Tervist, autoks 9-3 2006.a. Probleemiks see, et vaikselt piduriga näit. oma parkimiskohale liikudes peale sõidust tulemist hakkab auto tuntavalt jõnksutama. Tunne selline, nagu pidurid läheks hetkeks peale ja siis kohe maha ning nii siis pidevalt - piduripedaaliga midagi tunda ei ole. Suvel soojemate ilmadega läksid ka esimesed klotsid rahulikult linnas sõites kärssama/haisema ja kettad kuumaks - peale sülitades sisisesid, kuigi ei rallinud. Hiljuti käis Troostis hooldusel ja palusin pidurid ka üle vaadata, et siuke jama. Midagi ei leitud, klotsid kõvarad polnud, kulumine normaalne jne, kuid 0,5 liitrit pidurivedelikku oli vajaka.
Kas kellelgi on sellist asja olnud või analoogseid kogemusi? Milles võib asi olla?
väiksel kiirusel piduriga libistamisel jõnksutab
tuleks üle kontrollida:) kui vibratsioon pidurdamisel, siis 90% juhtudel siiski kiilub pidur kinni või ketas kõver..kas siis mõni suport (tüüpviga 9-3ss`il on tagumised suportid)
seega soovitan meid taas külastada ja asjasse sügavamalt süüvida:)
seega soovitan meid taas külastada ja asjasse sügavamalt süüvida:)
Algselt postitas: inzz
Midagi ei leitud, klotsid kõvarad polnud, kulumine normaalne jne,
Natuke OT, aga kas tõesti saavad ka klotsid kõverad olla? Talupojaloogika järgi pole nagu väga tõenäoline ja kui klots mis iganes moel siiski kõveraks muutub, peaks sümptom olema kehvem pidurdusjõud mitte jõnksutamine.
Algselt postitas: napoleonAlgselt postitas: inzz
Midagi ei leitud, klotsid kõvarad polnud, kulumine normaalne jne,
Natuke OT, aga kas tõesti saavad ka klotsid kõverad olla? Talupojaloogika järgi pole nagu väga tõenäoline ja kui klots mis iganes moel siiski kõveraks muutub, peaks sümptom olema kehvem pidurdusjõud mitte jõnksutamine.
klotsid saavad olla ebaühtlaselt kulunud, samuti kettad, pidurdamisel ei rakendu tööpind sel juhul täielikut ja tekib nii vibratsioon kui ka loomulikult normist madalam pidurdusjõud.no on veel variante aga see oli tüüpilisem...
Algselt postitas: napoleonAlgselt postitas: inzz
Midagi ei leitud, klotsid kõvarad polnud, kulumine normaalne jne,
Natuke OT, aga kas tõesti saavad ka klotsid kõverad olla? Talupojaloogika järgi pole nagu väga tõenäoline ja kui klots mis iganes moel siiski kõveraks muutub, peaks sümptom olema kehvem pidurdusjõud mitte jõnksutamine.
Sorry, pidasin silmas siiski kettaid, mitte klotse. Ja üldiselt on rohkem suvine probleem kui ilmad soojad (ilmselt astub mängu siis ka füüsika soojuspaisumise näol millelgi), kuid täna jälle.
Algselt postitas: inzzAlgselt postitas: napoleonAlgselt postitas: inzz
Midagi ei leitud, klotsid kõvarad polnud, kulumine normaalne jne,
Natuke OT, aga kas tõesti saavad ka klotsid kõverad olla? Talupojaloogika järgi pole nagu väga tõenäoline ja kui klots mis iganes moel siiski kõveraks muutub, peaks sümptom olema kehvem pidurdusjõud mitte jõnksutamine.
Sorry, pidasin silmas siiski kettaid, mitte klotse. Ja üldiselt on rohkem suvine probleem kui ilmad soojad (ilmselt astub mängu siis ka füüsika soojuspaisumise näol millelgi), kuid täna jälle.
PIDURIKETASTE "KÕVERUSEST" JA KA MUUD.HEAD LUGEMIST