klassiku syytemoment

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#1

ons kellegil raamatut kus kirjas, millistel pööretel ja palju eelsyytenurk olema peab? vaakum reg lahti.

autoks 2,0 - 1 kraburaatoriga.

tänan juba ette.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#2

18 kraadi 2000 pööret.
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#3

Bentley kirjutab sedasi

Lisatud failid
55581286
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

no näed, nyyd mul koht olemas, kus alati vaadata!
tänan!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#5

hm, see mu Bentley raamta peaks katma kõik klassiku 8-klapilised mootorid, kuid karburaatorit ei paista see kusagil mainivat. Võibolla saabul õigus selle 18 kraadi osas?
55581286
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: roomlane
hm, see mu Bentley raamta peaks katma kõik klassiku 8-klapilised mootorid, kuid karburaatorit ei paista see kusagil mainivat. Võibolla saabul õigus selle 18 kraadi osas?

Ka karpaga klassikutel on kõigil 8 klappi, vahe ainult kütusejagamissüsteemis - seega peaks ka need sinna alla mahtuma.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#7

Minu andmed on 88 a. klassiku rootsikeelsest manuaalist,kus on kirjutatud,et 900,900c ,900i ilma katita 18kraadi. 900i katiga,900t 8v 20 kraadi.need on 2000 pöördel ja 900T16v 16kraadi pööretel 850.
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#8

Soomekeelne raamat väidab, et see süütenurk sõltub maast kuhu müügiks toodeti:
Šveitsi, Rootsi ja kuni 1983 Kanadasse on see ilma turbota B201 mootoreil 18 kraadi 2000 pöörde juures, mujale toodetuil 20 kraadi 2000 pöörde juures. Seega, kui Rootsist toodud masin, siis 18 kraadi, aga Soomest toodul 20. See on see raamatutarkus, millest ise juhinduksin :wise: , aga äkki oskavad Trionic ja teised asjatundjad asja täpsustada.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Vasta