Lugupeetavad kas kellegil on infot alljärgneva isendi kohta,oleks väga tänaulik http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Edit: link parandatud by IFF
Sooviks infot sellise isendi kohta
Mul pole kahjuks ühtegi saabiasjatundjast tuttavat.Nii palju ma muidugi oskan ise ka vaadata et mis veermik teeb aga põhimure on turbo tervis.Mis pöördepealt saabi turbo üldse puhuma hakkab?Viimisega ka selline lugu et auto pole registreeritud,nni et platsilt välja ei sõida.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
esmalt uuri välja vin kood ja siinsed saabisõbrad aitaksid leida vastuse mootori võimsuselke ja kw-dele.
samas võid lisaks kysida, kas turbo seier on armatuuril olemas.
muidugi pildilt paistab mingi eriti kulunud rool, mis tähendaks mingit 300000 + kmt.
tundub olema mingi lahja variant, sest puudu kliimaautomaatika, mis võiks olla, ja samas puudu ka esimesed udutuled. puudub ka originaalraadio.
yhesõnaga, minu jaoks positiivseid asju juba liiga vähe.
hoopis teine asi on see:136 KW kupee
aga yle vaatama peab!
krt, ainlt 136 kw sed automaadid.
samas võid lisaks kysida, kas turbo seier on armatuuril olemas.
muidugi pildilt paistab mingi eriti kulunud rool, mis tähendaks mingit 300000 + kmt.
tundub olema mingi lahja variant, sest puudu kliimaautomaatika, mis võiks olla, ja samas puudu ka esimesed udutuled. puudub ka originaalraadio.
yhesõnaga, minu jaoks positiivseid asju juba liiga vähe.
hoopis teine asi on see:136 KW kupee
aga yle vaatama peab!
krt, ainlt 136 kw sed automaadid.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Rool paistab jah väga kulunud ja muud tähelepanekud ka täitsa õiged,aga mida siis teha ,vaja perre teine auto osta ja kuna endal on kunagi 900 olnud ja teisele poolele ka saab hästi meeldib siis sai mõeldud selles suunas.Asi ainult selles et tahaks kupeed kindlasti ja soovitavalt turbo ehk ühesõnaga olen avatud pakkumistele.
Kummalises foorumi alajaotuses on see teema. Keegi mode tõstaks ringi äkki?
EDIT: Tehtud...
EDIT: Tehtud...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
töötab kogu aeg, tundma hakkad 2500-3000 kandis. Aga vajutama pead ka ikka, mitte niisama vanaema mängima.
Algselt postitas: aivar
Aga äkki keegi siiski valgustaks mind mis pöördest see saabi turbo ikkagi puhuma hakkab.
Kuna Sa pole veel vastust saanud, siis las keegi korrigeerib mind kui eksin, aga punane DI-kassett on turbokatel parim süüteasjandus ja kui rikkis, siis üks korralik kuluartikkel.
Mina näen veel, et armatuuri on disainitud suhteliselt kalli kattega, mille disain viitab võibolla ka sellele, et turbot on ikka soojas hoitud.
EDIT: käigukangi nupp pole ka originaal, vahetatud millalgi vist mitteoriginaal naha vastu, muidu vist sellel vahvelkummi kotiga kangil ei tohiks vist üldse nahk olla...parandage jälle kui eksin.
Mina näen veel, et armatuuri on disainitud suhteliselt kalli kattega, mille disain viitab võibolla ka sellele, et turbot on ikka soojas hoitud.
EDIT: käigukangi nupp pole ka originaal, vahetatud millalgi vist mitteoriginaal naha vastu, muidu vist sellel vahvelkummi kotiga kangil ei tohiks vist üldse nahk olla...parandage jälle kui eksin.
Väga väga lihtsalt:
DI - Direct Ignition. DIga masinatel pole jagajat ega küünlajuhtmeid. Iga küünla otsas on oma nn "süütepool".
http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_Direct_Ignition
Tegelikult on DI väga keerukas süsteem ning toimetab päris mitmete asjadega.
Teema alguses toodud pildil on DI see keset mootorit asetsev punane jurakas. Uuema mootorijuhtimisega (T7) saabidel on peal musta värvi DI.
DI - Direct Ignition. DIga masinatel pole jagajat ega küünlajuhtmeid. Iga küünla otsas on oma nn "süütepool".
http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_Direct_Ignition
Tegelikult on DI väga keerukas süsteem ning toimetab päris mitmete asjadega.
Teema alguses toodud pildil on DI see keset mootorit asetsev punane jurakas. Uuema mootorijuhtimisega (T7) saabidel on peal musta värvi DI.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ng puhul turbo osuti juba 2000 p peal liigub kollase keskele ja alla 2500 punase algusse.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No saad ikka aru, kui järgi tuleb. Aga kui varem mõnda kindlalt korras olevat proovinud pole, siis ei tea ilmselt persemeeter midagi sellest. Boostiseier armatuuris peaks liikuma sinna kollase-punase piirile. Kui kuhugi keset kollast jääb, siis ei puhu korralikult. Seda üldjuhul, kui see manokas pekkis pole. Ivomets ütles enam-vähem, millal ja kuhu see seier end liigutama peaks. Platsil põlve sirgeks muidugi ei vajuta...
Jälgi, et ei ajaks õlisuitsu tagant välja. Igasugu kahtlane (keti)lagin kapoti all. Ei tohi seal igasugu võõraid hääli olla. Aga jah, kui ise ei tea, siis on parem leida mõni, kes kaasa tuleb, või kuhugi asjatundjasse kohta kohale veeretada... Tartus jällegi problemaatiline...
Jälgi, et ei ajaks õlisuitsu tagant välja. Igasugu kahtlane (keti)lagin kapoti all. Ei tohi seal igasugu võõraid hääli olla. Aga jah, kui ise ei tea, siis on parem leida mõni, kes kaasa tuleb, või kuhugi asjatundjasse kohta kohale veeretada... Tartus jällegi problemaatiline...
Algselt postitas: aivar
Kas tõmme on ka tuntav või Saab liigub turboga sujuvalt.Küsimus selles et endal subaru ja see hakkab 3000 juures rebima aga kui ma lähen proovisõitu tegema kuidas ma aru saan et tõmbab õigesti või on turbo hõre
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
itaalia versioniis ei ole istmesoojendust ja antud isendil ka mitte nahk
Algselt postitas: ivomets
siin kahjuks pilti pole aga tundub valikusse sobiv olema.
saab 900 1998 136 kW manuaal
__In Boost We Trust__
Ärge mind mättasse lööge, a mis sest turbost ikka nii väga:red:, 2,0 vabalthingav astub edasi küll, ma oletan, et kupees ei hakkaks olema ka mingi täislast, üksi tuleb täitsa rahuldav kiirendus, või noh, mulle piisav.
Mina saan tavalisest sõidukast ka viienda käiguga 90-100 kandis mööda nii, et umbes 5 sekundit olen vastassuunavöööndis. See pole küll mingi täpne aeg, vaid pigem mõttes loetud, rekka puhul läheb loomulikult rohkem, oleneb kas on vaja hakata neljandaga nö surnud punktist kiirendama või juba hooga viiendaga mööda lasta.
A jutu sihtisin sinna, et idalimusiini ng cabrio maksab 47 tuhat...
Mina saan tavalisest sõidukast ka viienda käiguga 90-100 kandis mööda nii, et umbes 5 sekundit olen vastassuunavöööndis. See pole küll mingi täpne aeg, vaid pigem mõttes loetud, rekka puhul läheb loomulikult rohkem, oleneb kas on vaja hakata neljandaga nö surnud punktist kiirendama või juba hooga viiendaga mööda lasta.
A jutu sihtisin sinna, et idalimusiini ng cabrio maksab 47 tuhat...