Tere
tekkis kolm küsimust värskel NG omaniku elukaaslasel:
1. tühikäigu pöörded- kas 1000 r/min on normaalne? Samas tundub ka summuti plärisevat, et kui auguke sees, kas siis võivad pöörded sutsu tõusta?
2.Tagurpidi käik- kui Ivomets autot demonstreeris, sõnas ta, et see peabki sutsu raskelt minema sisse, nüüd on aga olukord selline , et läheb siss raksatusega, või üldse mitte (kõriseb sõitmahakkamise katsel)
3.Ukselukk- auto on ilma puldita ja võtmest kinnipanna on juhipoolt üli raske- käib raksatus, seega keelasin elukaaslasel sealtpoolt sebida. Kõrvaluksest toimib kõik ideaalselt. Kas uksepolster käib maha kerge vaevaga, ja kas ise on midagi seal teha, et saaks lukku muretult kasutada.
ja viimane , ehk boonusküsimus: kas teise võtme tegemine (igaksjuhuks) on lihtne protseduur- piisab kingsepa külastamisest, või tuleks pöörduda VM-i?
Autoks siis NG900, kupee, 2,0T 136kw (Ivometsa sõnul 166 kW)
NG900-mõned küsimused
Algselt postitas: morris
Tere
tekkis kolm küsimust värskel NG omaniku elukaaslasel:
1. tühikäigu pöörded- kas 1000 r/min on normaalne? Samas tundub ka summuti plärisevat, et kui auguke sees, kas siis võivad pöörded sutsu tõusta?
Jah, mul on ka 1000, normaalne vist, aga ma pole ekspert.
Algselt postitas: morris2.Tagurpidi käik- kui Ivomets autot demonstreeris, sõnas ta, et see peabki sutsu raskelt minema sisse, nüüd on aga olukord selline , et läheb siss raksatusega, või üldse mitte (kõriseb sõitmahakkamise katsel)
Midagi on valesti, kas siduri või käigukangi mehhanismidega, mul ka vahel väiksema naksatusega läheb, aga kõrinaid pole.
Algselt postitas: morris3.Ukselukk- auto on ilma puldita ja võtmest kinnipanna on juhipoolt üli raske- käib raksatus, seega keelasin elukaaslasel sealtpoolt sebida. Kõrvaluksest toimib kõik ideaalselt. Kas uksepolster käib maha kerge vaevaga, ja kas ise on midagi seal teha, et saaks lukku muretult kasutada.
Lukule suts õli, ja vaikselt augus võtit liigutama hakata. Minul ka ei käinud üldse juhipoolne, tegin nii ja praegu kui vaja, käib võtmega kõik korralikult.
Algselt postitas: morrisja viimane , ehk boonusküsimus: kas teise võtme tegemine (igaksjuhuks) on lihtne protseduur- piisab kingsepa külastamisest, või tuleks pöörduda VM-i?
Vist tehakse ka nö turuputkas, vähemalt VM-i küll asja ei ole. Jama on vist aga selles, et kas keerab, kuna lukk on kulunud aga uus võti on nö "terav", olen siit foorumist lugenud. Mul ka varuvõtit pole. Kui lased teha, siis soovitus on siin foorumis kõlanud, et peaks uut kasutama hakkama ja vana jätma varuks, oli vist nii.
Tervist ja pikka iga omanikule ja ng-le:)
Usatavasti on Ivometsa sõnad ka õigedAlgselt postitas: morris
Autoks siis NG900, kupee, 2,0T 136kw (Ivometsa sõnul 166 kW)

Auto aju käis minu käes "järele aitamisel" ehk mootorit venitab nüüd stage2.
Kui sul kunagi plaanis väljalase veidi avarama vastu vahetada (2,5" või lausa 3"), lisad parema õhufiltri, vahetad katalüsaatori sportlikuma vastu, siis tuleksid veelgi rõõmustavamad kW-numbrid.
kilowatid rõõmustavad juba praegugi, kurvastavad aga eelpoolmainitud vead/puudused.Algselt postitas: sebastianUsatavasti on Ivometsa sõnad ka õigedAlgselt postitas: morris
Autoks siis NG900, kupee, 2,0T 136kw (Ivometsa sõnul 166 kW)
Auto aju käis minu käes "järele aitamisel" ehk mootorit venitab nüüd stage2.
Kui sul kunagi plaanis väljalase veidi avarama vastu vahetada (2,5" või lausa 3"), lisad parema õhufiltri, vahetad katalüsaatori sportlikuma vastu, siis tuleksid veelgi rõõmustavamad kW-numbrid.
Minu NG900-l on samuti 1000 kanti, Troostis pole küll kordagi öeldud, et sellega midagi valesti oleks.Algselt postitas: morris
1. tühikäigu pöörded- kas 1000 r/min on normaalne?
ja viimane , ehk boonusküsimus: kas teise võtme tegemine (igaksjuhuks) on lihtne protseduur- piisab kingsepa külastamisest, või tuleks pöörduda VM-i?
Vallikas arvas, et saab turuputkas ja olen mujaltki kuulnud, et saab, aga kui ise varuvõtit tahtsin, siis sai päris mitmes "putkas" käidud ja kõik laiutasid käsi. Võibolla oleks põhjalikumalt otsides sobiva putka leidnud, aga läksin lihtsama vastupanu teed ja tellisin VM-st.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14419
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See tahhokas on nagunii suht ebatäpne, eriti just madalatel pööretel.
Võtme teema sõltub sellest, kas võtmes immo ka on või mitte. Immoga võtit peab siiski vist esinduse kaudu ajama, ilma selleta vist peaks ikka mujalt ka leidma. (ja ma tõesti ei tea kas NG 900-l on immo võtmes või mitte..
)
Ja see keeramisel raksumine meenutaks küll mehhaanilist viga lukusüdamiku läheduses, sest muidu ei toimiks ka teiselt poolt keerates asi.
Võtme teema sõltub sellest, kas võtmes immo ka on või mitte. Immoga võtit peab siiski vist esinduse kaudu ajama, ilma selleta vist peaks ikka mujalt ka leidma. (ja ma tõesti ei tea kas NG 900-l on immo võtmes või mitte..

Ja see keeramisel raksumine meenutaks küll mehhaanilist viga lukusüdamiku läheduses, sest muidu ei toimiks ka teiselt poolt keerates asi.
minul juhipoolne lukusti kah veidi raskepoolne kuid siiski töötab, lihtsalt enne sulgemist tuleb korra vastassuunas keerata:D
plärinat võib teha ka sumutit toetav plekk auto all, mida mul korduvalt väidetavalt eluaegseks keevitati, kuid siiski ära pudenes kuni lõpuks üldse loobusin sellest
raskelt käib ka minu tagurpidi käik, kuid peale siduri vahetust ja hoovastiku reguleerimist on asi paranenud
selleks et tagurpidi käik paremini sisse läheks olen ise kasutanud järgnevat taktikat:
esimene või kolmas käik sisse ja siis sealt sujuvalt ühe tõmbega tagumine sisse mille õnnestumise tõenäosus on tunduvalt suurem kui tühikäigult tagumise käigu panemine
minu masinal immot passi järgi ei ole, seega sain võtme tehtud ka näiteks tartus lõunakeskuses ja kasutan võtit algusest peale edukalt ja originaal on varuks padja all
plärinat võib teha ka sumutit toetav plekk auto all, mida mul korduvalt väidetavalt eluaegseks keevitati, kuid siiski ära pudenes kuni lõpuks üldse loobusin sellest
raskelt käib ka minu tagurpidi käik, kuid peale siduri vahetust ja hoovastiku reguleerimist on asi paranenud
selleks et tagurpidi käik paremini sisse läheks olen ise kasutanud järgnevat taktikat:
esimene või kolmas käik sisse ja siis sealt sujuvalt ühe tõmbega tagumine sisse mille õnnestumise tõenäosus on tunduvalt suurem kui tühikäigult tagumise käigu panemine
minu masinal immot passi järgi ei ole, seega sain võtme tehtud ka näiteks tartus lõunakeskuses ja kasutan võtit algusest peale edukalt ja originaal on varuks padja all
Kas pöörded ON 1000rpm. ,või näitab tahho nii? Kui ON,pole see päris õige.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7665
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tahho näitab nii, tegelikult kuskil 900 oli. ylevaatuse paberis peaks kirjas olema.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: morris
2.Tagurpidi käik- kui Ivomets autot demonstreeris, sõnas ta, et see peabki sutsu raskelt minema sisse, nüüd on aga olukord selline , et läheb siss raksatusega, või üldse mitte (kõriseb sõitmahakkamise katsel)
Suru kangi alla, kui auto (tagurpidi) liikuma hakkab, minul samade sümptomidega aitas. Seesama Ivomets pani ühte kohta ühe seibi vahele, nüüd ei ragise ega kõrise ja kätt ei pea ka kangil hoidma.
Mittekeerava ukseluku parandamiseks panin signa peale.
Algselt postitas: ivomets
tahho näitab nii, tegelikult kuskil 900 oli. ylevaatuse paberis peaks kirjas olema.
Minul ka tahhoka järgi, et vast kriips alla 1000.
A kus see ülevaatuspaberites peaks olema, saasta mõõtmisel esimene tulp? Seal mul on 940 p/min.
Tagurpidikäiguga (sarnased sümtomid, viimaks läks käik sisse ainult tagurpidi veeredes) käisin Anti juures remondis, vahetati päris mitme raha eest simmerlinge, sünkronisaatoreid, pukse ja rõngaid. Nüüd nagu uus (kolm korda üle õla..)
NG900-l ei ole võtmes immot. See on eraldi puldil. Vähemalt mul oli ja mul oli ilmselt viimane NG, mis üldse liinilt maha sõitis, sest Eesti Toll väitis, et selle aastakäiguga NG-d ei ole olemas ja kõik. Tehti eraldi tüübikinnitus, et selle masinvärgi üldse maale sai tuua.
nii.
võtmega asi selge.
ukselukuga veel nii selge pole: kas siis polstrit oleks lihtne maha kiskuda ja arvatavasti mehhaanilist viga parandada? ma ei usu et seda ainult õli ja mängimisega korda saaks.
tagurpidikäigu laseks meistritel ikkagi üle vaadata, et vältida hilisemaid väljaminekuid.
pööretega ka asi selge.
tänks kõigile, kes viicisid kaasaelada ja kogemusi jagada.
võtmega asi selge.
ukselukuga veel nii selge pole: kas siis polstrit oleks lihtne maha kiskuda ja arvatavasti mehhaanilist viga parandada? ma ei usu et seda ainult õli ja mängimisega korda saaks.
tagurpidikäigu laseks meistritel ikkagi üle vaadata, et vältida hilisemaid väljaminekuid.
pööretega ka asi selge.
tänks kõigile, kes viicisid kaasaelada ja kogemusi jagada.
Polster käib maha nii, et võtad ukse käepidemelt pool plastikut maha, kummagi käepideme otsas on kaks polti, torxiga käivad lahti. Samuti on kaks polti ukse all servas keskel lähestikku. Siis võtad ukse lingi taga selle pisikese plastikkatte ära, seal all on samuti polt. Ukse välisservas, mis käib vastu b-piilarit on ka üks plastikjulla, mille võiks tervelt kätte saada, sest see on üks ainumas polstri hoidja üleval lukustusnupu juures.
Kui kõik viis polti väljas ja plastjulla ka lukunupu juures, siis jääb vaikselt servapidi (alusta alt) lahti kiskuda, häälega tulevad välja 3-5 "tüüblit" mis asuvad ümberringi polstri sees. Polster on vaja tõsta üle ukseluku nupu. Tagasi pannes tuleb hoolikalt vaadata, et "tüüblid" hakkaks minema õigesse auku, muidu võid need ära lõhkuda.
Samuti enne tagasipanekut peaks jälgima, kas ukse avamise kangi varras on oma õiges kohas.
Ukse lukk käib samuti vist kahe torxipoldiga lahti, rohkem ma pole lammutanud.
Kui kõik viis polti väljas ja plastjulla ka lukunupu juures, siis jääb vaikselt servapidi (alusta alt) lahti kiskuda, häälega tulevad välja 3-5 "tüüblit" mis asuvad ümberringi polstri sees. Polster on vaja tõsta üle ukseluku nupu. Tagasi pannes tuleb hoolikalt vaadata, et "tüüblid" hakkaks minema õigesse auku, muidu võid need ära lõhkuda.
Samuti enne tagasipanekut peaks jälgima, kas ukse avamise kangi varras on oma õiges kohas.
Ukse lukk käib samuti vist kahe torxipoldiga lahti, rohkem ma pole lammutanud.