Kas tonnine=opel astra
tegu siis automaadiga. Esimese kahe käiguga lappasin gaasi põhja ja ikka nägin tahavaatepeeglist honda civicut?:red: Kas minu autol on midagi viga või tahabki ta lihtsalt kõrgeid pöördeid?
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
äkki oli see honda type-R 
Aga toonise turbomootorid võivad vabalt vanaduses palju jõudu kaotada - lekkivad vaakumvoolikud, lahti jäänud wastgate, lekked sisselaskes jne.
Ning originaalturboga peab ikka juba 2500 kandis magusalt edasi astuma, kõrgetel pööretel väike vurr enam ei jaksa puhuda.

Aga toonise turbomootorid võivad vabalt vanaduses palju jõudu kaotada - lekkivad vaakumvoolikud, lahti jäänud wastgate, lekked sisselaskes jne.
Ning originaalturboga peab ikka juba 2500 kandis magusalt edasi astuma, kõrgetel pööretel väike vurr enam ei jaksa puhuda.
-
- Postitusi: 25
- Liitunud: P Dets 09, 2007 20:50
- Asukoht:
- Auto:
Kummaga sa siis "lappasid"? Tonnise või opeliga? Kui tonnisega, siis kuidas üldse puutub opel siia teemasse?
SAAB ei ole maailma kiireim auto. Üldselt võib paljudele väga suure üllatusena tunduda, kui paljud vabalthingavad suudavad SAAB-st kiiremnini sõita ilma erilise pingutuseta
Ja see sivik võis vabalt Type-R olla, mis on väga valusa astumisega. Samuti paljud Seat-d, mille tagasihoidliku välimuse all peitub pealt 180 hobujõudu jne jne 


Teemaalgataja silmis on Opel Astra tõenäoliselt kõige hullem sõimusõna, kuid olen näinud Astraid, mis virutavad edasi nii et hirm tuleb peale. OPC on juba tehase poolt päris äge püss. Astral on võimsuse/kaalu suhe üsna hea.
Saksamaal on tohutult väikefirmasid, kes tegelevad Opelitega ja sealt saab suhteliselt väikeste kuludega päris palju kätte.
Ei tasu suvaliselt automarke maha teha.
Saksamaal on tohutult väikefirmasid, kes tegelevad Opelitega ja sealt saab suhteliselt väikeste kuludega päris palju kätte.
Ei tasu suvaliselt automarke maha teha.
