Viimane nädal on see bussireas liiklemise ausus jälle päevakorda tõusnud. Kui vähe ruumi ja kiire, siis mõni ikka soovib liigelda bussireas. Ei hakka siin kohut mõistma. Huvitaks pigem palju siis trahvi ka tehakse kui tehakse. Reporteris oli just klipp, kus üks uuem ja teine vanem 9-3 jäid vahele:
Reporteri video
Ehk oskavad kommenteerida.
Liiklemine bussireas
- Aeronautik
- Postitusi: 170
- Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
- Asukoht:
- Auto:
Ainult ilusad naised sõidavad saabiga:head:
Tore, kui ilusale naisele on SAAB taha kirjutatud.
Video põhjal pääseti hoiatusega, aga Endla peal oleks politsei võinud seista peale taksopargi risti. Sellisel juhul poleks keegi saanud vabandada, et reastus ümber parempöördeks. Praegu jäi arusaamatuks, kui kaugelt ikkagi tohib parempöördeks ühissõiduki rajale reastuda. Songissepp ilmselt tahab, et inimesed seisaksid ummiku ära ja tekitaksid foori alla veel suurema ummiku, kui hakkavad foori all paremale ümber reastuma.
Video põhjal pääseti hoiatusega, aga Endla peal oleks politsei võinud seista peale taksopargi risti. Sellisel juhul poleks keegi saanud vabandada, et reastus ümber parempöördeks. Praegu jäi arusaamatuks, kui kaugelt ikkagi tohib parempöördeks ühissõiduki rajale reastuda. Songissepp ilmselt tahab, et inimesed seisaksid ummiku ära ja tekitaksid foori alla veel suurema ummiku, kui hakkavad foori all paremale ümber reastuma.
Algselt postitas: petsraibe
Praegu jäi arusaamatuks, kui kaugelt ikkagi tohib parempöördeks ühissõiduki rajale reastuda. Songissepp ilmselt tahab, et inimesed seisaksid ummiku ära ja tekitaksid foori alla veel suurema ummiku, kui hakkavad foori all paremale ümber reastuma.
Politsei väidab, et ainult siis on aksepteeritav ühissõidukirajal sõitmine, kui sinna reastutakse pärast viimast ristuvat teed enne parempööret. Lisaks võid reastuda sinna "püha rajale" reisijate peale ja välja laskmiseks sõidukist selleks ettenähtud kohas.
Samas "Reporterist" nähtud näisterahavas, kes Mooni tänavalt ühissõiduki rajale keeras ja soovis sealt edasi taksopargi ristmikult paremale Tulika tn (vist) hoida, siis tema asemel kaebaks politsei otsuse kindlasti edasi. Tegelikult oleks ta pidanud kohapeal politseinikele paremini selgitusi jagama.
Vahest ikka reageerivad mundrimehed natuke üle.
http://www.tallinnapostimees.ee/?id=41854
hahaa.. üks vene keelt kõnelev 'härrasmees' teab, kuhu ta peab minema.. on sisekorraeeskirjad ära õppinud.
hahaa.. üks vene keelt kõnelev 'härrasmees' teab, kuhu ta peab minema.. on sisekorraeeskirjad ära õppinud.
Täpsustaks, et see roheline oli siiski NG900, mitte OG9-3Algselt postitas: Margus.2
Viimane nädal on see bussireas liiklemise ausus jälle päevakorda tõusnud. Kui vähe ruumi ja kiire, siis mõni ikka soovib liigelda bussireas. Ei hakka siin kohut mõistma. Huvitaks pigem palju siis trahvi ka tehakse kui tehakse. Reporteris oli just klipp, kus üks uuem ja teine vanem 9-3 jäid vahele:
Reporteri video

Ehk oskavad kommenteerida.
55581286
Algselt postitas: taneli01
Tallinnas kasutatav ühissõidukiraja märgistus BUS,ei ole seaduslik ja kasutada tohib vaid märgistust A.Sellest tulenevalt võiksid kõik sõidukijuhid vaidlustada saadud karistused.
Kindlasti mitte... kuna need ühissõidukirada tähistavad märgistused ei pea minu teada koos esindatud olema. Meie kenas Tallinnas peaks hetkel siis kehtivaks ühissõidukiraja märgistuseks olema ainult vastav liiklusmärk.
Näiteks selline:
Lisatud failid
Algselt postitas: taneli01
Tallinnas kasutatav ühissõidukiraja märgistus BUS,ei ole seaduslik ja kasutada tohib vaid märgistust A.Sellest tulenevalt võiksid kõik sõidukijuhid vaidlustada saadud karistused.
Vaidlustada saadud karistused ja ühissõiduki reas uhkelt edasi sõita? Nii mõtlesid?


- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See BUS on jah kõigil hambus millegipärast. Võimalik, et ongi mingitele keelreeglitele mittevastav, AGA... meil ei ole ühtki bussirada, mille juures poleks Joonase poolt näidatud liiklusmärki, seega võib selle BUS või A jutu üldse ära unustada..
Võite lugeda seda ühistranspordi reklaamina..
Mitte midagi vaidlustada siin ei ole.
Pigem tuleb aega planeerida ja mitte tõmmelda ja siis pole ka sellest bussirajast eriti ohtu..


Pigem tuleb aega planeerida ja mitte tõmmelda ja siis pole ka sellest bussirajast eriti ohtu..

Algselt postitas: taneli01
Tallinnas kasutatav ühissõidukiraja märgistus BUS,ei ole seaduslik ja kasutada tohib vaid märgistust A.Sellest tulenevalt võiksid kõik sõidukijuhid vaidlustada saadud karistused.
See missugune märgistus sel rajal on, ei tohiks omada sisulist tähtsust. Kõigile peaks ometigi olema arusaadav ühissõidukiraja mõte. Ja kui seadusega pole seal sõita lubatud, siis ei peaks seal ka sõitma.
Oma egoistlikus maailmavaates võiksime siiski austada neid transpordivahendeid, mis teenindavad rohkem kui vaid üht inimest (trolid, bussid, trammid, marsad) ja vastavalt ka hoida neile selleks ette nähtud rajad vabad.
See, et linnas on ühistranspordi tarbeks mõeldud sõidurajad halvasti planeeritud või kehvasti märgistatud, ei anna veel meile, kes me valdavalt üksi oma mõnusal istmel oma sooja autoga sõidame, mingit vabandust liikluseeskirju eirata.
Tänu mitmetimõistetavale tähistusele jäävad ka korda tagada püüdvad politseinikud tavaliselt ise lolliks, kuid olgem ausad, nemad püüavad ka oma tööd teha ja kui neid ei oleks, vohaks liikluses totaalne kaos.
Ehk siis vähemalt SAABifoorumlased, meie võiksime olla niipalju viisakad, et suudame hakkama saada tavasõidukitele ettenähtud radadel sõites ja seame oma sõidud selliselt, et ei pea kogu aeg hiljaksjäämist kartes kihutama ega liikluses pidevalt ridade vahel nõeludes teistes liiklejates pahameelt tekitama.
See, et linnas on ühistranspordi tarbeks mõeldud sõidurajad halvasti planeeritud või kehvasti märgistatud, ei anna veel meile, kes me valdavalt üksi oma mõnusal istmel oma sooja autoga sõidame, mingit vabandust liikluseeskirju eirata.
Tänu mitmetimõistetavale tähistusele jäävad ka korda tagada püüdvad politseinikud tavaliselt ise lolliks, kuid olgem ausad, nemad püüavad ka oma tööd teha ja kui neid ei oleks, vohaks liikluses totaalne kaos.
Ehk siis vähemalt SAABifoorumlased, meie võiksime olla niipalju viisakad, et suudame hakkama saada tavasõidukitele ettenähtud radadel sõites ja seame oma sõidud selliselt, et ei pea kogu aeg hiljaksjäämist kartes kihutama ega liikluses pidevalt ridade vahel nõeludes teistes liiklejates pahameelt tekitama.
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
See ei olnud sugugi nii mõeldud,et ühissõiduki rajal edasi lasta.Töötan ise bussijuhina ja kirun ise ka maa põhja jalus venijaid!Aegajalt eksib ikka ühissõidukirajale autojuhte,kes ei peaks seal mitte sõitma.Aga juriidiliselt on need trahvid ju õigustühised, kui puuduvad vastavad liiklusmärgid ja teekattemärgistus ei ole vastavuses seadusega.Pole tükil ajal Tallinnas käinud ja ei või mürki võtta,kas on igal pool selle märgistusega korras.?Seega palun mind mitte valesti mõista,et anname aga ühissõidukirajal valu!Pidasin silmas just vastuolulisust.
Nu jah, kui Eestis oleks raske rikkumine ühissõiduki reas sõitmine sõiduautoga, siis saaks riigi kukru kohe kiiresti täis.
Lisaksin juurde, et oma minevikukodukandis Türil on kesklinnas märgistus põrandale tehtud BUS
Dep******* väikelinnad
Lisaksin juurde, et oma minevikukodukandis Türil on kesklinnas märgistus põrandale tehtud BUS

Dep******* väikelinnad

Samas võib siin sõita julgelt ühissõidukirajal üle ühe ristmiku.Silmas on peetud just liiklussujuvust,et oleks piisavalt aega ümberreastamiseks ja oleks välditud ühissõidukile ootamatud ettesõidud.Rikkujaid fikseeritakse kaameratega ja mingi aja pärast tuleb kirjake koju.Samuti punase tule alt läbisõidud leiavad nii fikseerimist.Trahvid tuleb kindlasti ära maksta,pärast võib olla jama rohkem kui asi väärt.On isegi autosid tollis kinni peetud ,seniks kuni trahvid makstud.
Algselt postitas: VeltsAlgselt postitas: taneli01
Tallinnas kasutatav ühissõidukiraja märgistus BUS,ei ole seaduslik ja kasutada tohib vaid märgistust A.Sellest tulenevalt võiksid kõik sõidukijuhid vaidlustada saadud karistused.
See missugune märgistus sel rajal on, ei tohiks omada sisulist tähtsust. Kõigile peaks ometigi olema arusaadav ühissõidukiraja mõte. Ja kui seadusega pole seal sõita lubatud, siis ei peaks seal ka sõitma.
Ei, ei ole nii. Kui pole kirjas siis ka ei ole kirjas. Kellegi "märjast" unenäost ei pea mitte keegi juhinduma.
Kuid nüüd teemast-pikalt A reas sõitmine on samas taunitav aga politsei tõlgendus nendest meetritest on vahel küll vaieldav. Samas kas on mõtet koos teistega tiksuda samas reas, kui tõesti on soov paremale keerata ehk minnakse tõesti pöördele mitte ei kasutata A rada ette trügimiseks? Sellisel juhul ei näe küll midagi taunitavat. Teistele sõidukitele jääb rohkem ruumi, isik saab kiiremini minna sinna kuhu vaja jne.
Kuid miks ei kasutata meil sellist varianti, et kui sõidukis on vähemalt kolm inimest siis võib A rada kasutada? Selline skeem kastusel väga paljudes riikides.
Algselt postitas: will
Samas kas on mõtet koos teistega tiksuda samas reas, kui tõesti on soov paremale keerata ehk minnakse tõesti pöördele mitte ei kasutata A rada ette trügimiseks? Sellisel juhul ei näe küll midagi taunitavat. Teistele sõidukitele jääb rohkem ruumi, isik saab kiiremini minna sinna kuhu vaja jne.
Kui see üks isik tahab paremale pöörata ja ülejäänud otse sõita, siis küll. Samas kui pöörata soovijaid rohkem on, võib juhtuda, et ka A-rajale tekib ummik ja tõenäoliselt selles mõte ongi, et ühissõidukirajale liiga palju muid sõidukeid ei satuks.
Samas LE ei ütle meetrite ega ristmike kohta midagi... "enne pööret" on suhteline.
Algselt postitas: will
Ei, ei ole nii. Kui pole kirjas siis ka ei ole kirjas. Kellegi "märjast" unenäost ei pea mitte keegi juhinduma.
Kuid nüüd teemast-pikalt A reas sõitmine on samas taunitav aga politsei tõlgendus nendest meetritest on vahel küll vaieldav. Samas kas on mõtet koos teistega tiksuda samas reas, kui tõesti on soov paremale keerata ehk minnakse tõesti pöördele mitte ei kasutata A rada ette trügimiseks? Sellisel juhul ei näe küll midagi taunitavat. Teistele sõidukitele jääb rohkem ruumi, isik saab kiiremini minna sinna kuhu vaja jne.
Kuid miks ei kasutata meil sellist varianti, et kui sõidukis on vähemalt kolm inimest siis võib A rada kasutada? Selline skeem kastusel väga paljudes riikides.
Ise olen ka mõelnud et meigi võiks nö "carpool" ehksiis autojagamise rida, ehksiis rada kus võib sõita kui autos on 3/4 inimest olemas olla aga praktikas vist suht võimatu teostada seda asja. Neid radu meil niigi vähe, selleks peaks ikka 4+ rada ühes suunas minema.
Algselt postitas: taneli01
Samas võib siin sõita julgelt ühissõidukirajal üle ühe ristmiku.Silmas on peetud just liiklussujuvust,et oleks piisavalt aega ümberreastamiseks ja oleks välditud ühissõidukile ootamatud ettesõidud.
Lisaks ära unusta mainida, et Helsingis on tegelikult ka teiste sõidukite peale mõeldud. Ehk siis ühissõidukite rida on selleks reserveeritud hommikuste ja õhtuste tipptundide ajaks. Muudel aegadel võivad seal sõita ka tavalised sõidukid. Ei ole reeglina väga vinguja tüüp, aga kahjuks peab nentima, et Tallinnas on nii mõnigi asi ära tehtud läbimõtlemata ja kiirkorras. 'Sest mujal ju on ka nii'. Kuigi Helsingis on kordades autosid rohkem, kui Tallinnas, ei ole seal see liiklus nii katastroof. Kui välja arvata Länsiterminali ümbrus ja õhtuti piki Mannerheimi välja sõitmise

