auto siis 1994a toodud eestisse tsirka pool aastat tagasi sveitsist,olen esimene omanik eestis.
aero nagu aero ikka,nüüd vähe tuunitud ka.
Stage3
2,5"väljalase enda tehtud
K&N pestav Õfilter
Lisatud failid
Saab 9000 Aero, 1995, marks (vahetanud omanikku)
Kui pistikud ka kaasa said, siis need jäävad sul mälestuseks riiulile 
Vanad pistikud sobivad üks-ühele.

Vanad pistikud sobivad üks-ühele.
Saabi originaalid Bosch "punased" -> 350cc/min @ 3bar
Bosch -968 "Green Giant" -> 413cc/min @ 3bar
Bosch -968 "Green Giant" -> 413cc/min @ 3bar
Kui nad ikka on koodiga 0 280 155 968 ?Algselt postitas: marks
minu andmed olid ostes 440cc 3bar juures
kuid mine sa tea
Sel juhul siiski 465cc/min @ 3,8bar või 413cc/min @ 3 bar
Nende "cc/min" numbritega tehakse tihti sohki või pehmemalt öeldes natuke lollitatakse ostjat.
Esiteks on mõõtmise tehnoloogia firmadel erinev, teiseks antakse Boschi pihustitel väärtused n-heptaaniga mõõtes ja kolmandaks on ka sama koodiga pihustid alati natuke erinevad.
Seepärast ka mitmed firmad müüvad flow matched pihusteid, kus pärast testimist on jagatud üksikud isendid "4" või "8" komplektidesse.
Bensiini kasutades tuleb lahutada antud väärtusest ~10%, siis on asi ka reaalne

edit: erinevus n-heptaani ja bensiini "voolavuse" vahel on 3...4%. Küllap siis tõde jääbki sinna 3...10% kanti
