K: Käigukasti õli

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
maq
Postitusi: 85
Liitunud: R Juun 30, 2006 19:20
Asukoht:
Auto:

#1

Küsimus siis selline, et mis õli NG manuaalkasti valada?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#2

Mineraalõli- 15w-40
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Jürts
Postitusi: 129
Liitunud: K Sept 05, 2007 17:59
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3, 1.9 TTiD Vector

#3

Aga kui tihti peaks seda tegema?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#4

Nii odav lõbu, et mingi 50kkm tagant ikka võiks.
Sent from my Monte Carlo using B236
maq
Postitusi: 85
Liitunud: R Juun 30, 2006 19:20
Asukoht:
Auto:

#5

Kas ainult mineraalõli või võib poolsünti ka panna?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#6

Parim pidi olema mineraal, poolsünt kah pidavat sobima öeldi teisest saabiremonditöökojast. Isiklikult kasutusel mineraal. Paremaks läks küll, aga kui muud jamad(sünkrod, kulissid, liigendid kulunud) siis abi vähe.
Sent from my Monte Carlo using B236
maq
Postitusi: 85
Liitunud: R Juun 30, 2006 19:20
Asukoht:
Auto:

#7

Minule valati ühes toredas teeninduses sisse täissünt transmisiooniõli, kuna nad ekslikult arvasid, et mu auto on 9-3... Minu kisa peale lubati õli täna (st järgmine päev ära vahetada). Loodetavasti see täissüntõli seal midagi ära ei riku selleajaga. Just sai kast ära vahetatud ja nüüd selline jama... :wall::gun:
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#8

Lõpetaks selle mineraalõli jura nüüd ära ükskord.
Ametlik info on selline:
From Saab Cars:
SERVICE INFORMATION
Bulletin Nbr: 471-1742
Date:........... JULY 1997
Cars affected
All Saab 900 3-/5-d M94- and Cabriolet M95- with manual gearbox
Background
A new gearbox oil has been introduced due to design changes and reduced face area, which puts higher demands on an oil’s temperature resistance.

The new oil has several advantages, such as:
• it withstands temperatures >150°C (302°F)
• it increases bearing service-life
• it counteracts surface damage to gear flanks
• gear-shifting is perceived as smoother, especially in cold weather
• it can be used to advantage in older gearboxes


The oil has been introduced in production from chassis no. V2033279- (3-/5-d) and V7008692- (Cabriolet without turbo) respectively, and V7008812- (Cabriolet with turbo), but it can be used to advantage when reconditioning or repairing gearboxes. In such cases, it is important to read the instructions under the heading “Procedure”.

The filler plug on gearboxes from the factory that contain the new oil are marked with the text:

“USE ONLY SAAB OIL NO 8748733”

Important
The new oil must not be mixed with other types of oil but there is no problem changing to this oil in an old gearbox as long as the instructions found under the heading “Procedure” are followed.

Parts required
87 48 733 Gearbox oil msrp $14.00
47 76 266 Filler plug msrp $6.50

Procedure
1. Drain the oil from the gearbox by unscrewing the drain plug (3).
2. Fill with 1.0 litre (1.05 quarts) of the new oil (plug 1) and run the car so that the oil flows thoroughly through the system.
3. Drain the gearbox (plug 3).
4. Fill the gearbox with new oil to the correct level (1.8 litres; 1.9 quarts). Check with the level plug (2).
After this procedure, the oil does not need changing.
5. Fit a new filler plug (1).
6. There are two labels on the neck of the oil carton that must be affixed to separate places as a reminder of the type of oil in the gearbox.
7. Clean the area around the radiator crossmember by the left-hand headlamp, remove the label with the warning triangle and affix it to the radiator crossmember.
8. Remove the small label and affix it over the existing text on gearbox oil in the owner’s manual under the section “Technical data”.

Pärit siit: http://www.genuinesaab.com/psi/files/gearboxoil.htm

Lisatud failid
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#9

Kuna ühes teises teemas läks jälle käimakasti õlide peale jutt, siis lisan siia veel paar linki, kus käsitletakse neid asju.

http://www.saabcentral.com/forums/archi ... 66693.html

http://www.saabcentral.com/forums/showt ... sion+fluid
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#10

Kas see "USE ONLY SAAB OIL NO 8748733" tähendab, et seda saab ainult netist tellides ja esindusest ja Troostist? Ma saan MadMani lisatud infost aru, et saabi käimakastile pole turult saadavad mineraalid-täissünteesid head. tahaks ikka parimat saabile, eriti kui nii kulukas see vahetus pole.

Teiseks, kas see Filler plug on mingi lehter, mille abil käimakasti seda õli lasta?
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#11

Niikaua kui toodeti NG900, klassikuid ja vanemat tonnist oli kasutusel mineraalõli. Seega neile see sobib. Kui hakati tootma 9-3 sid mõeldi välja ka see uus õli ja arvati, et seda voiks ka nendes vanemates kasutama hakata. Seega
näiteks
minu autole 95a NG900 sobib mineraalõli ilma probleemideta.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Vasta