Et tegu pole Saabiga vaid lihtsalt otsin abi siis panin loba alla. Pärast hea kustutada.
Kasutasin alguses 1 elektroodiga küünlaid. Auto töötas väga hästi, väga hästi läks edasi ka. Siis üks päev lihtsalt puterdas ja oligi kõik. Vahetasin küünlad, panin kohapeal käima ja andsin vähe tuuri kah. Ja ka küünlad samasugused. Miskit nagu oleks silindrites AGA MIS???? Turbiini häält ka ei kuule nagu enam. Ei krt maru ikka see aretamine
ei aga tegelt räigelt hästi läks edasi. Ma ju kompressiooni astet tegin ka madalamaks. Kui on õieti arvutatud siis peaks olema 8.9. Turbiin puhus 0.5 bar. Oki, vähemalt on jupid odavad. Seega alla me ei anna. Läheb järgmine moto peale jne.
Ma arvan,et mul bensiis hakkas hoopis otsa saama. Oli seier ka suht punase peal juba. Ja kui otsas siis tõmbab õhu vahele ja ongi segu lahja.
See, et asjad on hääle järgi pandud ei viita väga millelegi halvale. Enne seda juhtumist sõitis auto väga hästi. Mitte mingi probleem polnud sõita gaas põhjas ja turbiin puhus isegi 0.8 bar korra, enne kui ma regulaatori külge panin. Lihtsalt üks hommik kui proovima läksin siis oli midagi nagu valesti. See on kas ikka kütusejagajapea või mingi muu jama.
Ma soovitan segu tühikäigul juba võimalikult rikkaks keerata.
Kui turbo järgi tuleb siis peaks segu juba enam-vähem olema. Karta on et, vabalt hingava mehaanilist pritset ei vii kokku nii kergelt turboga aga natuke annab selle pritse pea ja süütega mängida. Võibolla saad ka kütte rõhku tõsta. Parem oleks kui turbo rakendamisel hakkas tööle mingi lisa pihusti. Ja süüde vaata ka üle. Ega sul jagajal vaakum regulaatorit pole, see läheb rõhuall ju valepidi tööle!Need on minu soovitused kodu kootud turbokale mis on mehaanilise pritsega.
süüte vaakum on eemaldatud. Süütega pidi selline lugu olema, et turbokal vist veidi hilisem kui vabalthingaval? Või oli hoopis varasem?????? Segu oleks üldse vaja paika panna wideband lambdaga. Andur ja kontroller külge ja testida. Samas vaadates seda K-Jetronicut siis tundub, et see annab megalt kütet peale. Lihtsalt mingi muu jama on mis lõhkus küünlad ära. Krt kohapeal ilma turbo rõhuta ei lähe küünlad nii katki.
Niih, rihm on õieti peal. Samas kolmandas silindris pole survet, täielik null. Teistes on ka väga madalaks surved läinud. 5 ja 6 bar. Tuleb lahti kakkuda jälle . Lisaks sellele on kuskil veel klik-klik-klik-klik heli sees. Aga see võis juba ka ennem olla.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
süüte vaakum on eemaldatud. Süütega pidi selline lugu olema, et turbokal vist veidi hilisem kui vabalthingaval? Või oli hoopis varasem?????? Segu oleks üldse vaja paika panna wideband lambdaga. Andur ja kontroller külge ja testida. Samas vaadates seda K-Jetronicut siis tundub, et see annab megalt kütet peale. Lihtsalt mingi muu jama on mis lõhkus küünlad ära. Krt kohapeal ilma turbo rõhuta ei lähe küünlad nii katki.
Süütenurk peab muutuma vastavalt turborõhule hilisemaks, vastasel juhul on tulemuseks detonatsioon.
Võtsin kaane maha. Plokk tundub olevat korras esmapilgul. Kolvid on kõik läbi. Plokikaas on ka esmapilgul kasutamis kõlbulik. Peab ainult lihvpinki panema ja veidi põlemiskambreid siledamaks tagasi tegema. Aga jätsin nagu ikka ühe asja mõõtmata, enne kui treima hakkasime. Nimelt on murdunud kolbidel ülemine äär osaliselt ära mis peale ülemist kolvirõngast on. Peab turbo kuuma poole ka üle kontrollima. Igatahes ringi käib väga ilusti, kinni ei poo ja lõtkusi pole. Alla ma ei anna, istun mõtlen ja aretan edasi. Golfi jupid pole ka kallid ja mis veel parem on see,et mina neid ei osta:D.
Ammu juba golfi omanikule rääkisin, et tuleb panna klassiku K-Jetronic. Selle oleks saanud kohe kenasti Cyberi käest. Trionicuga vesteldes sain ka nagu aru, et pole mingit probleemi kui kasutusel ikka õige pritse. Golfi originaal ofcourse jäi hätta. Rikkamaks sai seda küll kõvasti keerata aga siis ei käinud see masin enam ilma ülerõhuta üldse.
Aga äkki õnnestub paksem plokikaane tihend hankida (ehk kaks tihendit vahele) saab ka surveaste madalamaks.
Või treige kolvid natuke suurema varuga et, ääred järgi enam ei annaks. Siis kindlasti pritse koos rõhuga tööle häälestada. Ja alusta veel madalamate rõhkudega.
Jõudu sulle edasi arendamisel. Mulle meeldib kui keegi midagi teeb aga mitte ei lobise nii sama kuskil et, võiks olla see või teine projekt.
Üks asi veel mis lugesin oli see, et kõik põlemiskambris olev ei tohi omada teravaid ääri. Teravad ääred lähevad väga kuumaks ja siis võib ka purunemine tekkida. Oleks pidanud kolbidel seesmise osa treima 45 kraadise nurga alla. Praegu on nö "taldriku" seinad kohe 90 kraadi.
Oleme siin arutanud ja mõelnud. Kas 3 silindri täielik hukkumine võis olla hoopis jahtumise viga? Jahtumisel tekivad tavaliselt praod. Et ma ühe asja mõõtmata unustasin, siis hetkel meile tundub, et kolmandal kolvil eraldus ülemine äär jahtumisel. Ja kui järgmine päeva käima panin siis oligi kuri karjas. Katsetame igatahes uuesti. Seekord treime veidi teistmoodi. Oma vigadest õpitakse:)
Samas ka see kui nüüd plahvatus toimub siis see surutakse kohe otsemaid vasta kolvi taldriku seinu.
Kas kolvid pole mitte piisavalt elastsest sulamist, et kuum-külm pragusid sisse ei tõmba? Välimuse järgi ka ütleks, et ikka sulanud, mitte pragunenud. Tavaliselt jääb siis selline krobeline kristalli struktuur murdekohta.