Tagurpidikäigu tuled ei põle
pirnid läbi? mustad kontaktid? mõni pistik üldse küljest ära? mõni kaitse kusagil läbi? Andur kasti küljes koolend? ...?
- 95SELaunch
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Kas sul on sedaan? Ilmselt kaabliga seotud viga, vaata sel kohal, kus on paindlik osa. Mul oli sama jama tõttu probleem numbrivalgustusega
Algselt postitas: 95SELaunch
Kas sul on sedaan? Ilmselt kaabliga seotud viga, vaata sel kohal, kus on paindlik osa. Mul oli sama jama tõttu probleem numbrivalgustusega
Vabandust, aga oleks soov mainida, kas Sa 95SELaunch täpsemaid postitusi ei tahaks kirjutada? Lugedes ka sinu teisi postitusi teemades on need enamasti kas mittemidagi ütlevad või mitte üheselt arusaadavad.
Võtame nüüd eeloleva posti, "kus on paindlik osa" kas see paindlik osa asub põhja all, kuskil kaitsmeplokis, või oled sa mõelnud et kuskil luugi ja kere vaheline rüüsis olev osa jne....
Lihtsalt moraal kirjuta palun täpsemalt ja arusaadavamalt, siis on sinu teadmistest siin kasu ka, vastasel juhul on Sinu jutt siiski tühine ja mõttetu.

Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
to Factor:antud kodaniku emakeeleks ei ole eesti keel.Tore,et üldse suvatseb eestikeelses foorumis sebida.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Leidsin vea üles. Juhtmed seal luugi juures olid katki, parandasin need ära aga viga säilis. Tundub, et käigukasti juures olev lüliti hakkab ära väsima. Need juhtmed mis katki olid toitsid hoopis pagasiruumi valgustust. Trionic ehk oskab öelda mis see lüliti maksta võib?
To Factor: Ma oleks tänulik kui foorumis räägitakse asjast - mitte ei arvustata kellegi kirjutamisvõtteid. Kodanik tahtis midagi soovitada ja kui keegi sellest aru ei saa siis võiks talle sõnumi saata mitte seda kõigile lugemiseks kirjutada. Mis sa arvad kui keegi sinu kohta nii ütleb? Mina sain tema postitusest küll esimese korraga aru
To Factor: Ma oleks tänulik kui foorumis räägitakse asjast - mitte ei arvustata kellegi kirjutamisvõtteid. Kodanik tahtis midagi soovitada ja kui keegi sellest aru ei saa siis võiks talle sõnumi saata mitte seda kõigile lugemiseks kirjutada. Mis sa arvad kui keegi sinu kohta nii ütleb? Mina sain tema postitusest küll esimese korraga aru

Rahu ainult rahu......
Egas minu posti idee ei olnud kedagi tümitada vaid tähelepanu juhtida posti sisule.
Siinkohal ka vabandused kodanik 95SELaunch'ile kuna ei teadnud mina, et siin keelebarjäär mängus on. Käänded-pöörded on ju igati ok.
Näitena kodanik MagnustGrupp'i emakeel ei ole vist ka Eestikeel, kirjutab küll suurte vigadega aga kenasti arusaadavalt ja ei karda seda. Mina ise sedasorti, kellele ei ole oluline õigekiri vaid point ja üheselt arausaadavus!

Egas minu posti idee ei olnud kedagi tümitada vaid tähelepanu juhtida posti sisule.
Siinkohal ka vabandused kodanik 95SELaunch'ile kuna ei teadnud mina, et siin keelebarjäär mängus on. Käänded-pöörded on ju igati ok.

Näitena kodanik MagnustGrupp'i emakeel ei ole vist ka Eestikeel, kirjutab küll suurte vigadega aga kenasti arusaadavalt ja ei karda seda. Mina ise sedasorti, kellele ei ole oluline õigekiri vaid point ja üheselt arausaadavus!
Sa ju juba ütlesid!Algselt postitas: macadam
To Factor: Mis sa arvad kui keegi sinu kohta nii ütleb?

Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
to madcam: lüliti(d)peaksid lukumehanismis asuma,täpselt ei mäleta.Tevalo kaup.Saabi nime all arutult kallid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- 95SELaunch
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
to Factor
sorry, kui mõned postitused minu poot ei ole eriti täpsed, kuna püüan kirjutada nii kiiresti ja lühidalt, kui võimalik, töö ajal aega foorumis vestlemiseks eriti ei ole
aga täpsustamiks ikka alati võite saada nii U2U kui ka lisakirju foorumis, foorum ongi arutlemiseks tehtud
sorry, kui mõned postitused minu poot ei ole eriti täpsed, kuna püüan kirjutada nii kiiresti ja lühidalt, kui võimalik, töö ajal aega foorumis vestlemiseks eriti ei ole
aga täpsustamiks ikka alati võite saada nii U2U kui ka lisakirju foorumis, foorum ongi arutlemiseks tehtud
Täna avastasin end sama probleemi ees kui teema algataja - tagurpidikäigu tuli ei põlenud ja sama ei teinud ka numbrituled, korra vilgatasid ja siis jälle ei põlenud. Suur oli minu rõõm kui nad uuesti tööle hakkasid ja suur on meelehärm, kui avastasin, et hoolimata põlevatest tuledest ei saa ma enam pagasnikut lahti. Nii puldist kui ka ukse pealt vajutades on kuulda kapoti poolt relee tasast klõpsu, kuid pagas jääb suletuks. Spekuleerin, et tegemist on analoogse juhtmeveaga nagu eelpool kirjutajatel. Siinkohal oleks küsimus targematele, kuidas ma pagasi lahti saaks, et juhtmeid uurida?
Eest sisse roomata ja kuskil polstri all mõni klemm leida kuhu vool juhtida, tundub kuidagi poolrobustne lähenemine... kuid seni ainus mõistlikum. Korra mõtlesin, et äkki niiskus liiga teinud, panin puhuri pagasisse kuivatama, seni tolku pole olnud.
Eest sisse roomata ja kuskil polstri all mõni klemm leida kuhu vool juhtida, tundub kuidagi poolrobustne lähenemine... kuid seni ainus mõistlikum. Korra mõtlesin, et äkki niiskus liiga teinud, panin puhuri pagasisse kuivatama, seni tolku pole olnud.

OG9-3-l jääb pagasilukk ka vahest poolde vinda, kui nõrgalt kinni panna ja siis ei tule ka kuidagi lahti. Aitab, kui korralikult kinni ära vajutada, siis saab jälle lahti. Võibolla on 9-5 puhul ka see soovitus abiks?
Edit: njah, ei lugenud väga põhjalikult, et mis see klõpsub. Kui luku mootorit on klõpsumas kuulda, aga luuk ei avane, siis ei ole luuk korralikult kinni või on minig asi luku vahele jäänud...
Edit: njah, ei lugenud väga põhjalikult, et mis see klõpsub. Kui luku mootorit on klõpsumas kuulda, aga luuk ei avane, siis ei ole luuk korralikult kinni või on minig asi luku vahele jäänud...
Algselt postitas: hunter
Täna avastasin end sama probleemi ees kui teema algataja - tagurpidikäigu tuli ei põlenud ja sama ei teinud ka numbrituled, korra vilgatasid ja siis jälle ei põlenud. Suur oli minu rõõm kui nad uuesti tööle hakkasid ja suur on meelehärm, kui avastasin, et hoolimata põlevatest tuledest ei saa ma enam pagasnikut lahti. Nii puldist kui ka ukse pealt vajutades on kuulda kapoti poolt relee tasast klõpsu, kuid pagas jääb suletuks. Spekuleerin, et tegemist on analoogse juhtmeveaga nagu eelpool kirjutajatel. Siinkohal oleks küsimus targematele, kuidas ma pagasi lahti saaks, et juhtmeid uurida?
Eest sisse roomata ja kuskil polstri all mõni klemm leida kuhu vool juhtida, tundub kuidagi poolrobustne lähenemine... kuid seni ainus mõistlikum. Korra mõtlesin, et äkki niiskus liiga teinud, panin puhuri pagasisse kuivatama, seni tolku pole olnud.![]()
55581286
Roomlase soovitus ei olnud seekord omal kohal, lukk on ilusti kinni - peale vajutades võib ennem plekid mõlki lükata kui lukk tööle hakkaks.
Ilmselt ikka juhtmest ei tule särtsu lukule peale, mis seal muud. Kellegil siis mingeid häid ideid ei ole, kuidas lihtviisil laisa mehena sinna ligi saaks?
Ilmselt ikka juhtmest ei tule särtsu lukule peale, mis seal muud. Kellegil siis mingeid häid ideid ei ole, kuidas lihtviisil laisa mehena sinna ligi saaks?
Algselt postitas: hunter
Roomlase soovitus ei olnud seekord omal kohal, lukk on ilusti kinni - peale vajutades võib ennem plekid mõlki lükata kui lukk tööle hakkaks.
Ilmselt ikka juhtmest ei tule särtsu lukule peale, mis seal muud. Kellegil siis mingeid häid ideid ei ole, kuidas lihtviisil laisa mehena sinna ligi saaks?
kui on feisslift 9-5 - Luugijuhtmed katki, sisse saab salongist, tagumine iste alla. Vaja peenemat kruvikat millega seal luku juures surkida.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.