Tuli veel meelde, et kui tahta, et selle kanali põhi oleks kandevõimeline (kannaks poste), tuleks ta samuti kergelt ära valada.
Põrandast vohava niiskuse vastu aitab kiht liiva alla, peale paar kihti tavalist paksu plastikaatkilet ja põhimõtteliselt sellele võidki valada betoonikihi (vähemalt 6cm paksust). Armatuur kindlasti sisse. Ja sidumise jaoks jätad postide kohtadele armatuurvarraste otsad püsti.
Siis valad postid. Postidega SAAB teha sellist nalja,:eureka: et ostad poest kas plekist vent.toru või lihtsalt plastmass reoveetoru (läbimõõt 100), lõikad need mõõtu, asetad püsti ja valad betoonisegu täis. Jällegi armatuur sisse ja otsad pealmise põrandaga sidumise jaoks paistma.
Pealmise plaadi paksus sõltub esiteks sellest, palju põrand kandma peab, siis sellest, kui kõrge on ukselävi. Paks plaat pole kunagi pahast, kuid kui lae all küürakil käima peab, siis on natuke betoonivaluga üle pingutatud.

10-15cm paks kiht peaks olema piisavalt tugev, et sõiduautot kanda.
Ja iga valu (kanali põhi, postid, pealmine põrand) vahele tuleb jätta miskit 4 päeva tahenemisaega,
Kuskilt lugesin ja kodus katsetasin, et kuna armatuurraud töötab betoonis tõmbe suunas, tuleb armatuurraud panna mitte betoonivalu keskele vaid alumisse ossa. Ehk 10cm paksuse kihi puhul paikneks armatuurikiht betoonis ca 2,5-3cm plaadi alumisest küljest. Ja kui juba targutama sai hakatud, siis sobib selliseks selle raua õigel kõrgusel hoidmiseks ideaalsest vanakooli kõnniteeplaadi tükid (sellised 30x30cm plaadid), need on just õige paksusega ja hoiavad raudvõrgu ühtlasel kõrgusel.

:wise::wise:
psühholoogia taustaga med.tehnik on rääkinud

Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.