M97
manuaalkast
hele+puit interjöör / A50 istmed lennukilogodega
2x turvapadi ( hüvasti, kindalaegas )
BSR Performance Stage 3: ehk sport koonusfilter, 3'' Sportsumps ja tsipa muditud aju
tehase järgi 147kW (nagu ikka tavaline 2.3 FPT)
aga eelmise omaniku väitel nüüd ~170kW
hetkel all originaal A50 veljed, aga tulevikus plaan vahetada Super Aero'de vastu

maksis ~ 60 000 eek
Kõik algas sellest, kui sain kevadel proovida sõbra 9000 Anni't (2.3 LPT), millel olid ülimalt ilusad lennukilogodega heledast nahast istmed. Peale seda oli asi otsustatud, et auto saab olema SAAB 9000 A50 ja heleda interjööriga


Läbisõitu on 230k, eelmise omaniku väitel viimase aasta sees pandud uus sidur, uus DI, turbo paar aastat tagasi taastatud/remonditud, kuu aega vana esiklaas.
Nüüdseks Eestimaa teedel ringi vuratud juba üle 1000 km, vahetatud õli, vahetatud katkine tagaukse keskluku mootor (Tänud Zazou'le).
Vahetamist ootavad esisillas mingid puksid, ja hetkel Cruise Control ei tööta, ehk aitab vaakumvoolikute vahetus, tuleb Troosti meeste juurde asja uurima minna.
Elamused on vägevad, maanteel on ikka väga mõnus kruiisida sellega, ja kui vajutad, siis URRR, rebib nagu reaktiivlennuk

PS. Tegemist on minu esimese SAABiga ja ühtlasi esimese autoga!

Lisatud failid