läheb amortide vahetuseks
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
http://www.koni.com/190.html Pealtnäha sellised kollakad jah..
Aga jutu järgi on nad sellise iseadapteeruvad vastavalt sõiduvõtetele ja teeoludele.

- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Tugilaagrid kindlasti, muud suurt ma ei mäletagi...
Algselt postitas: mellow
mida ma veel koos amordidega välja vahetama peaks? padjad, tugilaagrid, tolmukatted, kas on veel midagi?
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
vahetasin m2rtsis terve ringi, padjad, laagrid, kummid jne jne
ammod panin SACHS, olen p2ris rahul, praegu soitnud nendega ca 15.000km, kust 8500km umbes ukraina ning tagasi, tulin kohale, kontrollisin aga VEERMIK on 100% korras !
arvestades sellega, et nenedel tee nagu suur auk
nii et minu poolt haa kogemus SACHS-ga. esimeste paar 3500kr, tagumiste 2800kr vist oli



-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mul tutikad kollased konid all aga pole eriti nagu sõita saanudki :S Best thing is, ma saan neid keerata kuidas tahan. Tagumisi muidugi ebamugav kruttida aga saab hakkama. Soovitan reguleeritavaid kui oled "harrastaja sportlane"
Btw, can we get a "confused" emoticon?:notworthy:
Btw, can we get a "confused" emoticon?:notworthy:
Ma olen selle aasta algusest kollaste konidega ringi vuranud, enam ei häälitse nii nagu eelnevad,
vedru on sama mis ennegi, täitsa viisakalt saavad autoga hakkama meie kuumaastikel.
Esimeste jaoks on võti ka olemas et saad kapoti alt jäigemaks pehmemaks keerata kui tuhin peaks peale tulema, tagumiste timmimiseks peab nad alt korraks lahti võtma.
Nii palju võrreldes eelnevaga, et rehvidele tekkis küll täitsa arvestatavalt rohkem pidamist ja auto ei kaldunud enam nii palju..
vedru on sama mis ennegi, täitsa viisakalt saavad autoga hakkama meie kuumaastikel.
Esimeste jaoks on võti ka olemas et saad kapoti alt jäigemaks pehmemaks keerata kui tuhin peaks peale tulema, tagumiste timmimiseks peab nad alt korraks lahti võtma.
Nii palju võrreldes eelnevaga, et rehvidele tekkis küll täitsa arvestatavalt rohkem pidamist ja auto ei kaldunud enam nii palju..
kõik amordid autol täna Viikingis sooduskampaania korras vahetatud:D päris mõnus on nüüd sõita. ei kobise ega kolise enam miskit:D tagumised tegid ikka ennem päris mõnusalt juba häält, sellest saan nüüd aru, kui uued küljes ja kuskilt teekonarlusest üle sõidan
mul täitsa hea meel
ja loodan, et amordid ka kestavad...


Algselt postitas: Carruks
Mis arvata BOGE amortidest? On kellelgi kogemust nendega?
sama kompani sachs`iga..seega erilist vahet pole
Algselt postitas: mellow
kõik amordid autol täna Viikingis sooduskampaania korras vahetatud:D päris mõnus on nüüd sõita. ei kobise ega kolise enam miskit:D tagumised tegid ikka ennem päris mõnusalt juba häält, sellest saan nüüd aru, kui uued küljes ja kuskilt teekonarlusest üle sõidanmul täitsa hea meel
ja loodan, et amordid ka kestavad...
anna teada kaua kestavad kolinata..vana ja huvitav teema ja mis amort alla pandi..sachs või koni?
reeglina tuleb kolin 0,5a jooksul meie oludes mürinaga tagasi
Algselt postitas: mellow
annan nüüd teada, et juba kolisevadalla pandi originaalid. krt küll:wall: rahast oli tol hetkel kahju, oleks pidanud ikka need kollased paljukiidetud Koni FSD alla panema...
Alla aasta all olnud? Siis ju garantiijuhtum...
Enda kogemus tonnise all - bilsu spordid - kobisevad peale 1 aastat, Konid kobisevad peale 1.5 aastat

Kes veel oskab midag head soovitada, olen nõus kuulama.
terv, teager
Konid kobisevad:? siit foorumist lugedes tundub just, et need Koni FSD on kõikse paremad. Mõtlesin otsima hakata sõbralikku töökoda, kes need mulle müüvad ja alla panevad. Ja eks selle garantiiga on ka nii nagu on. Amort teeb oma töö tegelikult ära ja vaevalt nüüd kobisemise pärast midagi välja vahetatakse. Kunagi mõned aastad tagasi oma üle-eelmise autoga jaurasin Monroe amortide garantii teemadel. Lõpuks tehti amorditest ja õeldi, et tulemus on üle keskmise hea ning võimalikud kobinad garantii alla ei käi, kuna amort ise toimib...
Sama juttu ajab ka KONI. Troostauto võitles nendega paaril korral,aga vist ikka lootusetu.Test ekspertiisis näitab ,et amort töötab ideaalselt.Kolksu selline test ei tuvasta pea kunagi.
FSD pole veel halvast küljest end näidanud,liiga uus toode vist.
Olen ise bemmil 2 aastaga 2,5 jooksu Bilsu B6 amorte prükka loopinud.Hind ligi 6kiloeeku silla kohta(12 kilo auto jagu).
Nüüd läksid alla Gabriel toodang,800 eeku tk. Olen ka mujalt kuulnud,et need odavad "rauast" amordid kestavad meie tankodroomidel.Konid,pilsud,saksid jne.on mõeldud TEEDEL sõitmiseks ja seal need ka kestavad.
FSD pole veel halvast küljest end näidanud,liiga uus toode vist.
Olen ise bemmil 2 aastaga 2,5 jooksu Bilsu B6 amorte prükka loopinud.Hind ligi 6kiloeeku silla kohta(12 kilo auto jagu).
Nüüd läksid alla Gabriel toodang,800 eeku tk. Olen ka mujalt kuulnud,et need odavad "rauast" amordid kestavad meie tankodroomidel.Konid,pilsud,saksid jne.on mõeldud TEEDEL sõitmiseks ja seal need ka kestavad.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989