Õlituli

Vasta
capri
Postitusi: 13
Liitunud: L Mai 03, 2008 11:53
Asukoht:
Auto:

#1

Tere!

Esines täna üks probleem. Nimelt hakkas õlituluke vilkuma. Õlitase mootoris on maximumi peal. Eile vahetasin mootori temp. andurit ja sai natuke juhtmeid liigutatud, et ehk liigutasin ära...oskab keegi mind juhatada õlirõhu andurini et kontrollida? Või milles võib viga olla? Kui tõesti survet ei oleks siis oleks ilmselt mootor koos juba.

Priit
moki
Postitusi: 97
Liitunud: L Nov 11, 2006 21:52
Asukoht:
Auto:

#2

Ruttu remonti!!! :facts:
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#3

Ma arvan, et oleneb, mismoodi see tuli märku annab. Minul nt. hakkas õlituli vilkuma siis, kui tühikäigul pöörded langesid kuskil 600 p/min ja kustus siis, kui kergelt gaasipedaali vajutasin. Arvasin ka, et nüüd järgneb mootori remont aga õnneks nii hull asi pole. Aga soovitan teemaalgatajal ka autoremonditöökoda külastada.
capri
Postitusi: 13
Liitunud: L Mai 03, 2008 11:53
Asukoht:
Auto:

#4

Mul kusjuures tühikäigul ei vilgu tuli, ainult sõites.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#5

Algselt postitas: capri
Mul kusjuures tühikäigul ei vilgu tuli, ainult sõites.

siis tuleks küll ruttu lasta üle vaadata
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

Algselt postitas: capri
Mul kusjuures tühikäigul ei vilgu tuli, ainult sõites.

siis sul tõeenäoliselt ikka juhe peksab kuskil vastu massi
aga targem oleks mitte sõita ja viga kindlaks teha; muidu pärast 1000 korda kallim see värk, kui ei ole juhe...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
villem
Postitusi: 20
Liitunud: R Dets 15, 2006 0:11
Asukoht:
Auto:

#7

ka minul oli 3.0 V6 mootoriga selline jama, et õlituli hakkas aegajalt vilksatama-põlema. Anti juures tuvastati reduktsiooniklapi kinnijäämine. Peale selle vahetamist oli jälle ok.
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#8

õlirõhu andur tuksis või juhe jamab.
Käi deagnostis.
Vasta