Ostsin eelmine nädal endale 9000 2,0t 97 aasta, ei osanud alguses midagi arvata aga nüüd tundub et tõsine probleem.
Sõidu ajal veoga keerates hakkab väristama, siduriga või tühikäigul sellist probleemi ei esine. Lugesin selle kohta küll kusagilt siit foorumist, kuid ei leia enam seda üles.
Kui keegi oskaks ming kasvõi tolle teema juurde suunata siis oleks umbe hää:D
Vabandust kui siin praegu kordus teema avasin, aga olen foorumi kasutaja vähem olnud kui saabi omanik.
Kurvis väristab
Mõni suurem puks esisillas? Taga on ka stabilisaatorvarras äkki tonniselgi.... Praegu Ascaris vist oli see sildade loksutamine tasuta, kui Tallinnasse asja. Ülevaatuspunktidest tahavad ühe silla loksutamise eest 100 krooni, aga saad ka kohe teda, mis viga.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga kui kohapeal rattad välja keerata ja minema hakata, kas siis ka ragiseb?
siis välimine poolteljeots kutu.
siis välimine poolteljeots kutu.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 21
- Liitunud: R Okt 24, 2008 22:39
- Asukoht:
- Auto:
Kohapealt ära minnes ei ragise ja rattapoldid on ka kinni. Mootoripadjad hakkavad küll ära minema vist ja see teine mitmenimega asi võib ka olla siis vist.
Puksid on kõik tip-top käisin ülevaatusel- kukkusin läbi sest puksid olid ära- tegin need kõik korda. Imelik jah et ülevaatusel selle värina põhjusi ei avastatud.
Eks ma vaatan ladu24st juppide hindu ja mõtlen mis edasi:D
Puksid on kõik tip-top käisin ülevaatusel- kukkusin läbi sest puksid olid ära- tegin need kõik korda. Imelik jah et ülevaatusel selle värina põhjusi ei avastatud.
Eks ma vaatan ladu24st juppide hindu ja mõtlen mis edasi:D
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga just siis kohapelat minnes, kui rattad lõpuni välja keerata??
edit:
samas võib rehv ka kõved olla...
edit:
samas võib rehv ka kõved olla...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Mul oli üks kõks, mille likvideerisin, pärast vahetasin ka vasaku õõtsa, sest šarniir läbi. Šarniiri loks põhjustas kõige suurema värina nii 90-110 vahel. Rool ikka täitsa võbises. Nüüd peaks esisild korras olema, aga ikkagi tuleb 30-50 km/h sõites mingi vibra rooli ja tuntavalt. Küsimus kas rehvides või piduriketastes, rehvid panen kohe talvekad homme alla, mis ei peaks vibama, aga mine tea. Muid asju enam ei oska mõelda. Kui vibra just kurvis tuntav ja mitte sirgel, siis see peaks diagnoosimisel millelegi konkreetsemalt vihjama kui millelegi muule. Aga millele siis, ma ei tea 

-
- Postitusi: 21
- Liitunud: R Okt 24, 2008 22:39
- Asukoht:
- Auto:
Homme hommikul lähen proovin kohe seda kohalt mineku asja:D
Selgituseks veel et mu autul teeb seda igal kiirusel. Aga jah homme olen targem kui kohalt minek tehtud.
Selgituseks veel et mu autul teeb seda igal kiirusel. Aga jah homme olen targem kui kohalt minek tehtud.
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: R Okt 24, 2008 22:39
- Asukoht:
- Auto:
Nii tegin selle kohalt mineku ära, ei andnud tulemusi- vaikne nagu haud.
Aga ma ei tea kas need on seotud, mulle tundub et on. Kui maanteel sõita siis tee koharuste peale kus auto hakkab sujuvalt õõtsuma lööb ka õõtsumise ajaks väikse vibra või surina sisse. Isegi kõrval istuja tunneb.
Kuigi ma ei tea Saabi veermikust veel midagi, tundub mulle et tegemist võib olla mingi hammaste kulumisega kusagil või mõne laagriga. Kuigi jah, kulunud nuudid kusagil tundub mulle nagu tõonäolisem.
Mis te nüüd uute sümptomite valguses arvate?
Aga ma ei tea kas need on seotud, mulle tundub et on. Kui maanteel sõita siis tee koharuste peale kus auto hakkab sujuvalt õõtsuma lööb ka õõtsumise ajaks väikse vibra või surina sisse. Isegi kõrval istuja tunneb.
Kuigi ma ei tea Saabi veermikust veel midagi, tundub mulle et tegemist võib olla mingi hammaste kulumisega kusagil või mõne laagriga. Kuigi jah, kulunud nuudid kusagil tundub mulle nagu tõonäolisem.
Mis te nüüd uute sümptomite valguses arvate?
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: R Okt 24, 2008 22:39
- Asukoht:
- Auto:
Rehvid paistavad täitsa tip-top olevat. Mulle endale hakkab tunduma et mootoripadjad on süüdi. Üks mehaanik ütles mulle, et pooltelg vb lihtalt kõver.
Ega vist muud ei ole kui targemad pead kaasa ja auto alla vaja ronida.
Ega vist muud ei ole kui targemad pead kaasa ja auto alla vaja ronida.
Ja teisalt, mis asjus see pooltelg kõver peaks olema, las targemad räägivad, kuid ma eeldaks, et see oleks kõige vähem reaalsem asi üldse, mida kahtlustada.
Ma ka mõtlesin-mõtlesin, mis pagana värin see ng900 on 90-110 vahel roolis. Mootoripadjad tegid väga suure resonantsi ajal (2. käiguga 800 p/min sõites gaas põhja suruda näiteks) lihtsalt heli, ma ei saanud küll aru, et nad suuremat vibratsiooni oleks kusagile tuntavalt andnud. Roolist kadus vibra kui tasakaalustatud suverehvid vahetasin tasakaalustatud talverehvide vastu. Järelikult oli asi revides-velgedes ja ei kusagil mujal. Vahepeal arvasin samamoodi, et pooltelg kõver, sest mootor oli kõksu ajal ühest padjast lahti murdnud ja ees ära käinud.
Ma ka mõtlesin-mõtlesin, mis pagana värin see ng900 on 90-110 vahel roolis. Mootoripadjad tegid väga suure resonantsi ajal (2. käiguga 800 p/min sõites gaas põhja suruda näiteks) lihtsalt heli, ma ei saanud küll aru, et nad suuremat vibratsiooni oleks kusagile tuntavalt andnud. Roolist kadus vibra kui tasakaalustatud suverehvid vahetasin tasakaalustatud talverehvide vastu. Järelikult oli asi revides-velgedes ja ei kusagil mujal. Vahepeal arvasin samamoodi, et pooltelg kõver, sest mootor oli kõksu ajal ühest padjast lahti murdnud ja ees ära käinud.
Algselt postitas: Rootsikunn
Rehvid paistavad täitsa tip-top olevat. Mulle endale hakkab tunduma et mootoripadjad on süüdi. Üks mehaanik ütles mulle, et pooltelg vb lihtalt kõver.
Ega vist muud ei ole kui targemad pead kaasa ja auto alla vaja ronida.
Kõige lihtsam-odavam koduste vahenditega järgi proovida esirehvid taha tõsta ja tagumised ette, et kas muutub midagi. Ja muda ka velgede seest välja.
Olen näinud ka tasakaalustuskaaludega pooltelge, et põhimõtteliselt on variant küll, et selline vidin kah käveraks autol minna võib. Muidu kulunud roolilatt või mõned puksid võivad ka süüdi olla...
EDIT: Vahest on sedasi ka, et kui rehvid on kogu aeg ühte pidi all olnud ja üsna ära kulunud, siis teist pidi alla pannes (teine veeremissuund) hakkab rehv imelikke asju tegema, traadid kummikihtide vahel teistpidi väljla veninud vmi. Mischelin Pilot Primacid tegid mul sellist nalja, kui üsna 0 mm mustriga olid juba.
55581286
Algselt postitas: vallikas
Ma ka mõtlesin-mõtlesin, mis pagana värin see ng900 on 90-110 vahel roolis.
Analoogne värin ühel mitte-saabil, kiirusevahel küll 80-90. Alla ja üle ei värise. Süüdlaseks on üks esisillas olev velg, mis viskab külgsuunas mitu cm. Lihtsalt velg saanud küljepeale paugu, äärekivi vms. Väliselt midagi aru ei saa, vigastused puuduvad. Aga pingis on ilusti näha kuidas viskab.
Niiet vigane velg on ka täiesti reaalne variant.