Klassiku piduri peasilindri remont

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Äge
Postitusi: 16
Liitunud: N Mai 08, 2008 21:44
Asukoht:
Auto:

#1

Seoses pidurite järjest nõrgemaks muutumisele otsustasin omale soetada piduri peasilindri rem. komplekti.
Mis edasi..? Kas saab kodus vahetada ja kuidas, ehk kellegil on jooniseid kuidas see kupatus lahti võtta ja mansetid uued panna? Ma uurisin kuidas see õli mahuti sealt ära käib a aru kyll ei saanud.
Tänud vastuste eest:)
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#2

11võtmega torud lahti,17 võtmega vaakumvõimendi küljest lahti,kummivoolik siduri silindriküljest ära tõmmata(ettevaatlikult) ja ongi käes.Potsik on kahe tihvtiga silindri küljes.Edasi kummist tolmukaitse eemale,stopperseib maha ja tulebki sisu välja,jäta järjekord meelde ja ära unusta kolvil olevaid väikseid auke puhastamast(jäävad manzeti all oleva seibitaga).
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#3

http://ladu.planet.ee/taavi/pidurid/

seal natuke inglisekeelset juttu
Äge
Postitusi: 16
Liitunud: N Mai 08, 2008 21:44
Asukoht:
Auto:

#4

Tänud see asi tehtud:D
Millegi pärast kuumasid kettad peale esimest sõitu, on see normaalne?
A uus mure veel.
Tagumised ketaspiduri klotsid vaja vahetada.
Kuidas klotsid kätte saada? Peale vaadates on selline tunne ,et need pikad klotsid ei lähe. 85a masin.
Ees olen vahetanud a tagumised on teistmoodi koos.
Kuidas klotse hoidvad tihvtid kätte saada? Kas need sadulat hoidvad nr 19 poldid tuleb ka lahti saada?
P.S ing. keelne tekst oli asjalik!
Tänud.
Vasta