Enduro?Algselt postitas: ivomets
uhh, sain täna ka endale uue ratta!
Suurimad tänud kasutajale meelis, kes aitas asjaajamisel Türi Motopoega ja syvendas minus usaldust nedne vastu.
rattaks Yamaha Super Tenere 750.
ja esimesed 85 km ka muredeta läbitud!
Mootorrattatureid on?
Algselt postitas: JürgenEnduro?Algselt postitas: ivomets
uhh, sain täna ka endale uue ratta!
Suurimad tänud kasutajale meelis, kes aitas asjaajamisel Türi Motopoega ja syvendas minus usaldust nedne vastu.
rattaks Yamaha Super Tenere 750.
ja esimesed 85 km ka muredeta läbitud!
Sihuke raskepoolne enduro ... kujutan ette, et väga hea ratas kruusateedel sõitmiseks...
maanteel ajab ka asja ära


A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Sain kah eelmisel nädalal autokoolist paberid kätte ... nüüd vaja kiirelt ARK-i eksamiaegade järgi joosta. Seni aga tuleb vist rolluga hakkama saama.
Kuna aga Saab vajab investeerimist oleks vist mõtekas ratta ost talveks lükata. Siis vist sootsamad pakkumised kah.
Kuna aga Saab vajab investeerimist oleks vist mõtekas ratta ost talveks lükata. Siis vist sootsamad pakkumised kah.
Kas minu pahameel on õigustatud, et vastutulevatel kiirematel kaherattalistel põleb päevasel ajal täis(kaug)tuli?
Algselt postitas: mm17
Kaugtuld selleks põletataksegi, et autojuhtidele nähtavam olla. Turvalisuse huvides. Arvan, et pahameel selles suhtes ei ole õigustatud.
isegi päevasel ajal on mõndadel vägagi pimestavad. a'la sama nagu vaadata korra päikesesse.
valge ajal ei tohi kaugtuled põleda, sama moodi on värk nende udutuledega autodel.
Isiklikult arvan, et sellise tule kasutamisest on vähe kasu, kui sõita 50ne alas rahulikult 100ga. Täistule kasutamine segab lisaks veel kiiruse määramist.
Pärast seda, kui ühele mu sõbrale (tsikliga) üks auto julmalt maanteel ette keeras, mõistan, miks tsiklistid maanteel täistuledega sõidavad. Tol korral väitis autojuht, et ta ei märganud mitte midagi, kuigi mootorrattal olid hiljuti tuled kontrollitud ja kõik toimus nõuetekohaselt. Kiirused olid ka legaalsed.
Algselt postitas: suur
.. mõistan, miks tsiklistid maanteel täistuledega sõidavad. ..
Mina kas nüüd mõistan, aga aiman, et seda nad püüavad - ennast nähtavamaks teha.
On siis keegi öelnud/väitnud/testinud, et sellest on kasu? Rohkem on neid, kes vastu sõidavad, JA pimestab, mis on palju halvem (võrreldes millega..

Parem oleks kanda neoonrohelisi-kollaseid veste/särke. Aga noh, see ei ole ju niiii vinge ja lahe

Testitud vist pole. Aga värvilist vesti pole küll väga kaugele näha. Isiklikult arvan, et teeb nähtavamaks küll. Pealegi pole 1 täistuli pooltki nii hull kui 2 tuld. Kannatab ära - tsikleid on siiski üsna vähe ja põhiprobleem ongi märkamisel just kõrvalteelt ettekeerajatega ning möödasõitude tegemisega.Algselt postitas: saabSS
On siis keegi öelnud/väitnud/testinud, et sellest on kasu? Rohkem on neid, kes vastu sõidavad, JA pimestab, mis on palju halvem (võrreldes millega..).
Parem oleks kanda neoonrohelisi-kollaseid veste/särke. Aga noh, see ei ole ju niiii vinge ja lahe![]()
Olen ise sõitnud mootorratastega alates 1993 aastast ja ausaltöeldes ei poolda seda täistulega sõitmist. Minu rattal on näiteks 2x H4 esituld ja kui nendega kaugtuledega sõidaks, oleks päris valus vastutulijatel...
Ühelt poolt on arusaadav, et kaugtule kasutamine teeb nähtavamaks, teiselt poolt on vastutulijate pimestamine ohtlik, eriti pimedama ilmaga.
Veel üks tähtis aspekt, millest räägiti ja mida sai reaalselt kogetud survival koolitusel - kuna mootorratta suunatuled asuvad esitulele suhteliselt lähedal, siis täistulega sõites pimestate vastutulijat niipalju, et tema enam teie suunatule vilkumist ei näe... seega loob täistulega sõitja endale veel ühe ohu lisaks - oma esisuunatuledest tolku pole...
Ühelt poolt on arusaadav, et kaugtule kasutamine teeb nähtavamaks, teiselt poolt on vastutulijate pimestamine ohtlik, eriti pimedama ilmaga.
Veel üks tähtis aspekt, millest räägiti ja mida sai reaalselt kogetud survival koolitusel - kuna mootorratta suunatuled asuvad esitulele suhteliselt lähedal, siis täistulega sõites pimestate vastutulijat niipalju, et tema enam teie suunatule vilkumist ei näe... seega loob täistulega sõitja endale veel ühe ohu lisaks - oma esisuunatuledest tolku pole...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Algselt postitas: AndrusFJR
Olen ise sõitnud mootorratastega alates 1993 aastast ja ausaltöeldes ei poolda seda täistulega sõitmist. Minu rattal on näiteks 2x H4 esituld ja kui nendega kaugtuledega sõidaks, oleks päris valus vastutulijatel...
Ühelt poolt on arusaadav, et kaugtule kasutamine teeb nähtavamaks, teiselt poolt on vastutulijate pimestamine ohtlik, eriti pimedama ilmaga.
Veel üks tähtis aspekt, millest räägiti ja mida sai reaalselt kogetud survival koolitusel - kuna mootorratta suunatuled asuvad esitulele suhteliselt lähedal, siis täistulega sõites pimestate vastutulijat niipalju, et tema enam teie suunatule vilkumist ei näe... seega loob täistulega sõitja endale veel ühe ohu lisaks - oma esisuunatuledest tolku pole...
Nojah, mis sul viga, sul ju nii uus tsikkel vist.

Vanematel on asi natuke tesitmoodi. Neil on üks lamp ning 55/60W hõõglamp sees. Samuti on neil suunakad suht kaugel.
Nii et kokkuvõttes tuleb arvestades masinat vastavalt käituda.
Ja noh, kui tulebki tsiklist vastu täistuledega, pigistate sekundiks silma kinni ja juba ongi ta läinud teist mööda.

Ega siis tulesse sisse ei pea vahtima...
Eks arvamusi ole palju, aga fakt on see, et täistulega päevasel ajal sõitmine ei ole kooskõlas liikluseeskirjaga... nii et igaüks on nii seadusekuulekas kui parasjagu on...
Õnneks ei ole see täistuledega sõitmine veel tsiklistide hulgas massipsühhoosiks kujunenud, mina olen näinud vaid üksikuid näiteid.
Ja tsikleid on olnud mul igasuguseid, nii uuemaid kui vanemaid
Õnneks ei ole see täistuledega sõitmine veel tsiklistide hulgas massipsühhoosiks kujunenud, mina olen näinud vaid üksikuid näiteid.
Ja tsikleid on olnud mul igasuguseid, nii uuemaid kui vanemaid

A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Algselt postitas: AndrusFJR
Eks arvamusi ole palju, aga fakt on see, et täistulega päevasel ajal sõitmine ei ole kooskõlas liikluseeskirjaga... nii et igaüks on nii seadusekuulekas kui parasjagu on...
Õnneks ei ole see täistuledega sõitmine veel tsiklistide hulgas massipsühhoosiks kujunenud, mina olen näinud vaid üksikuid näiteid.
Üldiselt seda täistuledega sõitmist on viimasel ajal väheke upitatud, kuna autojuhid tõesti ei märka tsiklit. Kui ma juba ei märka enam autot, mille ei põle tuled no mis sa siis tsiklist räägid, millel ees üksik seasilm hõõgub.
Kas see nüüd nii väga liiklusseaduse rikkumine on???...Krt seda teab.
sai kah ark-i eksam eelmine nädal ära tehtud. kogu protsess nullist ark-ni võttis aega pea 5 kuud. jubedad järjekorrad ikka eksamitele. see hooaeg enam sõiduaega eriti pole seega ratast kah veel ei osta...ootan veidi...ehk talvel tahab keegi mulle ratast odavamalt müüa:)
ja siis esimese kevadpäikesega:)
ja siis esimese kevadpäikesega:)
Sai ka endale suvel tsikel soetatud, lõpuks
. Ja ütlemata mõnus on ringi kulgeda. saabSS-ile soovitan ka tsikel soetada siis ei pea neid nii pingsalt vaatama et päevasel ajal juba silmast vee välja võtab
. Ja no kuidas seda tule ja päikese asja võrrelda või siis tule järgi kiiruse määramist
.





Häiriv faktor. Muud midagi..
Aga sikli soetamist ma ei plaani. Nii mõnigi sõps mul ostnud ja mina temale autos seda kohale toimetanud...
Üks käis muidugi juba võsas ka ära. Õnneks peale põrutuste midagi. Teisel kanna kõõlus puruks. Aga nüüd esimesel ka load käes
Kuid jah, liikluses ei liigu me üksi ja tuleb rohkem teisi arvestada. Oled sa sikliga (täistulega) või autoga (udutuledega).
Aga sikli soetamist ma ei plaani. Nii mõnigi sõps mul ostnud ja mina temale autos seda kohale toimetanud...

Üks käis muidugi juba võsas ka ära. Õnneks peale põrutuste midagi. Teisel kanna kõõlus puruks. Aga nüüd esimesel ka load käes

Kuid jah, liikluses ei liigu me üksi ja tuleb rohkem teisi arvestada. Oled sa sikliga (täistulega) või autoga (udutuledega).