Seisin foori taga,käigukang D peal,jalg piduril ja järsku mootori pöörde tõusid ning auto hakkas liikuma.Vajutasin täiega pidurile,et ees seisvale kaubikule mitte otsa sõita,kui lõpuks differ pauguga otsad andis ja muidugi korpuse augu kaudu õli teele voolas.Ei julge seistes enam D peal hoidagi,lükkan N-ile.Oskab keegi seda seletada?
Uue kastiga on see probleem,et kohalt minnes käik ja järsult,lülitib väikese viivitusega,aga mitte alati.
Probleem aut. kastiga2,3T 9000.
Mul oli ka kastiga see "järsu lülituse" probleem. Lisaks vahetas ta käike ka ebaloogiliselt. Anti juures vahetati mingid kiirusemõõtja kummitihendid ära - nüüd töötab väga hästi.
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... 547&page=2
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... 547&page=2
Mul on trossid veel regullimata,kas see ei või mõjutada?