenub see ütlus, et kingsepal pole kingi.... või midagi sellist
Miks Trionic nüüd jalamees on?
Kingsepa kingad läksid katki,kontsaplekid lännu.
Käisime kod.Iisakuga euroopa ja eriti saksa kiirteid proovimas.Tükk aega
mõtlesime-kas minna Griffini,või VägaTurboga,valisime viimase,sest G-l alles
liiga värske kap.rem. selja taga.Paraku ütles auto töölepingu üles kusagil
Hannoveri ja Magdeburgi vahepeal.Edasi sai seigeldud juba NATO naissõjaväelase pesoo 306-ga,millest tätoveeritud tädi sujuvalt 160 välja
pigistas,endal pudel pidevalt suul ja suits näpus.Edasi rongid,lennukid,hotellid jne.Auto jäi parklasse maha ja kui midagi sealt homme veel alles on,tiritakse
ta treilale,mis läheb hollandisse ja siis Tartu tagasi.
Ega täpselt ei tea,mis seal ära suri,aga minu arvamus on,et paar kolbi sulasid ära .Kiirus oli pikka aega 230-240 vahel,mingid sepad keevitasid meist
veel mööda,nagu postist.Igatahes väga võimas elamus.Videossegi sai võetud kõik,koos hilisemaga.Mini-DV formaadis,äkki keegi suudaks selle plaadile kõrvetada?
Asja moraal-DETONATSIOON.Kellel on FPT autod,aga küljes mittetöötav
"boost control valve"(siinsetest mina,Hoclines,Qdwin,Cornholio ja mõned veel)
Bahnidel ärge võtke viimast,trionic ei suuda mootorit päästa,kui klapp ei toimi
Mind hoiatas Kaimo Krik dynos,et segu läheb piirkoormustel liiga lahjaks.Lahja segu+suur ülelaadimisrõhk=isesüttimine,plahvatus,ehk detonatsioon.Ja alumiinium sulab ning kepsud purunevad:freak:
Käisime kod.Iisakuga euroopa ja eriti saksa kiirteid proovimas.Tükk aega
mõtlesime-kas minna Griffini,või VägaTurboga,valisime viimase,sest G-l alles
liiga värske kap.rem. selja taga.Paraku ütles auto töölepingu üles kusagil
Hannoveri ja Magdeburgi vahepeal.Edasi sai seigeldud juba NATO naissõjaväelase pesoo 306-ga,millest tätoveeritud tädi sujuvalt 160 välja
pigistas,endal pudel pidevalt suul ja suits näpus.Edasi rongid,lennukid,hotellid jne.Auto jäi parklasse maha ja kui midagi sealt homme veel alles on,tiritakse
ta treilale,mis läheb hollandisse ja siis Tartu tagasi.
Ega täpselt ei tea,mis seal ära suri,aga minu arvamus on,et paar kolbi sulasid ära .Kiirus oli pikka aega 230-240 vahel,mingid sepad keevitasid meist
veel mööda,nagu postist.Igatahes väga võimas elamus.Videossegi sai võetud kõik,koos hilisemaga.Mini-DV formaadis,äkki keegi suudaks selle plaadile kõrvetada?
Asja moraal-DETONATSIOON.Kellel on FPT autod,aga küljes mittetöötav
"boost control valve"(siinsetest mina,Hoclines,Qdwin,Cornholio ja mõned veel)
Bahnidel ärge võtke viimast,trionic ei suuda mootorit päästa,kui klapp ei toimi
Mind hoiatas Kaimo Krik dynos,et segu läheb piirkoormustel liiga lahjaks.Lahja segu+suur ülelaadimisrõhk=isesüttimine,plahvatus,ehk detonatsioon.Ja alumiinium sulab ning kepsud purunevad:freak:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mini-DV formaadis,äkki keegi suudaks selle plaadile kõrvetada?
võin ära teha. konverdin oma vhs-e läbi miniDV kaamera DVD-deks parasjagu.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
vahva. 
[size=-1]MiniDV tõmba masinasse läbi FireWire või USB (sõltub kaamerast ja arvutist), tee Ulead Videostudioga kena filmike ja siis Divx-ga ära compressida ning voila! Kui kõlab keerulisena, siis Cyber ja homsest ka mina abx.[/size]

[size=-1]MiniDV tõmba masinasse läbi FireWire või USB (sõltub kaamerast ja arvutist), tee Ulead Videostudioga kena filmike ja siis Divx-ga ära compressida ning voila! Kui kõlab keerulisena, siis Cyber ja homsest ka mina abx.[/size]
Karmid asjad need Saksa kiirteed ...
Kui video plaadile saab, kas siis on lootust kogu lugu ehk kunagi näha saada?
Mis loomad need küll olema pidid, kes ka 230-240 km/h liikujast nagu postist mööda põrutasid? Ja millest neil mootorid tehtud pidid olema?
Kui video plaadile saab, kas siis on lootust kogu lugu ehk kunagi näha saada?
Mis loomad need küll olema pidid, kes ka 230-240 km/h liikujast nagu postist mööda põrutasid? Ja millest neil mootorid tehtud pidid olema?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Algselt postitas: Ryhkija
Karmid asjad need Saksa kiirteed ...
Mis loomad need küll olema pidid, kes ka 230-240 km/h liikujast nagu postist mööda põrutasid? Ja millest neil mootorid tehtud pidid olema?
Eks need Viggenitega sakasa kirikuõpetajad olid

seda, et. ma igaks juhuks küsin selle "boost control valve" kohta. et millest aru on saada kui see ei tööta? kui turboseier punase peale läheb?
ja kui turborõhk normaalne on ja punase peale ei lähe, siis võib rahulikult üle 200 sõita?:drive:
ja kui turborõhk normaalne on ja punase peale ei lähe, siis võib rahulikult üle 200 sõita?:drive:

Nimevahetus vl -> Veiko
Kui miniDV montaazi vaja taha ja hiljem DVD-le või neti jaoks DivX või .wmv formaati, siis pakuksin ennastki...see mu amet 
edit: CC-ga sai ka 240 kätte spidoka järgi, föön oli maksimaalseks reguleeritud, just fuel cutoff piiri peal. Turboosuti punase kolmveerandis ja nii minut aega. Pikemalt kihutades oleks vist sama pull juhtunud, aga Eestis pole vist (õnneks?) nii pikalt head trassi ja julgus kaob ka üsna kiirelt...niikuinii hakkasid jäsemed värisema, kui vastutulev tuul igast võimalikust praost salongi vihises.

edit: CC-ga sai ka 240 kätte spidoka järgi, föön oli maksimaalseks reguleeritud, just fuel cutoff piiri peal. Turboosuti punase kolmveerandis ja nii minut aega. Pikemalt kihutades oleks vist sama pull juhtunud, aga Eestis pole vist (õnneks?) nii pikalt head trassi ja julgus kaob ka üsna kiirelt...niikuinii hakkasid jäsemed värisema, kui vastutulev tuul igast võimalikust praost salongi vihises.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Tark inimene pidavat õppima teiste vigadest. Et peaks ka nüüd rutturuttu APC klapi välja vahetama aga niiiii mõnus on äkilise masinaga sõita! ´
Ja äkki ma ei sattu bahnidele 240-ga põletama...
Ja äkki siiski ei juhtu minu kalliksesga midagi...
Ja äkki...
jne.
Ja äkki ma ei sattu bahnidele 240-ga põletama...
Ja äkki siiski ei juhtu minu kalliksesga midagi...
Ja äkki...
jne.
Asja moraal-DETONATSIOON.Kellel on FPT autod,aga küljes mittetöötav "boost control valve"(siinsetest mina,Hoclines,Qdwin,Cornholio ja mõned veel)
Bahnidel ärge võtke viimast,trionic ei suuda mootorit päästa,kui klapp ei toimi
Alles bahnil saad aru,et Saab ongi oma masinad ehitanud kiireks sõiduks.Pealt 180-ga tundide kaupa kruisides ei tekkinud mingit tunnet,et autot piinad,miski ei nagisenud,kusagilt ei pressinud tuul läbi tihendite
(10.a.vana auto,võiks ju juba...),rool töötas ülitäpselt ja ka pidurid toimisid
veatult tänu uutele ketastele,Ferodo klotsidele ja täissünt Castroli piduriõlile.Kettad läksid küll ilusti siniseks,sest pidevalt lõikas sulle keegi ette ja pidid äkki 200-lt 180-le pidurdama.
(10.a.vana auto,võiks ju juba...),rool töötas ülitäpselt ja ka pidurid toimisid
veatult tänu uutele ketastele,Ferodo klotsidele ja täissünt Castroli piduriõlile.Kettad läksid küll ilusti siniseks,sest pidevalt lõikas sulle keegi ette ja pidid äkki 200-lt 180-le pidurdama.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ei mina tea videotöötlusest midagi. Siin paremaid pakkumisi juba olnud. Kui inimesed juba enese elatamiseks seda tööd teevad siis on parem nende poole pöörduda..Algselt postitas: MadMan
Kui kõlab keerulisena, siis Cyber ja homsest ka mina abx.[/size]

Vihje:
Algselt postitas: sebastian
Kui miniDV montaazi vaja taha ja hiljem DVD-le või neti jaoks DivX või .wmv formaati, siis pakuksin ennastki...see mu amet
Samas peaks siis kindlasti fotoreportaazhi tegema selle mootori avamisest..

Trionic on lihtsalt imemees!
Ta võtab asja stoilise rahuga ja usun, et peagi näeme VÄGA TURBOT jällegi tagatulesid vilgutamas meie teedel. Trionic lihtsalt ei lase sellisel väikesel vaheseigal end segada - see on ajutine arusaamatus, mis juhtus!
Ta võtab asja stoilise rahuga ja usun, et peagi näeme VÄGA TURBOT jällegi tagatulesid vilgutamas meie teedel. Trionic lihtsalt ei lase sellisel väikesel vaheseigal end segada - see on ajutine arusaamatus, mis juhtus!
to vl: põhimõtteliselt ei sõltu seieri punasesse minek niiväga klapist,kui just
wastegate reguleeringust.Klapi eesmärk on rõhku alandada juhul,kui DI kassett avastab mingis silindris algava detonatsiooni.Siis krutitakse selles silindris süüdet hilisemaks,segu rikkamaks ja kogu süsteemis ülelaadimisrõhku madalamaks.Tagumikutunne seda toimetamist ei taju.
to sebastian:eks ma ise sõidan ka kogu aeg cut off`i piiril(rakendub 1,3bar.
juures T ja 1,4 juures Aerol).Meie oludes väga mõnus seting,mootorit purustada pole võimalik,aga kiirendused on ikka TÕELISELT....
:headbang:
to Qdwin: selle klapiga esineb kahesugust viga:esimese puhul on ühendus
wastegate ja kompressori vahel olemas ja ei toimi tagasivool(nii on Sinu ja minu klapiga).Teisel juhul on asi juba väga hapu.Kadunud on ühendus wg. ja kompressori vahel.seega mingit rõhu piiramist ei toimu,turbo toodab rõhku,kuni molekulideks muutub,kui suurt koormust anda(õnneks tuleb cut off ennem karistama).Sellised klapid on Hoclinesi ja Cornholio autol.Nendega tuleb väga õrnalt ringi käia.
Kolmas võimalus on veel-on pidev ühendus kompressori ja "return" vooliku
vahel.Siis käib föön tühja,rõhku ei tekitata.
"Turbo Boost Control Valve" maksab 4300.- eeku.
eriti nõme on,et 9-3 ja 9-5 sarnased klapid,andurid,moodulid,
lülitid on tunduvalt odavamad,kui tonnisel,kahjuks trionic T-5 ja
T-7(8) andurite-vidinate tööpõhimõtted täiesti erinevad ja omavahel asendada ei saa.
Tegelikult, oleks ma mitte tavotikunn,vaid rahapede,ehitaks ma tonnisele T-7 peale,koos aut.kasti ning selle juhtimisega.
Peas olen selle skeemi enda jaoks teostatavaks mõtelnud.
Siin foorumis pesitsev minust tunduvalt nupukam kodanik
plaanib 9-5 mootorit koos T-7 ja kõige sinnajuurde kuuluvaga si...le küülikule perra ehitada:head::head:
wastegate reguleeringust.Klapi eesmärk on rõhku alandada juhul,kui DI kassett avastab mingis silindris algava detonatsiooni.Siis krutitakse selles silindris süüdet hilisemaks,segu rikkamaks ja kogu süsteemis ülelaadimisrõhku madalamaks.Tagumikutunne seda toimetamist ei taju.
to sebastian:eks ma ise sõidan ka kogu aeg cut off`i piiril(rakendub 1,3bar.
juures T ja 1,4 juures Aerol).Meie oludes väga mõnus seting,mootorit purustada pole võimalik,aga kiirendused on ikka TÕELISELT....

to Qdwin: selle klapiga esineb kahesugust viga:esimese puhul on ühendus
wastegate ja kompressori vahel olemas ja ei toimi tagasivool(nii on Sinu ja minu klapiga).Teisel juhul on asi juba väga hapu.Kadunud on ühendus wg. ja kompressori vahel.seega mingit rõhu piiramist ei toimu,turbo toodab rõhku,kuni molekulideks muutub,kui suurt koormust anda(õnneks tuleb cut off ennem karistama).Sellised klapid on Hoclinesi ja Cornholio autol.Nendega tuleb väga õrnalt ringi käia.
Kolmas võimalus on veel-on pidev ühendus kompressori ja "return" vooliku
vahel.Siis käib föön tühja,rõhku ei tekitata.
"Turbo Boost Control Valve" maksab 4300.- eeku.

eriti nõme on,et 9-3 ja 9-5 sarnased klapid,andurid,moodulid,
lülitid on tunduvalt odavamad,kui tonnisel,kahjuks trionic T-5 ja
T-7(8) andurite-vidinate tööpõhimõtted täiesti erinevad ja omavahel asendada ei saa.
Tegelikult, oleks ma mitte tavotikunn,vaid rahapede,ehitaks ma tonnisele T-7 peale,koos aut.kasti ning selle juhtimisega.
Peas olen selle skeemi enda jaoks teostatavaks mõtelnud.
Siin foorumis pesitsev minust tunduvalt nupukam kodanik
plaanib 9-5 mootorit koos T-7 ja kõige sinnajuurde kuuluvaga si...le küülikule perra ehitada:head::head:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
to Alfonze: Sinu auto puhul on see täiesti võimalik,juhib ju Su Pemmi 12 pütist mootorit progetav ecu.
Tonnise puhul aitab ainult tuuningufirma,aju pole progetav.Natuke oleks abi Aero trionicu ajust,aga see pole piisav.Tuunijad sead küsivad jällegi liiga palju pappi.(eesolev mootoriremont läheb kindlasti oluliselt kallimaks,kui chipitud aju+ suurem vurr):poke:
Tonnise puhul aitab ainult tuuningufirma,aju pole progetav.Natuke oleks abi Aero trionicu ajust,aga see pole piisav.Tuunijad sead küsivad jällegi liiga palju pappi.(eesolev mootoriremont läheb kindlasti oluliselt kallimaks,kui chipitud aju+ suurem vurr):poke:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
Algselt postitas: Trionic
"Turbo Boost Control Valve" maksab 4300.- eeku.![]()
njaa, karmid lood, eks nüüd peab vist sepistatud kolvide peale mõtlema juba hakkama, või mis?

to aljoga: veelgi odavam on panna voolik,nagu LPT-l wg.ja turbo vahele
otse ja kruttida membraani varras nii,et jääks max. lubatud rõhk.Detonats.
oht küll jääb,aga APC eelsed classicud olid kõik nii tehtud ja polnud hullu midagi.Endal oli kunagi classic,kuhu oli istutatud 99 turbomootor(vana B mootor).Sellel puudus üldse WG.membraan(oli ära sulanud ning uus tundus ülikallis siis).Selle mootoriga juhtus Peoleo motelli juures ka lõbus lugu.Võtsin ilusad hiired Laagrist teeäärest peale ja surusin labida läbi põranda.Kiirus tõusis 220-ni ja siis käis pauk ja pilpaid lendas.Hiired naersid,mul pisar silmas.
Plahvatus oli nii võimas,et lõi pöidlajämeduse augu 3-4 silindri hülsside vahelt läbi ja plokokaan purunes täiesti,kolbidest jäid ainult sõrmekinnitused kepsude otsa kõlkuma:thumb:
Aasta oli siis-üheksakümmend viis.
minu järgmine auto saab olema mosse.
otse ja kruttida membraani varras nii,et jääks max. lubatud rõhk.Detonats.
oht küll jääb,aga APC eelsed classicud olid kõik nii tehtud ja polnud hullu midagi.Endal oli kunagi classic,kuhu oli istutatud 99 turbomootor(vana B mootor).Sellel puudus üldse WG.membraan(oli ära sulanud ning uus tundus ülikallis siis).Selle mootoriga juhtus Peoleo motelli juures ka lõbus lugu.Võtsin ilusad hiired Laagrist teeäärest peale ja surusin labida läbi põranda.Kiirus tõusis 220-ni ja siis käis pauk ja pilpaid lendas.Hiired naersid,mul pisar silmas.
Plahvatus oli nii võimas,et lõi pöidlajämeduse augu 3-4 silindri hülsside vahelt läbi ja plokokaan purunes täiesti,kolbidest jäid ainult sõrmekinnitused kepsude otsa kõlkuma:thumb:
Aasta oli siis-üheksakümmend viis.
minu järgmine auto saab olema mosse.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
oh kuramus kyll, mis kõik võib juhtuda!
alles EILE sain oma lpt-l fuel cul off asja jõhkralt eemaldatud ja wg lõpuni põhja keeratud.
rõhku hakkas näitama nii et kole.ka sinna 1,3 peale. ja siis ma järjest vähendasin, kuni jäin 0,9 peale pidama...
sõidutunne ikka päris mõnus aga kas ka kauaks,
kui plaan pole 180 pidevalt sõita ??
alles EILE sain oma lpt-l fuel cul off asja jõhkralt eemaldatud ja wg lõpuni põhja keeratud.
rõhku hakkas näitama nii et kole.ka sinna 1,3 peale. ja siis ma järjest vähendasin, kuni jäin 0,9 peale pidama...
sõidutunne ikka päris mõnus aga kas ka kauaks,
kui plaan pole 180 pidevalt sõita ??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Oiiiiii! See oleks vägev! Ja märgatavalt vägevam kui 2,3-se Saabi mootoriga Porsche
oleks välja pakkuda üks üsna kõbus punane 403, kui sa lubad, et sellest ka Väga Turbo aretad![]()
Mu esimene auto oligi 403.408 kone oli vahel ja tundus jube püss:D
Kuna me sõitsime hr.Qdwinilt laenatud turboga,siis said kõik asjad krutitud
standardi peale,et vältida liigseid üllatusi ja säästa võõrast vara.
tõeliseks üllatuseks oli aga see,et pealt 170km.h algab seal kapoti all hoopis teistsugune elu ja kui jõuad pööretepiirajani,mis mu autol mõõdeti
dynos 6500rpm.olevaks ning sõidad niimoodi pikalt,siis ei jõuaks ka korras
klapp seda rõhku vist normis hoida(pole korras klapiga sõitnud).Sellisel
ülisuurel koormusel ei mahu sealt return.torust vist piisavalt tuult läbi.
Tegelikult vist ikka otsustas klapp mingil ajahetkel täielikult boosti
kontrollimisest loobuda
.Ise enam ei jõua kellasid jõllitada,sest
bahnil toimub samasugune nõelumine-sõelumine,nagu eesti teedel,ainult
3-4 korda suuremal kiirusel,ja pidevalt toimuvad teeremondid,kus kiirus on
piiratud 120 peale,tee poole kitsam,aga kõik keevitavad edasi.
Kuna me sõitsime hr.Qdwinilt laenatud turboga,siis said kõik asjad krutitud
standardi peale,et vältida liigseid üllatusi ja säästa võõrast vara.
tõeliseks üllatuseks oli aga see,et pealt 170km.h algab seal kapoti all hoopis teistsugune elu ja kui jõuad pööretepiirajani,mis mu autol mõõdeti
dynos 6500rpm.olevaks ning sõidad niimoodi pikalt,siis ei jõuaks ka korras
klapp seda rõhku vist normis hoida(pole korras klapiga sõitnud).Sellisel
ülisuurel koormusel ei mahu sealt return.torust vist piisavalt tuult läbi.
Tegelikult vist ikka otsustas klapp mingil ajahetkel täielikult boosti
kontrollimisest loobuda
bahnil toimub samasugune nõelumine-sõelumine,nagu eesti teedel,ainult
3-4 korda suuremal kiirusel,ja pidevalt toimuvad teeremondid,kus kiirus on
piiratud 120 peale,tee poole kitsam,aga kõik keevitavad edasi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989