Ng 900 käivitumisprobleem
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 123
- Liitunud: T Mär 29, 2005 14:47
- Asukoht:
- Auto:
Kaua Saabnetist eemal olnud, aga nüüd vajaks targemate taipu, enne kui köie otsas teenindusse vedamist orgunnima hakata. Lihtsaim 2,0i 1994. aasta NG 900: seisis kolm viimast nädalat garaazis. Täna garaazist välja sõites käivitus esimese raksuga koheselt, aga pärast toas käimist teisel käivitamisel lõi kõik lambid-tuled kustu ja vaikus majas. Jõudsin mõelda, et küllap aku on tühjaks saanud või massijuhe annab halvasti ühendust. Aga järgmistel võtmekeeramistel jäid armatuuris osad tuled põlema ja salongiventilaator käis rahulikult, ainult kapotialt kostus tasast pidevat "automaadivalangut". St nagu mingi relee oleks meeleheitlikult plõgistanud või starter mootori taha haakumata ringi käinud. Heli tundus tulevat kusagilt juhipoolsest küljest. Eks homme päevavalges hakkan uurima, kus ja mis plõgiseb, aga ehk oskab keegi niidiotsa soovitada? Niisked ilmad ja halvad elekriühendused?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ju su akuke ikka tyhjaks läks, ja rohkem jõudu ei jätkunud, et teist korda käivitada. see mis klõpub, pea(ks)
olema kaitserelee.
täida aku ja peaks toimima jälle

täida aku ja peaks toimima jälle
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 123
- Liitunud: T Mär 29, 2005 14:47
- Asukoht:
- Auto:
Tänud, küllap seal aku mäng on jah. Natuke laadimist ja ühenduste puhastamist ei tee vist kunagi paha.
Mu kunagine Citroen XM oskas üksi olles paari nädalaga aku "tilgatumaks juua". Iseloom oli selline.
Mu kunagine Citroen XM oskas üksi olles paari nädalaga aku "tilgatumaks juua". Iseloom oli selline.