Aga kuidas keegi - fuck the fuel economy mehed võiks proovida raeplatsis lihtsalt raha õhku loopida, äkki on saadud rahuldus isegi suurem
Saabi 9-5 td ost
Epsum'iga nõus, see pool või paar liitrit ei ole mõttetu teema, esiteks rahaline kokkuhoid muidugi(aastas 50-60 000 km), teiseks maailmavaateline pool, milleks raisata kui saab ka teisiti!!!!!
Aga kuidas keegi - fuck the fuel economy mehed võiks proovida raeplatsis lihtsalt raha õhku loopida, äkki on saadud rahuldus isegi suurem
Aga kuidas keegi - fuck the fuel economy mehed võiks proovida raeplatsis lihtsalt raha õhku loopida, äkki on saadud rahuldus isegi suurem
Ivomets, ma panen kasti õlut selle peale, et nädala keskmine kütusekulu minu eelmine talv sõidetaval marsruudil (e-r - väike-ameerika-liivalaia-lauteri-juhkentali-peterburi tee, l- tln-jõgeva- tartu ja pühapäeval vastupidi) tuleb selle aeroga vähemasti 15.5l/100km'le. See keskmise kütusekulu ajab linnasõit ja ummikus istumine ikka nii üles, et paha hakkab. Sai ka noorpõlves tartus ökosõitu harrrastatud ja oli võimalik, paraku üle-eelmine talv korras 2.0t aut. 9000ga tuli keskmiseks 17.9l
.
täiesti nõus ivometsaga!
keskm. kulu mul praegu oma saabiga (universaal!) 10 l kanti
EDIT: marsruut Jüri-Tartu mnt. (2 suurt ummikut hommikul)-Mustamäe kant.
no ei tea aga nii on. vajutan ka küllaltki korralikult. max. on siiani keskm. olnud 11.7l
keskm. kulu mul praegu oma saabiga (universaal!) 10 l kanti
EDIT: marsruut Jüri-Tartu mnt. (2 suurt ummikut hommikul)-Mustamäe kant.
no ei tea aga nii on. vajutan ka küllaltki korralikult. max. on siiani keskm. olnud 11.7l
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7673
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
jah universiaal võtab veits rohkem kui sedaan.
aga yle 9,6 pole veel sedaaniga saanud.
muidugi masinat ma ei tapa kah.
aga yle 9,6 pole veel sedaaniga saanud.
muidugi masinat ma ei tapa kah.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
See kulu 9,6 on täiesti reaalne,minu komp. näitab keskmist 9,3-9,5 ja tõsielus pole 10 liitriga 100km. mingi probleem. Hetkel,3 päeva tagasi nullitud komp. näitab kuluks 8,9 ja seda vähem kui suvel,kui kont peab töötama külma,aga siin on abiks eelsoojendatud modra,arvan nii!!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Leidsin otsinguga ühe vana teema üles, oma küsimusele siit otsest vastust ei leidnud, niiet teeks ta jälle aktiivseks 
Mida head ja halba räägite 3.0 diisel 9-5 (2001, 2002) kohta? Ning kuidas ta on võrreldes 2.2 diisliga, kumba tasuks eelistada? Just mootor ning selle vastupidavus, tüüpvead.
Lepa @ ei tea diislitest suurt muud, kui et elukaaslase Audi 1,9tdi on häbematult öko...
Hirmsasti tahaks 9-5 järgmiseks võtta, aga kohe kuidagi ei taha joodiku otsa sattuda. Paar aastat tagasi oli mul 3.0 V6 Accord Coupe, mis võttis linnatsüklis 17 sajale... Rahakotile täielik mõrv, sama reha otsa ei tahaks kuidagi astuda
Mida head ja halba räägite 3.0 diisel 9-5 (2001, 2002) kohta? Ning kuidas ta on võrreldes 2.2 diisliga, kumba tasuks eelistada? Just mootor ning selle vastupidavus, tüüpvead.
Lepa @ ei tea diislitest suurt muud, kui et elukaaslase Audi 1,9tdi on häbematult öko...
Hirmsasti tahaks 9-5 järgmiseks võtta, aga kohe kuidagi ei taha joodiku otsa sattuda. Paar aastat tagasi oli mul 3.0 V6 Accord Coupe, mis võttis linnatsüklis 17 sajale... Rahakotile täielik mõrv, sama reha otsa ei tahaks kuidagi astuda
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14439
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
3.0 diisli puhul tuleb teada, kas mootor on juba vahetatud või mitte, kui ei ole, siis kas kõik garantiid veel kehtivad. Tüüpvea (seda on siin lahatud teistes teemades) puhul on siin mõneldki korrad mootor "firma kulul" vahetatud. SInu rahakotile on see suht rõõmus sündmus. Kütusekulud peaksid leidma kusagilt diiselmootorite sektsioonis, eraldi kütusekulu teemast.
muidu pidi hea tõmbega mootor olema, liigutab autot edasi nagu mees muiste..
muidu pidi hea tõmbega mootor olema, liigutab autot edasi nagu mees muiste..
Raske uskuda, et aerol nii väikesed kulud.
Enda endisel bmw-l e39 2,5 bensiin manuaal oli linnas 13 normaalselt sõites, Jeeb Grand Cherokeel 3,1 TD (izuzu mootor nagu ka minu teada saabi 3.0TD on) linnas 16,5 normaalselt sõites ning 2002a 9-5 2.2 tid manuaal ja sedaan linnas üle kaheksa pole saanud, maanteel jääb sinna 6 kanti.
Ise ei ostaks 3.0 TD saabi sest alateadvusesse on meelde3 jäänud, et mootor pole just kuigi hea ning tagatipuks on see veel rihmaga mootor minu teada.
2.2 Tid automaati kah ei ostaks kuna siis võib masin lahja tunduda, aga 2.2 tid manuaaliga olen rahul ning ei tunne puudust kiirendusest.
Ise olen seisukohal, et kui uue saabi võtan siis ehk ikka diisli, kui bensukas võtta siis võiks see juba midagi stiilsemat olla.
...ja kui otsid korralikku 2002a 2.2 tid-i siis on minu oma müügis.
Enda endisel bmw-l e39 2,5 bensiin manuaal oli linnas 13 normaalselt sõites, Jeeb Grand Cherokeel 3,1 TD (izuzu mootor nagu ka minu teada saabi 3.0TD on) linnas 16,5 normaalselt sõites ning 2002a 9-5 2.2 tid manuaal ja sedaan linnas üle kaheksa pole saanud, maanteel jääb sinna 6 kanti.
Ise ei ostaks 3.0 TD saabi sest alateadvusesse on meelde3 jäänud, et mootor pole just kuigi hea ning tagatipuks on see veel rihmaga mootor minu teada.
2.2 Tid automaati kah ei ostaks kuna siis võib masin lahja tunduda, aga 2.2 tid manuaaliga olen rahul ning ei tunne puudust kiirendusest.
Ise olen seisukohal, et kui uue saabi võtan siis ehk ikka diisli, kui bensukas võtta siis võiks see juba midagi stiilsemat olla.
...ja kui otsid korralikku 2002a 2.2 tid-i siis on minu oma müügis.
Tänud vastamast!
Küttekuluga orki lennata disla puhul otseselt ei karda, küll aga kardan seda bensukatega
Pigem tahaks teada, kumba mootorit eelistada 2,2 või 3,0 - mõlema plussid miinused... Manuaalkasti eelistan niiehknaa.
Pane link kuulutusele, viskaks pilgu peale kindlasti!
Hetkel mul veel praegune auto müümata ja teen kodutööd - mida võtta, mida jätta. 9-5 on suht ainuke auto, mis hetkel minu silmis ihaldusväärne selles hinnaklassis, ju ma seda teed ikka lähen ka
edit: leidsin kuulutuse üles, väga viisakas isend, kuid 145K on minujaoks kindlasti liiga krõbe. Liisingut ei taha ja ca 90-100K on paraku absoluutne lagi. Kui hästi otsida, peaks ka selle raha eest leidma sobiva... Ses mõttes on hea hetk 9-5 ostmiseks: pakkumine ületab selgelt nõudluse ja valikut on omajagu.
Küttekuluga orki lennata disla puhul otseselt ei karda, küll aga kardan seda bensukatega
Algselt postitas: Rauno ...ja kui otsid korralikku 2002a 2.2 tid-i siis on minu oma müügis.
Pane link kuulutusele, viskaks pilgu peale kindlasti!
Hetkel mul veel praegune auto müümata ja teen kodutööd - mida võtta, mida jätta. 9-5 on suht ainuke auto, mis hetkel minu silmis ihaldusväärne selles hinnaklassis, ju ma seda teed ikka lähen ka
edit: leidsin kuulutuse üles, väga viisakas isend, kuid 145K on minujaoks kindlasti liiga krõbe. Liisingut ei taha ja ca 90-100K on paraku absoluutne lagi. Kui hästi otsida, peaks ka selle raha eest leidma sobiva... Ses mõttes on hea hetk 9-5 ostmiseks: pakkumine ületab selgelt nõudluse ja valikut on omajagu.
Soovitan osta kuni 2002 aasta 9-5, mudeli uuendus tõi kaasa palju lapsehaiguseid alates 2002. Pealegi on vanemad mudelid juba hinnakukkumise läbi teinud, seega ca 60-70000 kroonine masin peaks oma hinda mingi aja hoidma.
3,0 diisel
(selline nägu selle peale
)
3,0 diisel
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kogu see idee saigi alguse sellest, et hakkasin uurima, mida üldse pakutakse 70-90K hinnaklassis, üllatus oli suur, kui nägin nii laia 9-5 valikut 
Senised bensukad on minu käes kõik tiba rohkem võtnud kui teistel analoogsed... ehk parem jalg on pigem raske kui ökoreziimil, see ka peamine põhjus, miks suure mootoriga bensukaid kardan. Seda silmas pidades võiks diisel ju hea valik küll olla.
2002 ja vanemad on sihtgrupp niiehknaa, nooremad isendid maksavad ka tublisti enam. Üle 100K pole lihtsalt võimalik minna, isegi see on juba väga viimane piir. Reaalselt pole ühtegi autot veel vaatama läinud, ei oska öelda mida selle raha eest saab, samas auto24 põhjal päris lootusetu ettevõtmine siiski ei tohiks olla
Senised bensukad on minu käes kõik tiba rohkem võtnud kui teistel analoogsed... ehk parem jalg on pigem raske kui ökoreziimil, see ka peamine põhjus, miks suure mootoriga bensukaid kardan. Seda silmas pidades võiks diisel ju hea valik küll olla.
2002 ja vanemad on sihtgrupp niiehknaa, nooremad isendid maksavad ka tublisti enam. Üle 100K pole lihtsalt võimalik minna, isegi see on juba väga viimane piir. Reaalselt pole ühtegi autot veel vaatama läinud, ei oska öelda mida selle raha eest saab, samas auto24 põhjal päris lootusetu ettevõtmine siiski ei tohiks olla
98-00a. oli 9-5 päris hea väljalaskeaasta, vähemalt minu tuttavatel kellel on olnud just 98-00a. 9-5d. pole kellelgi ühtegi tõsisemat muret olnud va. SID. aga selle saab ka korda ja see sõitmist ei sega ka.
2,3 LPT mootor on ka päris hea valik sellele autole, küttekulu linnas peaks jäämagi sinna 10l. kanti ja minu arust pole see sugugi paha.
2,3 LPT mootor on ka päris hea valik sellele autole, küttekulu linnas peaks jäämagi sinna 10l. kanti ja minu arust pole see sugugi paha.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
Kui küttekulu kardad siis soovitaks 1.8 T passatit.
Kiirendus oli vist 7,9 ja benakulu linnas kah miski 10 kanti.
Miinuseks on muidugi masina tavalisus ja rohkus.
Kui nüüd päris aus olla, siis ise vb ostaks mõne korraliku 96-97a 523i bmw, mugav masin selle raha eest, küttekulu jääb linnas 13 kanti aga seda raskema jalaga. Plussiks saabi ees on salongi kvaliteetsus.
Kiirendus oli vist 7,9 ja benakulu linnas kah miski 10 kanti.
Miinuseks on muidugi masina tavalisus ja rohkus.
Kui nüüd päris aus olla, siis ise vb ostaks mõne korraliku 96-97a 523i bmw, mugav masin selle raha eest, küttekulu jääb linnas 13 kanti aga seda raskema jalaga. Plussiks saabi ees on salongi kvaliteetsus.
Nagu ennist mainisin, siis:
Usu, selline kulu teeb igaühe ettevaatlikuks, kui just rahakott puuga seljas pole. Tempel mällu igaveseks. Bemmi või volkarit sellegipoolest ostma ei hakka, minu maitsele liiga igavad.
Eks müün oma praeguse maha ja hakkan aktiivsemalt erinevaid Saapaid proovima ning võrdlema.
Hetkeseisuga olen aru saanud, et kaarega mööda minna ei ole otsest vajadust ühestki variandist, kõik taandub nagu ikka autovalikul, konkreetsele isendile ja varasemaste omanike tehtule.
Algselt postitas: Lepa /.../ Paar aastat tagasi oli mul 3.0 V6 Accord Coupe, mis võttis linnatsüklis 17 sajale... Rahakotile täielik mõrv, sama reha otsa ei tahaks kuidagi astuda![]()
Usu, selline kulu teeb igaühe ettevaatlikuks, kui just rahakott puuga seljas pole. Tempel mällu igaveseks. Bemmi või volkarit sellegipoolest ostma ei hakka, minu maitsele liiga igavad.
Eks müün oma praeguse maha ja hakkan aktiivsemalt erinevaid Saapaid proovima ning võrdlema.
Hetkeseisuga olen aru saanud, et kaarega mööda minna ei ole otsest vajadust ühestki variandist, kõik taandub nagu ikka autovalikul, konkreetsele isendile ja varasemaste omanike tehtule.
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Kui juba osta diisel siis ikka 3,0 V6 jagub sõidurõõmu ja vahest tõmbab naeratuse näole:) Natuke nurrumist ka: http://www.youtube.com/watch?v=xyKB8R9vLiw
no kui v6rrelda bmw-d ja saabi, siis minu arvates pole siin midagi m6elda. bemm tunduvalt kallim, ning laguneb meie teedel topelt kiirusega- kytuse kulu ka suurem.
aga eks valik on igayhe enda teha.
aga eks valik on igayhe enda teha.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Algselt postitas: rantto
Kui juba osta diisel siis ikka 3,0 V6 jagub sõidurõõmu ja vahest tõmbab naeratuse näole:) Natuke nurrumist ka: http://www.youtube.com/watch?v=xyKB8R9vLiw
Uh, sellega saab naabrid aknapeale küll varahommikul
- 95SELaunch
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Osta ikka SAABi, kuid vaata, et see oleks takso (tavaliselt universaalid nahksalongoiga ja 2.2 tID)






