K: Kas ketisats või pelgalt pisem mootoriremont?

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
Kasutaja avatar
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#1

Teretused üle pika aja!

Nüüdseks on siis asi sedakaugel, et on käidud oma SAAB'iga kerges kontrollis Tartus firmas nimega Kenton (asukoht Sõpruse silla lähistel Kummikojaga ühe katuse all) Tulemas on järgneval kuul ülevaatuse aeg ning kohapeal kontrollis selgusid järgnevad eesootavad vahetused:

1. Generaator: Vabajooksu rull - 1tk - 599.00,
2. Pingutusrull: 1tk - 626.00,
3. Pingutusamort: 1tk - 1998.00
4. Veepump: 1tk - 925.00
5. Genekarihm: 1tk - 452.00
Töö 3-4 tundi 1200.00 kr.

Autoks on 1994 a. SAAB 9000 CS 2.3 LPT manuaalkastiga

Mida nüüd siis asjast arvata? Kuna ma ise kurseerin hoopistükkis teist marki sõidukiga ning eelnimetatud kontroll sai ette võetud mu ema poolt eelnimetatud ettevõttes, kus ta on käinud juba kaks aastat ja viimane kord väikese võõrhääle tõttu kapoti all (kerge klõbin) taaskord sinna mindud.

Küsimused siis sellised, et kas ootab ees suuremat sorti väljaminek ketisatsi ja muu pudipadi vahetuse näol või pääseb pisut odavamalt elik siis eelnimetatud juppide vahetusega VÕI oleks pigem tarvilik sõita Troosti ?
Ja veel: kas nimetatud detailide hinnad on õiges tasakaalus?
Paraku pole mul oma töö tõttu võimalik kogu foorumit sarnaste teemade otsimisel läbi töötada :(
Ehk pädevamad aitavad ja vihjavad pisut....

Ette tänades, Cilps :red:

EDIT: Ootaksin pigem konkreetsemaid vastuseid, kui stiilis "Mine Troosti" :)
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#2

neid rullikuid rihma ja veepumpa peaks saama tartus ka odavamalt teha

aga kas sellest eeltoodud menüüst aitab vat selle vastamise jätan mõnele vilunumale saabiomanikule
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14439
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

Hinnad on suht-koht OK... "klõbin" on foorumis suhteliselt võõrsõna..:) Ega foorumis viga ei tuvasta. Surnd rihmapinguti tekitab küll häält, aga see ei ole klõbin, rohkem selline vibratsioonimürin...

EDIT: Tegin paranduse... mitte ketipinguti vaid rihmapinguti!!! :wall:
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#4

Tjah... oleks ma ise auto juures olnd, aga ma kah amatöör; lisaks teises Eesti otsas.. Ei osanud nagu muud sõna peale "Klõbina" kah kirja panna, nii kirjeldati... :red:
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: cilpkonn
EDIT: Ootaksin pigem konkreetsemaid vastuseid, kui stiilis "Mine Troosti" :)

OK ma siis nii ei ütle....
Ma ütlen hoopis nii, et sõida troosti ja lase Trionicul kõrv ja silm peale panna. Ja olen üsna kindel, et saad kõik oma vastused....
Ka orjenteeruvas suurusjärgus hinna....
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#6

Paljalt klõbina järgi mina seda remonti ette ei võtaks. On veel detaile, mis häält võivad teha - tõukurid, teatud tiksumise häält ka pihusti(d) ning muidugi üks või teine kett.
Rihmakomponente on võimalik kontrollida, rullikuid ja laagreid ning ka pingutusamorti. Alati võib ka ennetavat remonti teha - sõltub finantsidest ja edasistest plaanidest autoga.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#7

Otsas pingutusamort teeb väga koledat häält. Tean isiklikust kogemusest. Kui sul geneka rihm-rullid enivei ammu vahetamata, siis oleks mõistlik see töö siiski ette võtta. Ega rihm ka hädiste rullikute ja tuksis amordiga kaua kesta.
Kasutaja avatar
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#8

Südamerahustuseks võetud eila õhtal kõne Hr Trionicule ja vaikimisi kokku lepitud reedeks Troostiminek... Näis-näis.. :red:
Kasutaja avatar
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#9

Selline väike seiklus tänases päevas:

Hommikul Tallinna poole startides käis kõrva järgi parempoolsest rattakoopast krõbin läbi nagu oleks lahtised kivid sinna sattunud.. Paikuselt Riia maanteele keerates avastasime, et rool ei suvatse ÜLDSE otseasendit muuta lasta :wtf: Läbi häda lähimasse parklasse suundudes ning kapotti avades selgus krõbina põhjustaja - rullidelt maas ja ribadeks rihm :( Kiire kõne Hr Trionicule ja mõttevahetuse tulemusena pöördusin Hr. Ivometsa poole, kes palus me SAABi oma hoovi sõidutada... Väike olukorra kontroll ja poodi rihma järgi, mis ka hankida õnnestus, ning sisuliselt tunni ajaga alates kõnest Hr. Ivometsale kuni tungraualt eemaldamiseni oli rihm vahetatud :) Sõit pealinna võis jätkuda.. Troostis Hr. Trionic tegi pooleteise tunniga väikest voodoo'd mille tulemusena vahetatud õõtsapuksid ja pandud uued vaakumvoolikud ning ikkagist avastatud ka ketikõrin :(
Rullikute vahetust õnneks vaja ei läinud... seega jääb hetkel väike mureke ketisatsi pärast.. aga vähemalt võib pisut kergemalt hingata ja ülevaatusele sõita..

Siinkohal suurimad tänusõnad Hr. Ivometsale, kes tunnikese oma ajast näpistas ja abikäe ulatas.. :notworthy: :notworthy:
Samuti Hr. Trionicule, kes pisut me liikurit kohendas.. :notworthy: :notworthy:

Saabike liigub jälle rõõmsamalt :drive:


Adminnid äkki tekitavad selle teema postitused lugejate autode alla Cilpkonna SAABi juurde? :red:
Vasta