Ettetänades, Kaido.
2 muret: SRS ja ABSi tuli põlevad
Selline lugu, et just hiljuti soetatud Saab 900 3-ukseline 2.0 vabalthingav. pidevalt põleb SRS tuli ning ABS tuli ka, mismõnikord isegi ära kustub (mingiks ajaks). Lugesin ka varasemaid postitusi natuke, kuid eriti see mind aidata ei suutnud, kuna ise eriline autotundja ei ole. Nägin ka foorumis Trionicu ja Tech2-ga seonduvaid postitusi, kuid selle jätaks hetkel tahaplaanile.
Ettetänades, Kaido.
Ettetänades, Kaido.
Miks tahaplaanile, äkki saad just mingi väikse koidula-laadse väljaminekuga hakkama kui tech-2 taha pista ja see ära näitab, kus viga. Mina käisin oma SRS-tulega, mis küll asja eest põles, mitu korda techi taha pistmas ja ei saa üldse öelda, et mind poleks lahkelt aidatud!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7673
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no sellised tähtsad asjad nagu SRS ja ka ABS võiks ikka ennem ostu endale selgeks teha, millega tegu.
kui enese turvalisus eelkõige.
ilma SRSita ei olegi nagu autol väärtust ja selle remont ehk taastamine võib maksma minna mõne su auto hinna.
aga valik alati ostja teha.
no taas yks sell, kes ennem ostab ja siis hakkab kohe kurtma, et jama majas.
ju siis hind oli selline,mis silmade eest pimedaks võttis.
vaid, mõni lambike armatuuris põleb.
ja veel:
tavaline 900 ngl, et õlituli yldse ei põle, kas sul ka nii?? või isegi põleb? tyhja sellest, see ka vaid yks pirn.
kui enese turvalisus eelkõige.
ilma SRSita ei olegi nagu autol väärtust ja selle remont ehk taastamine võib maksma minna mõne su auto hinna.
aga valik alati ostja teha.
no taas yks sell, kes ennem ostab ja siis hakkab kohe kurtma, et jama majas.
ju siis hind oli selline,mis silmade eest pimedaks võttis.
vaid, mõni lambike armatuuris põleb.
ja veel:
tavaline 900 ngl, et õlituli yldse ei põle, kas sul ka nii?? või isegi põleb? tyhja sellest, see ka vaid yks pirn.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ivomets, põhimõtteliselt kui on keegi ng-lt õhupalli saanud, siis eks annab seda ka ju remontida 
EDIT: nii nii tegemist siis selle tumesiniste velgedega ng-ga, mis kuulus Motorheadi naabripoisile ja mille stangetuuningust keegi aru ei saanud, kaasa arvatud mina. Loodetavasti uuel omanikul veab ja auto pole ikkagi ohutusvarustuseta.
EDIT: nii nii tegemist siis selle tumesiniste velgedega ng-ga, mis kuulus Motorheadi naabripoisile ja mille stangetuuningust keegi aru ei saanud, kaasa arvatud mina. Loodetavasti uuel omanikul veab ja auto pole ikkagi ohutusvarustuseta.
egas ma vinguma kohe ei hakkagi, kuid lihtsalt oleks ju ka silmale rahulikum, kui liigsed tulukesed armatuuris ei põleks. samas olen enne pidevalt sõitnud autodega, millel seikseid turvavidinaid üldse küljes pole- sellest ka väike mõttekäik, et kui inimesel endal ajusid pole, ei päästa ei turvapadi ega ABS.
Selle isendi valik (mis siis,et tõesti stangetuunigu ja taga oleva vihmaveetoru ning salongis oleva pedaalivalgustuse:? tõttu tundus see paras ossikas? vabandan Saabifännide ees väljendi pärast) sõltus tõesti hinnast, kiirest auto vajadusest ning põhjamaa auto mainest, lootuses,et see nii palju ei roosteta ning on crashtestides palju parem kui sama raha eest saadavad teised autod.
Samas tõesti, kui ilmselt osutub tõeks kõige halvem variant ja ei saagi asju korda, pole ka maailmalõpp need pirnid tõesti nagu Ivometsgi soovitas välja võtta. aga enne prooviks muid variante- Ivomets, oleksid sa nõus mu Saabile juhtme taha panema mingi aeg? Kui jah, siis võiks su andmed ehk saada ning uuriks kunagi asja?
Selle isendi valik (mis siis,et tõesti stangetuunigu ja taga oleva vihmaveetoru ning salongis oleva pedaalivalgustuse:? tõttu tundus see paras ossikas? vabandan Saabifännide ees väljendi pärast) sõltus tõesti hinnast, kiirest auto vajadusest ning põhjamaa auto mainest, lootuses,et see nii palju ei roosteta ning on crashtestides palju parem kui sama raha eest saadavad teised autod.
Samas tõesti, kui ilmselt osutub tõeks kõige halvem variant ja ei saagi asju korda, pole ka maailmalõpp need pirnid tõesti nagu Ivometsgi soovitas välja võtta. aga enne prooviks muid variante- Ivomets, oleksid sa nõus mu Saabile juhtme taha panema mingi aeg? Kui jah, siis võiks su andmed ehk saada ning uuriks kunagi asja?
'Algselt postitas: kaidokask
Ivomets, oleksid sa nõus mu Saabile juhtme taha panema mingi aeg? Kui jah, siis võiks su andmed ehk saada ning uuriks kunagi asja?
Ivometsal pole seda juhet mida taha panna. Aga tal on laialdased teadmised saabide hingeelust. Seega saab ta sind paljude murede puhul aidata.
Täiendaks Illi, tegelt on ng SRS (mille kohta siin küsimus) sutike rohkem, olles hiljuti nende hingeeluga lähemalt tutvust teinud. Süsteemi kuulub(kuuluvad) tõepoolest padi/padjad, turvavööd eelpingutitega, mis lõhkelaenguga paugu teevad kui vaja ja aju, mis seda kõike juhib. Kui ng-ga õhupalli saad, on vaja ühe turvapadjaga autol uut rooli, turvapadja taga ühte juhet, lõhkelaengutega turvavöid ja aju.
Algselt postitas: vallikas
Täiendaks Illi, tegelt on ng SRS (mille kohta siin küsimus) sutike rohkem, olles hiljuti nende hingeeluga lähemalt tutvust teinud. Süsteemi kuulub(kuuluvad) tõepoolest padi/padjad, turvavööd eelpingutitega, mis lõhkelaenguga paugu teevad kui vaja ja aju, mis seda kõike juhib. Kui ng-ga õhupalli saad, on vaja ühe turvapadjaga autol uut rooli, turvapadja taga ühte juhet, lõhkelaengutega turvavöid ja aju.
Turvavööde laenguid minuteada see aju ei juhi. Need plahvatavad piisava (negatiivse) kiirenduse korral ise. Ja kui need padrunid juba plahvatanud on, siis turvavöö enam ei liigu.
55581286
SRS-supplementary restraint system.
Kui vastavad andurid tajuvad auto piisavat negatiivset kiirendust,aktiveerib SRS juhtaju turvapadja(d), TURVAVÖÖ(d),turvakardina(d).Lisaks aktiveeritakse tänapäevastel Saksa autodel lõhkelaeng,mis katkestab aku massikaabli(süttimiseoht),mõnedel suletakse kütusetrass,avatakse ukselukud jne.
Vanematel masinatel paugutati kõik laengud korraga lahti.Uuemas süsteemid arvestavad külgkiirendusi ning muid tegureid,mistõttu aktiveeritakse ainult reaalselt vajalikud komponendid.
Kui vastavad andurid tajuvad auto piisavat negatiivset kiirendust,aktiveerib SRS juhtaju turvapadja(d), TURVAVÖÖ(d),turvakardina(d).Lisaks aktiveeritakse tänapäevastel Saksa autodel lõhkelaeng,mis katkestab aku massikaabli(süttimiseoht),mõnedel suletakse kütusetrass,avatakse ukselukud jne.
Vanematel masinatel paugutati kõik laengud korraga lahti.Uuemas süsteemid arvestavad külgkiirendusi ning muid tegureid,mistõttu aktiveeritakse ainult reaalselt vajalikud komponendid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: roomlane
Turvavööde laenguid minuteada see aju ei juhi. Need plahvatavad piisava (negatiivse) kiirenduse korral ise. Ja kui need padrunid juba plahvatanud on, siis turvavöö enam ei liigu.
Nii nagu Trionic kirjutas ka, ta neid asju ju peensusteni teab, ng turvakate lõhkelaengul on juhe taga ja ajust tuleb ühe kuulikese (kui ma ei eksi ) liikumahakkamisel, piisava kokkupõrke puhul käsk.
Pärast pauku oli mul kõrvalistuja turvavöö (kus kedagi ei istunud) võimatu liikuma saada, enda oma liikus, kuid kõrises, tõmbas vist mehhanismi kõveraks. Niisama turvavöö põhimõttel (rulli teatud kiirenduse juures lukustub) peaksid nad edasi toimima ka ilma laenguteta, aga ei pruugi. St kui on pauguga auto millel SRS põleb ja midagi vahetatud pole võid paugu korral olla täiesti kaitseta.
Kui pirn välja võtta, siis see elukest tagasi ju ei too kui midagi juhtub, või mis?
EDIT: teemaalgatajale, Ivomets pole kindlasti Sulle soovitanud pirn välja võtta ja ostetud turvalisust sul ju pole, kui asi ei vunka. Samas jahuda võib palju tahes, kui sa viga välja ei uuri. Võib ka midagi muud olla, miks see ABS sul seal siis ka põleb..
Algselt postitas: vallikas
Nii nagu Trionic kirjutas ka, ta neid asju ju peensusteni teab, ng turvakate lõhkelaengul on juhe taga ja ajust tuleb ühe kuulikese liikumahakkamisel (piisava kokkupõrke puhul) käsk.
Kirjutas jah, et uuematel kontrollib SRS aju rohkem, kui vanematel, turvalisust ju täiendatakse pidevalt... Mu 94 aasta 900NG turvavöödel padrunid olid ja töötasid ka, kuigi ühtegi juhet külge ei läinud
Alates 1996 on juhtmestiku joonistel juba turvavööde pingutid ka märgitud.
55581286
SRS tuli peaks süttima ka siis, kui süüde sisse keerata samal ajal, kui rooli küljes pole. Või kui üks SRS pirnidest läbi põlenud on jne. Tech2 peaks veakoodi, mispärast SRS tuli põlema on süttinud. Isegi, kui süsteem korras, SRS veakoodid iseenesest ei kustu (ei aita aku juhtmete maha võtmine), Tech2 ikka abiks.
55581286
Algselt postitas: roomlane
Kirjutas jah, et uuematel kontrollib SRS aju rohkem, kui vanematel, turvalisust ju täiendatakse pidevalt... Mu 94 aasta 900NG turvavöödel padrunid olid ja töötasid ka, kuigi ühtegi juhet külge ei läinud
Alates 1996 on juhtmestiku joonistel juba turvavööde pingutid ka märgitud.
Roomlane, õige küll jah, ma aint enda auto ja kogemuse põhjal räägin, muidugi on 96 aasta ng tiba teine mis 94...
-
Fabrik
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Lase juhe külge panna, küll küll siis selgub, mis on. Tavaliselt on küss andurites, mis pole väga suur väljaminek. Endal mõlemad mingi hetk põlenud ja SRS i puhul oli viga pikka aega müügiplatsil seisnud tühjas akus, e anduri mälus vms ja ABS i puhul vahetati anduri tald, mis oli samuti mitte väga märkimisväärne raha. Ühesõnaga külasta usaldusväärset remondifirmat.
Ära desinformeeri inimesi. Kui turvavöödel on elektriliselt juhitavad eelpingutid,juhib neid alati SRS kontroller(vanadel aastakäikudel on eraldi eelpingutite kontroller,vähemalt tonnistel).Kui sinu masinal on eelpingutid,aga pistikusse juhet ei lähe,on vööd järelpaigaldatud.Eelpinguti padrun ei saa ise aktiveeruda.Algselt postitas: roomlaneAlgselt postitas: vallikas
Nii nagu Trionic kirjutas ka, ta neid asju ju peensusteni teab, ng turvakate lõhkelaengul on juhe taga ja ajust tuleb ühe kuulikese liikumahakkamisel (piisava kokkupõrke puhul) käsk.
Kirjutas jah, et uuematel kontrollib SRS aju rohkem, kui vanematel, turvalisust ju täiendatakse pidevalt... Mu 94 aasta 900NG turvavöödel padrunid olid ja töötasid ka, kuigi ühtegi juhet külge ei läinud
Alates 1996 on juhtmestiku joonistel juba turvavööde pingutid ka märgitud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Ära desinformeeri inimesi. Kui turvavöödel on elektriliselt juhitavad eelpingutid,juhib neid alati SRS kontroller(vanadel aastakäikudel on eraldi eelpingutite kontroller,vähemalt tonnistel).Kui sinu masinal on eelpingutid,aga pistikusse juhet ei lähe,on vööd järelpaigaldatud.Eelpinguti padrun ei saa ise aktiveeruda.
Ise tegin avarii ja ise lammutasin oma masina laiali. Padrunid olid saabi kirjadega ja polnud jälgegi sellest, nagu need peale tehasest tulemist vahetatud oleks. Mäletan, et imestasin isegi juhtmete pudumist - et täiesti iseseisvad süsteemid.
55581286
Ja kas neitsi Maarja käivitas laengud? Nagu Asimovi raamatut loeks:thumb:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989


