Spherical Rotary Valve Cylinder Head

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#1

Hakkas mind vaevama selline asi:
http://www.coatesengine.com/csrv.html

Mida keegi kostab sellist tüüpi kaane kohta. Huvitav kui suuri pöördeid kannataks sellise kaanega saavutada? Kuidas sellisel voolavus on? Igatahes tundub äärmiselt huvitav.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#2

Ehituse kohta suht vähe infot kuid ideepoolest peaks see tõesti efektiivsem disain olema. Kuid pöördklappide tihendamisel on samad probleemid ja hädad, mis rootormootori kolvil. Ent viimasel ajal on rootormootorid üsna töökindlaks saadud, ilmselt siis ka pöördklapid. Ideepoolest on kuulkraan sama põhimõttega :D
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

Noh keegi postitas :P Sul hakkas nii igav, et kirjutasid siia midagi. Ei tegelt selle kaanega peaks ju voolavus ikka maru hea olema. Põhimõtteliselt ju tühi toru jookseb silindrisse, mingit klapi talda ees pole jne.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#4

Esimest korda kuulen sellisest asjast. Ei tea, kas kusagil nt. mingis võistlussarjas ka kasutatakse sellist asja?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#5

Midagi googlest isegi leiab. Austraalia võistlus sarjas vist Holden ehk kasutab. Not sure ofcourse. Mind pigem huvitab hind. Mainivad seal, et odavam kui tavaklappidega.
Vasta