Tere SAABi-omanikud,
Soov liituda Teie rõõmude ja muredega,silm on pidama jäänud sellisel sõiduriistal:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kuna olen SAABide kohapealt veel päris võhik, palun aidake?
Kuulutusest loeb välja,et hr.Siim Palu on oma neljarattalist sõpra hästi hoidnud aga kas asi on nii roosiline?
Väike-vend DOVER soetas SAAB 9000CD 2,3 turbo 143kw 92a
alles hiljuti aga need masinad on vististi erinevad kui muidugi sõidumugavus välja jätta mida SAAB pakub.Foorumitest olen lugenud igasugu jutte:(mootori seiskumisest sõiduajal kuni megakalli remondini).Samas kui SAABi korralikult hooldad jagub sõidurõõmu aastateks.
Mida arvate sellest autost?
Äkki on keegi hr.Siim Palu sõber või tuttav?
Ehk on veel mingeid tähelepanekuid,nõuandeid algajale,olen tänulik kõikide soovituste eest.
Soov osta SAAB 9-5 2,0 110kw 98a.(punane sedaan)
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: R Aug 29, 2008 13:52
- Asukoht:
- Auto:
Tänud Eleri ja Cyber,et viitsisite pilgu peale visata ja kommenteerida.
Aga kuidas on lood 9-5 sõiduajal väljasuremisega,kas see on lihtsalt erand või juhtub selliseidasju tiht?Kuidas niisuguseid olukordi ennetada-vältida?
Kas emad - isad oskavad vastata: lapseturvatooli kinnitamisest keskele kolmepunkti vööga, või on õigem ikkagi juhi-kaasistuja seljataga?
Ette tänades
Aga kuidas on lood 9-5 sõiduajal väljasuremisega,kas see on lihtsalt erand või juhtub selliseidasju tiht?Kuidas niisuguseid olukordi ennetada-vältida?
Kas emad - isad oskavad vastata: lapseturvatooli kinnitamisest keskele kolmepunkti vööga, või on õigem ikkagi juhi-kaasistuja seljataga?
Ette tänades
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14426
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Selline väljasuremise teema on küll mingist sulepeast sul imetud hetkel, kuidagi väga umbropsu küsitud. Jah, DI kassett võib kärvata, aga tavaliselt ei kärva ta sõidu pealt (kuigi on juhuseid), lihtsalt ühel hetkel enam ei käivitu. Mõnel üksikul kodanikul on ka ette hoiatanud ebaühtlase käiguga. Ei saa küll väita, et tegu oleks mingi massilise asjaga. Ennetatakse hoolduse käigus vastavate määrete tarvitamisega, märksõna Krytox
Kõige turvalisem koht pidi juhi taga olema.
Kõige turvalisem koht pidi juhi taga olema.
Algselt postitas: Cyber
Selline väljasuremise teema on küll mingist sulepeast sul imetud hetkel,
Ei tea midagi-spetsialist ma pole,aga kui härra on minu postitusi lugenud,siis selline asi toimub väntvõlli anduri vananemisel...lihtsalt otsustas koostöö lõpetada aegajalt.kusjuures kole keerulistes situatsioonidel-kurvid jne...
Muide,auto kena(mul samasugune,ainult 2.3 mootoriga):)
Algselt postitas: Cyber
Ma sedapidi mõtlesin seda, et sama hästi võiks küsida suvalise margi kohta..Kindalsti võib juhtuda seda, DI või vändaandur või bensiin saab otsa vms, aga selline suht lambiküsimus tundus..
![]()
ok,ei taibanud sedapidi lugeda:)
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: R Aug 29, 2008 13:52
- Asukoht:
- Auto:
9-5 foorumis lihtsalt olid mõned teemad, sellest ka küsimus tekkis.Nagu aru saan on tegu siiski eranditega.
Kas on äkki veel mingeid kohti millele tähelepanu pöörata uue-vana auto ostul,või on piisav kui Troosti juures kohtuks ja auto seal üle vaataks.
Palju niisugune ülevaatus maksta ka võiks?
Kas on äkki veel mingeid kohti millele tähelepanu pöörata uue-vana auto ostul,või on piisav kui Troosti juures kohtuks ja auto seal üle vaataks.
Palju niisugune ülevaatus maksta ka võiks?
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: R Aug 29, 2008 13:52
- Asukoht:
- Auto:
Tänud kõigile kes suvatsesid tarkuseterasi jagada,saigi see auto17.09 Troostis üle vaadatud ja ost-müük samal päeval vormistatud.
Kuna vahepeal oli suht kiire ei jõudnud kirjutada.Ülevaatusel selgus ,et vahetust vajavad taga puksid,pidurikettad ja juhipoolne simmerling millega kaasneb ka käigukasti õli vahetus,ülemine info displei näitab ka "tundmatut keelt" aga selle saab ka Troostis korda.Ainuke veateade mida arvuti näitas oli ,et läbi on turvavöölahti hoiatus tule mitte põlemine tahavaate peegli all.Seega oli endine omanik oma autot täitsa korralikult hoidnud ja hooldanud.
Täna viisin auto Troosti, Hr.Trionic'u käeall peaks need vead korda saama.
Sellega võib selle teema lukku panna,TÄNUD VEELKORD KÕIGILE
Kuna vahepeal oli suht kiire ei jõudnud kirjutada.Ülevaatusel selgus ,et vahetust vajavad taga puksid,pidurikettad ja juhipoolne simmerling millega kaasneb ka käigukasti õli vahetus,ülemine info displei näitab ka "tundmatut keelt" aga selle saab ka Troostis korda.Ainuke veateade mida arvuti näitas oli ,et läbi on turvavöölahti hoiatus tule mitte põlemine tahavaate peegli all.Seega oli endine omanik oma autot täitsa korralikult hoidnud ja hooldanud.
Täna viisin auto Troosti, Hr.Trionic'u käeall peaks need vead korda saama.
Sellega võib selle teema lukku panna,TÄNUD VEELKORD KÕIGILE