Ühel ilusal hommikul lõpetas eeldatavasti töölepingu kliima pööreteregulaator - kliima jäi puhuma ainult ühte kiirust.On mul õigus või võib olla viga kuskil mujal ? Ja nüüd täna õhtul jäi salongisoendusmootor üldse vait , ennem tegi õrnalt häält.Kas võib olla et soendusmootor elas oma elu õnnelikult lõpule ?
Aga kuna autoga vaja liigelda ja asi kiiremas korras korda saada siis küsiksin targemate nõu.Pole suuremat sorti Saabi asjatundja:red: .Kas ise kodus saab salongisoojendus mootori vahetamisega hakkama ? pööreteregulaatori vahetusega?Keegi mainis mulle et pööreteregulaator on kuskil mootoriruumis?
Või on süsteemis veel midagi mis läbi võib olla ?
Sai küll pikk jutt ja palju küsimusi , loodan et te väga ei pahanda:notworthy:
Mure soendusega
"soendus"-susi, ehk siis tegelemine huntidega,hundindus:poke:
Eesti keeles on soojendus selliseks sõnaks,mis antud konteksti sobib.
Vabandan teema risustamise pärast,aga väänatud emakeelt on valus lugeda.
Eesti keeles on soojendus selliseks sõnaks,mis antud konteksti sobib.
Vabandan teema risustamise pärast,aga väänatud emakeelt on valus lugeda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
no sul on ekraanil juba üks taoline koht..
Lisaks on "Hoolduse" alajaotuses selline teema

Algselt postitas: Trionic
Saabidega seotud voodoo ja -abi 52 72 989
Lisaks on "Hoolduse" alajaotuses selline teema