turbo sobivus

Tonnised ja nende mured
Vasta
cordulio
Postitusi: 38
Liitunud: E Nov 08, 2004 17:49
Asukoht:
Auto:

#1

teab keegi kas 9000 2,3 saabi turbo sobib 9000 2,0 turbo saabile?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

Ilmselt peaksid täpsustama kas sul on praegu LPT või FPT ning kummaga sa asendada praegust tahad?
Iga ratas veab and then some!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

oleneb väljalaskeaastast. B234 ja B204 mootoritel ühesugused turbod.
Roadrunner
Postitusi: 230
Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
Asukoht:
Auto:

#4

Turbo teemad ikka vist mootori väljalaske jne teema alla käivad :freak:
cordulio
Postitusi: 38
Liitunud: E Nov 08, 2004 17:49
Asukoht:
Auto:

#5

omal mul saab 9000 turbo 90a. aga turbo läbi on saadaval 91a. 2,3 mootoriga saabi turbo aga ei tea kas see pääle istub.
cordulio
Postitusi: 38
Liitunud: E Nov 08, 2004 17:49
Asukoht:
Auto:

#6

a mis tähendab LPT ja FPT.?
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#7

a mis tähendab LPT ja FPT.?

LPT - Low Pressure Turbo
FPT - Full Pressure Turbo
maakeelis siis madalsurve turbo ja kõrgsurve turbo (täisturbo)

samas kompressorid on minuteada identsed (parandage kui eksin)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
cordulio
Postitusi: 38
Liitunud: E Nov 08, 2004 17:49
Asukoht:
Auto:

#8

voibolla küll väga loll küsimus aga kus ma tean kas madal- voi kõrgsurveturbo mul on.?
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#9

selle aja autodel on suure tõenäosusega kõrgsurve turbod. LPT-del pole armatuuris tavaliselt Turbo/APC kella.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#10

kW järgi saad ka aru. Siin on mõned korrad läbi jooksnud see tabel kus kasutatud mootorid kirjas on.
Parandage mind 9k omanikud-tundjad, aga kas enne '93 LPT varianti üldse tehti??
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#11

VIN-koodi järgi saad ka teda kas LPT või FPT: http://www.saabnet.ru/vin.htm
Radika ülaosas väike klapike, kuhu suunduvad kolm kõrvuti kummivoolikut ja elektrijuhtmed ning turbo manomeeter armatuuris. Kui neid pole, siis tõenäoliselt LPT-ga tegu.
cordulio
Postitusi: 38
Liitunud: E Nov 08, 2004 17:49
Asukoht:
Auto:

#12

ahaa
aga ikkagi ma ise arvan et 91.a 2,3 aasta turbo sobib mulle voi mis te arvate?
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#13

pane kasvõi diiselveoka turbo kui hakkama saad ;)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#14

Vahetüki küsimus jah tegelikult..:) pane või trollibussi oma..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
cordulio
Postitusi: 38
Liitunud: E Nov 08, 2004 17:49
Asukoht:
Auto:

#15

olen kuulnud sellist asja et kui turbo vaakum klappi ise regullida ei pruugi enam asi hästi toimida kuna see pidi juba auto ajule mõjuma. a kas suurema liitrite arvuga auto turbo ei voi kudagi mõjutada?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#16

Selleks ongi MAP-andur, mis mõõdab rõhku, mida mootorisse surud. Paned tootlikuma turbo, pead ka ajule "uue tarkuse" sisse laadima, et see vastavalt segu ja süüdet muudaks mootorile ohutuks. Teisisõnu pead aju tuunima. Muidu arvab see, et turbo on lolliks läinud ja püüab igal moel lisarõhku välja päästa (BPC-klapp/wastegate) ja nii mootorit päästa ja kui see ei õnnestu, lülitab lõpuks bensiinipumba välja.
Vanemal turboSaabil oli ka overboost switch, mis 0,95 või 1,1 bar juures bensupumba tummaks tegi.
See sihuke maakeelne seletus, muidu on asi nati keerulisem.
Vasta