Tere
Olen Saab 900 omanik.
Juhtus selline lugu kristiine keskuse parklas, et üks kõik mis käigu ma sisse panen siis sisse läheb 2. või 3. käik. 50km/h = 2100rpm. Ka tagumisega sama jutt (liigub edaspidi)
Millest selline asi olla võib ja mis mind ees ootab?
Rääkitakse, et teine ja tagumine käik lähevad NG-l raskustega sisse. Minu omal lähevad täiesti ilma hääleta ja raskusteta. Ja olen tähendanud, et käigukast on õline.
Kas võib olla õli vähesus või mingi selline asi?
Käikud käisid üldse, kuidagi väga pehmelt sisse (siiamaani käivad)
Muidu kõik käigud lähevad ilusti sisse aga efekt on nagu, et tööle hakkab kolmas v teine ükskõik millist käiku ka sisse lülitada ka ei püüaks. Ahjaa ja peale seda muutus selline asi, et vabakäigul vasakule paremale lükkates käigukangi tuleb see keskele tagasi ikka aga enam ei tule, jääb äärde passima nüüd.
:wall:
Käigukastiga imelik mure
Eks sul hoovastikus midagi ära suri nüüd.
Polegi nagu midagi rohkem lisada.
Katkised detailid tuleb välja vahetada.
Hoovastiku pukse suudab treial toota, kui talle terve näidise annad või mõõdud.
Aga ilmselt on seekord siiski midagi lõpuni laiali visanud.
Kui muud lahendust ei tule võid mult hoovastiku saada.
Foorumis ennustamisest ei ole kasu. Tuleb keskenduda autole.
Sul on vaja sooja ruumi, valgust, tööriistu ja head tahet.
Polegi nagu midagi rohkem lisada.
Katkised detailid tuleb välja vahetada.
Hoovastiku pukse suudab treial toota, kui talle terve näidise annad või mõõdud.
Aga ilmselt on seekord siiski midagi lõpuni laiali visanud.
Kui muud lahendust ei tule võid mult hoovastiku saada.
Foorumis ennustamisest ei ole kasu. Tuleb keskenduda autole.
Sul on vaja sooja ruumi, valgust, tööriistu ja head tahet.
Kas ikka viljeleme seda MSN kirjastiili?Algselt postitas: pakkam
20 K ja auto on korras.
Ja kas ei oska kirjutada w?
Immelik mure??
Peaks ju nagu olema imelik mure``?? või mis?:eureka:
Ise said aru mida öelda tahtsid?
Ei võtnud õppust eelmisest korrast?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
See üks kirjaviga parandatud, mis siin skandaali tekkitas.
Aga reaalsemalt, endal ei ole võimalust seda kuskil ise parandada. Kui lasta, kuskil korda teha, palju see maksma võib minna, no umbkaudseltgi. Sest seda väljahõisatud 20k ei hakkaks mõtlemagi (kahju küll 17" veljed, just õli vahetus tehtud, eelmine aasta pandud Saabianti juures uus sidur) lihtsalt ei tasu ära selline summa investeerida ma kardan, isegi 10k ei raatsi sinna panna arvestades NG turuväärtust.
Aga reaalsemalt, endal ei ole võimalust seda kuskil ise parandada. Kui lasta, kuskil korda teha, palju see maksma võib minna, no umbkaudseltgi. Sest seda väljahõisatud 20k ei hakkaks mõtlemagi (kahju küll 17" veljed, just õli vahetus tehtud, eelmine aasta pandud Saabianti juures uus sidur) lihtsalt ei tasu ära selline summa investeerida ma kardan, isegi 10k ei raatsi sinna panna arvestades NG turuväärtust.
Algselt postitas: iisakKas ikka viljeleme seda MSN kirjastiili?Algselt postitas: pakkam
20 K ja auto on korras.
Ja kas ei oska kirjutada w?
Immelik mure??
Peaks ju nagu olema imelik mure``?? või mis?:eureka:
Ise said aru mida öelda tahtsid?
Ei võtnud õppust eelmisest korrast?![]()
ANNA MULLE ANDEKS NÜÜD SINAGI KAA ,,ANDEKS SULLE ANDA VÕIN MINAAGIII!!!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tundub, et puruks läinud yks väike plastmasspuks hoovastiku esimesest otsast.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Tänud teile kõigile.Algselt postitas: ivomets
tundub, et puruks läinud yks väike plastmasspuks hoovastiku esimesest otsast.
Konsulteerisin vähe targematega ja hakkasingi seda hoovastiku värki uurima. Käigukasti juures on hoovastik tõesti ühendatud mingisuguse plastik vist siis puksiga. Igaljuhul see oli lahti tulnud ja panin selle korda tagasi ning töötab:thumb: Ise asi, kas ta uuesti lahti ei hüppa.
Nüüd peaks uurima, miks see käigukast jube õline üle üldse on (algusest peale selline).