Küsimus siduri kohta (NG)
Sai siis siduritross katki vajutatud ja nyyd kardan et varsti läheb uus puruks. Nimelt sidur käib nyydseks juba üliraskelt, kyll aga ei libise. Muud ei ole midagi, aga tipptunnid mõjuvad jalale surmavalt. Huvitav kas ilmtingimata on vaja kogu siduri komplekt välja vahetada, või saab kuidagi kergemalt hakkama (sest info lekkib et sidur olevat juba kunagi vahetuses käinud).
Kasti mahavõtmine/tagasipanek on piisavalt suur töö, et ainult korv/ketas eraldi vahetada oleks suhteliselt hullumeelne.
Pealegi on detail eraldi ostes pea sama hinnaga, mis komplekt.
Kui võimalused on ja ise endale teed, võib teha loomulikult ükskõik mida, kuid kui aeg ka midagi maksab, siis tuleks teha nii, et kahe kuu pärast uuesti ei oleks vaja sama hulka tööd ette võtta.
Pealegi on detail eraldi ostes pea sama hinnaga, mis komplekt.
Kui võimalused on ja ise endale teed, võib teha loomulikult ükskõik mida, kuid kui aeg ka midagi maksab, siis tuleks teha nii, et kahe kuu pärast uuesti ei oleks vaja sama hulka tööd ette võtta.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga kui sa uue trossi panid, kas siis käis kenasti ja kergelt??
siis äkki trossi viga? või sai ta kuidagi valesse asendisse pandud ja liiga järsk nurk jäi sisse?? kastis olevatel asjadel ei ole nagu põhjust järsku raskemaks minna.
siis äkki trossi viga? või sai ta kuidagi valesse asendisse pandud ja liiga järsk nurk jäi sisse?? kastis olevatel asjadel ei ole nagu põhjust järsku raskemaks minna.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



to ivomets:
Väljendasin end veidi valesti, nimelt raskelt käis juba enne trossi vahetust, seepärast viimane puru läkski. Uus peal ja tundub nagu vajutamine läheb veelgi raskemaks + peale uut trossi rakendus jõud pedaalile juba kõrgelt aga nyyd tulnud väike tühimik sisse. Et kas selle lühikese ajaga on suutnud juba midagi paigast venitada...
Väljendasin end veidi valesti, nimelt raskelt käis juba enne trossi vahetust, seepärast viimane puru läkski. Uus peal ja tundub nagu vajutamine läheb veelgi raskemaks + peale uut trossi rakendus jõud pedaalile juba kõrgelt aga nyyd tulnud väike tühimik sisse. Et kas selle lühikese ajaga on suutnud juba midagi paigast venitada...
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14425
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ega sa trossi kõri sees ei vaheta, see ju koos kõriga. Kui väidetavalt toimus siiski ka muutus pedaali töös, rakendub nagu teise koha pealt. siis ma millegipärast kaldun ikkagi arvama, et kusagil seal siduripoolses otsas on see uss.
Algselt postitas: Eleri
Äkki kõri viga, poob kinni ja siis varsti on jälle pooleks.
Algselt postitas: Cyber
Ega sa trossi kõri sees ei vaheta, see ju koos kõriga. Kui väidetavalt toimus siiski ka muutus pedaali töös, rakendub nagu teise koha pealt. siis ma millegipärast kaldun ikkagi arvama, et kusagil seal siduripoolses otsas on see uss.Algselt postitas: Eleri
Äkki kõri viga, poob kinni ja siis varsti on jälle pooleks.
Ma liidan selle oma blondide hetkede laekasse.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kle aga proovi õli lasta sinna sinna kuhugi kasti sisse mineva hoova juurde-
ega ma ei tea, kas saab, aga äkki see kasti minev hoob on kuidagi kinni paakunud. proovida seda liigutada, kas see käib raskelt või mitte.
samas võib ka pedaal kinni puua...
ega ma ei tea, kas saab, aga äkki see kasti minev hoob on kuidagi kinni paakunud. proovida seda liigutada, kas see käib raskelt või mitte.
samas võib ka pedaal kinni puua...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



aga kuidas selle tyhimikuga siduris on, see veidi suurenenud jälle
Ma mäletan kui eelmine tross veel viimaste kiudega hoidis, siis oli ka tohutu tyhi maa enne taha rakendumist, veel suurem, ning ei lahutanud enam korralikult.

Mis siin ikka jahuda.Komplektne sidur tuleb panna koos uue trossiga.Ühtlasi puhastada-määrida survelaagri hoovastik.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
a mina tean, miks sul sidur raske on. enda omal oli ka peaaegu raskeks minemas. käigukastis survelaager, mingi toru peal liigub edasi-tagasi raskelt. ja arvan, et seal kasti kyljes oleva plastiku eemaldamisel, sinna õli pritsides, peaks asja liikuma saama
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: ivomets
a mina tean, miks sul sidur raske on. enda omal oli ka peaaegu raskeks minemas. käigukastis survelaager, mingi toru peal liigub edasi-tagasi raskelt. ja arvan, et seal kasti kyljes oleva plastiku eemaldamisel, sinna õli pritsides, peaks asja liikuma saama
Ohoo...rõõm kuulda uutest teooriatest. Leidsin samuti netis tuhnides ühe huvitava jutu, mis peaks viitama samale meetodile. Tõlkimisega läheb raskeks ainult:)
"Is the clutch very heavy? - if so you can lubricate the pivots inside the belhousing by removing the inspection plate and poking a thin tube in connected to a spray grease canister. My clutch was very heavy and had a very low bite point when I first had it but a new cable and a release shaft pivot lube has made it almost as good as a hydraulic unit."null
Kui trossi vahetasid, siis pidid ju aru saama, kas hoob liigub kergelt.
Mis siin nii pikalt jahuda? Lase trossi alumine ots lahti ja proovi ära. 3min tööd ju.
Plastikkaane eemaldamiseks ja sinna WD40 laskmiseks kulub umbes sama aeg.
Ma eeldasin, et nii lihtsad asjad on ammu tehtud.
Määrida võid seda ka trossi lahti laskmata. Üle ei tasu uputada, sest osa määret sattub nii või naa ketta tööpinnale alguses.
WD 40 ei ole selle jaoks küll parim, kuid saad hetkega aru, kas probleem oli selles ja aitab üsna pikaks ajaks.
Mis siin nii pikalt jahuda? Lase trossi alumine ots lahti ja proovi ära. 3min tööd ju.
Plastikkaane eemaldamiseks ja sinna WD40 laskmiseks kulub umbes sama aeg.
Ma eeldasin, et nii lihtsad asjad on ammu tehtud.
Määrida võid seda ka trossi lahti laskmata. Üle ei tasu uputada, sest osa määret sattub nii või naa ketta tööpinnale alguses.
WD 40 ei ole selle jaoks küll parim, kuid saad hetkega aru, kas probleem oli selles ja aitab üsna pikaks ajaks.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tegelikult käib ng sidur ikka päris kergelt, no kohe päris kergelt! kui asjad korras ja määritud piisava õliga!:poke:
ega ma ise ka siiani seda ei uskunud, sest enamus masinaid, millega sõita proovinud, on sidur ikka päris raske. ja sellest need trossid saba annavad. nyyd proovin mõnipäev paaril ngl sealt kasti august määrida.... vaatab, kas saab.
ega ma ise ka siiani seda ei uskunud, sest enamus masinaid, millega sõita proovinud, on sidur ikka päris raske. ja sellest need trossid saba annavad. nyyd proovin mõnipäev paaril ngl sealt kasti august määrida.... vaatab, kas saab.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- andreas1982
- Postitusi: 157
- Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
- Asukoht:
- Auto:
ivomets ... sai asja sellest määrimisest ?