Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)
Ma ka nüüd kuulsat Griffinit oma silmaga näinud Täna peale kella 22 Viimsi Statoili ees, kus ise pesula järjekorras passisin. Oleks tahtnud lähemaltki vaatama tulla, aga enne jõudis enda pesukord kätte, eks kunagi tulevikus mõnel üritusel. Poleeritud tumeroheline näeb hea välja küll :)
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Tere naabrimees!
Kas su Saabiga on midagi lahti, seisab teine juba teist nädalat kindlalt liikumatult paigal. Kahju on lausa vaadata, kui seisab....Puude pealt tuleb see loll jama peale, mida on jube kehva maha saada.
AUTO on sõitmiseks:drive:
Kas su Saabiga on midagi lahti, seisab teine juba teist nädalat kindlalt liikumatult paigal. Kahju on lausa vaadata, kui seisab....Puude pealt tuleb see loll jama peale, mida on jube kehva maha saada.
AUTO on sõitmiseks:drive:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: vmaster
Kuna minu autole ei saa panna igasugu softe, bleedereid, 9-5e bpc klappe, turbosid ja muud tilulilu :), siis olen oma tuunimismaanias läinud hoopis autole võimalikult hea tehnilise seisukorra andmise teed. Arveid sirvides on juhtnunud järgmisi suuremaid ja väikesmaid asju:
Patu Jutt. Tollele V6'le sobiks 2 turbot õite hästi.
Kusjuures Opelimehed on paigaldanud taolisele mootorile kompressori, mille märgatav võimsusekasv tekitatakse. Huvitav, palju sellise kompressori paigaldus Eestis maksma läheks.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
äkki siit firma toodangust midagi? C-30 peaks sulle sobima küll..:) [Leidsin antud asja tqhq.ee foorumist
Algselt postitas: vmaster
Kusjuures Opelimehed on paigaldanud taolisele mootorile kompressori, mille märgatav võimsusekasv tekitatakse. Huvitav, palju sellise kompressori paigaldus Eestis maksma läheks.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
C-30 on väidetavalt kodulehe andmeil kuni 400hp. C-38t (300-630hp) saab tellida ja maksab u. 36 tuhat eek koos käibemaksuga (TQHQ foorumi põhjal). Seega polegi väga hull. Muidugi lisada tuleks veel paigalduse hind, ennetav mootori kordategemine ja kindlasti veel muid asju. Seega lõppsumma ei pruugigi väga väike tulla kuigi ma usun, et tulemus lõpuks on vaeva väärt.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Nonii-nonii.
Peale pooleaastast seismist (ENAM NII EI TEE) on lõpuks tänu Trionicu osavatele näppudele minu palavaltarmastatud Griffin jälle edukalt liikuma saadud. Vahetatud on suurel hulgal olulisi vidinaid ja kulutatud suurel arvul töötunde, mille tulemusena on auto jälle sama hea või isegi parem kui enne Ülevaatuse läbis paari märkusega, nimekrijas ootavad siiski mõned väiksemad tööd, kuid ei midagi hullu.
Hea on jälle autoga sõita - ausalt :headbang: tuleb võtta täna üks :beer:
Peale pooleaastast seismist (ENAM NII EI TEE) on lõpuks tänu Trionicu osavatele näppudele minu palavaltarmastatud Griffin jälle edukalt liikuma saadud. Vahetatud on suurel hulgal olulisi vidinaid ja kulutatud suurel arvul töötunde, mille tulemusena on auto jälle sama hea või isegi parem kui enne Ülevaatuse läbis paari märkusega, nimekrijas ootavad siiski mõned väiksemad tööd, kuid ei midagi hullu.
Hea on jälle autoga sõita - ausalt :headbang: tuleb võtta täna üks :beer:
Aga piirdu ka ainult ühega:D .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Inmesed siin vahel kirjutavad, mida nad oma Saabi juures teinud head-halba. Mõtlesin, et kirjutan ka kuna ammu pole midagi kirjutanud. Juhtus nii, et Audaceri töökas kollektiiv vahetas esisillas mõningaid jubinaid näiteks esimese stab varda liigend vms. pooltelgede tolmukatted jne pudi-padi. Selle tulemusel kadusid ära veidrad helid, mis kehvemal teel kosta olid. Käidud esisilda reguleerimas Mart Pere juures. Ostetud uued rehvid Dunlop Sport Maxx (oi kui head on võrreldes vormelirehvidega mis ennem olid). Edasi on veel vahetada mingisugused lõdvikud mootoriruumis ja siis nagu oleks kriitilisemad asjad korras.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Pole ammu midagi kirjutanud aga pole ka väga olnud millestki kirjutada. Jõulukingiks aastal 2009 sai griff uue kütusepumba, kuna ta ühel hommikul seda väga nõudma hakkas. Heade suhete säilitamise nimel ta selle ka sai. Lisaks on tekkinud armatuuri ABS tuluke. Kevad toob griffinile ilmselt osaliselt uue värvkatte (nina, esiklaasi ümbrus) ja esiistmetele uue naha. Soov on veel mõingaid asju teha aga eks näis.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Võiks värskendada teemat ja kirjutada järgmist. ninaga hangedes sõitmine põhjustas seda, et eststange juurest mingid põhjakatted lahti läksid. Ühtlasi jõudsin mõttele lasta kogu alusvanker üle vaadata. Leiti sealt nii mõndagi huvitavat ja vahetati ära need asjad: esimesed piduriklotsid Ferodo Premier. Tagumised pidurikettad Brembo ja klotsid Ferodo. Silumiintoed. Üks sarniir ja mis kõige suurem napikas - paagivitsad. Olukord oli seal selline väidetavalt, et üks oli täiseti katki ja teine püsis veel hädavaevu koos. Ilmselt oleks lähiajal olnud kütusepaagi kaotus tänavale. Nüüd jälle mõnevõrra kindlam sõita. Eriti hästi ei pidurda veel :D
"Väidetavalt" pole nagu päris hea sõna nende vitsade kohta.Nagu isegi nägid,oli ühest ainult mälestus ja teine püsis mõttejõul koos.Paaki hoidis käsipiduritross ülal.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
sissekanne kroonikasse: tuli kätte hoolduse aeg, mille käigus vahetasid remondimehed õli, mõned pirnid. Lisaks uued kojameeste varred, kuna vanad olid üsna roostes. Avatud on ka suverehvide hooaeg. Mulle teeb nüüd muret üks esitule kojamees, mis ilmselt enam ei toimi. Samuti on karjuv vajadus keemilise puhastuse jms järgi :)
läbisõit hetkel 283000 km.
läbisõit hetkel 283000 km.
Lisaks uued kojameeste varred, kuna vanad olid üsna roostes.
Mis kojamehe varred maksid? Need on vist pea kõigil tonnistel roostes. Huvitav kaua uued vastu peavad? Üritasin neid kunagi uuendada (sai korralikult puhtaks tehtud, mingi vedel tsink aerosoolist alla, värv peale) kestsid vist 1 aasta :)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee