Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
AGA, pole ju vahet kas on puhub pisike vurr 1.4 bari või puhub suur vurr 1.4 bari KUI RUUMALA (sisselaske kogu süsteem) ON TÄPSELT SAMA.
On küll vahe ja suur vahe.
Üks asi on staatiline rõhk kollektoris mida mõõdetakse baarides ja teine on
flow ehk "dünaamiline" rõhk, mida mõõdab AMM (air mass meter). Ehk siis sissepuhutava õhu mass mingil ajavahemikul on turbodel täiesti erinev.
Kas sinu AMM oskab segu õigeks sättida, kui
flow palju suurem? Ja juhul, kui oskab, kas pihustid töötavad veel < 100%
duty cycle rezhiimis? Kahtlen.
Muide kütuserõhu tõstmine 3-lt baarilt 3,5 peale ei anna stock pihustitele eriliselt juurde. Kusagil isegi nägin graafikut ja seal polnud midagi rõõmustavat. Ideeliselt saaksid mingi 16% juurde, täpselt ma ei mäleta, aga sinnakanti oli.
630cc pihustid lisavad aga ~80% juurde ja oleksid selle turboga, selle rõhu ja selle
flow-ga ilmselt vähim mis tohib.
Eeldusel, et soft ja pump ikka suudavad neid toita..
Näide: T25-ga saab 1,4 baari juures maksimaalselt ehk 250hj kätte. Siis on asi juba ammu küllastuses. Sama rõhuga GT28 viib juba tublisti üle 300hj.
Holsetiga on vahe veel märgatavam.
edit: siduri pani sul libisema vääne ja (sama softiga) on see ~3500 pöörde juures ilmselt sarnane Holsetile. Edasi aga tuleb kusagilt kütust võtta ja veelgi enam, tuleb normaalsest tükkmaad rikkamat anda, sest puhuma hakatakse kõvasti rohkem.