ABS likvideerimine

Vasta
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#1

Kudas ma sellest lahti saan. Mul on kop ees juba sellest 100 m enne ristmikku pidurdamisest. Täielik JÄÄ on meil, PUHAS JÄÄ.

Kui ma kaitsme eemaldan siis läheb auto vist Limp Home režiimi, sest kiirendamien läheb igavikuks. Pöörded ei tõuse jne jne.

Bloody Hell:gun:
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#2

tonnisel?
Aga kui ühe anduri pistiku lahti ühendad?
mina sõitsin ABS tulega 5 aastat (esimese ratta andur oli läbi) ja mingit limp-home'i seal küll ei ole.

kuna sul profiilis 9-5 ja 9000 siis ei tea kumbast räägid.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

Zazou vaata alafoorumit :P

Üheksa viiel. Tonnine ei liigu veel :D
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#4

sorry, tulen alati otse avalehelt ja ei pannud alafoorumit tähele.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2345
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: Mõned Aerod ja kui Hemi on lahke siis Klassikud

#5

Arumaeisaa miks on vaja abs-i likvideerida? Pidama oleks ju vaja kuidagi saada? Mu sõiduoksused ei ole marko märtini tasemel, lisaks tegelen roolitaga kõrvaliste asjadega (kuulan muusikat). ABS päästab nii mõndagi. TCS on muidugi teine teema kui on kinnijäämisoht.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#6

TCS on ka ohtlikkuse tipp. Kui on näed võimalust kiiresti liikumiseks üle ristmiku siis kohapealt ära minnes kui ratas käib korra ringi on kohe pidurid peal JA SIIS HAKKAB PÄRIS KIIRE, sest auto on juba ohtlikult lähedal.Alati kui sõitma lähen lükkan TCS välja.

Mina tegelen rooli taga LIIKLUSE JÄLGIMISEGA ja ette mõtlemisega, et kes või mis võiks järgmise nurga tagant välja ilmuda ja kuidas ta seda teeb. Got to be ready for everything.

ABS-ita saab jää peal hulka paremini pidama kui ABS-iga. Rattaid loha lastes on seisma jäämise protsent suurem, teiseks pead meeles pidama, et auto pole juhitav kui rattad loha. Maanteel sõitmise kohta nii palju, et kui on ohuolukord siis ega see krdi ABS sind sittagi ei päästa.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Just oli teemaks töökaaslasega:tema usa fordil ametlikult ilma abs`ta pidurdusteekond lühem(samas ei saa süsteemi välja lülitada ka). Tegu siis Teves Mark2`ga,nagu vanadel tonnistel. Ja üle 2 tonni kaaluv kolakas lihtsalt ei jää seisma libedal ja abs`ga.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#8

Algselt postitas: qdwin
Arumaeisaa miks on vaja abs-i likvideerida? Pidama oleks ju vaja kuidagi saada? Mu sõiduoksused ei ole marko märtini tasemel, lisaks tegelen roolitaga kõrvaliste asjadega (kuulan muusikat). ABS päästab nii mõndagi. TCS on muidugi teine teema kui on kinnijäämisoht.

Elementaarne Watson:P
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#9

Saab9000 juba väljas suland kõik :eureka:

Tegelikult mul lõi ka abs just jahedaks üleeile kui see kiilakas tekkis, sõitsin Tallinnas uhiuuel asfaldil, sellel mustal siledal ja sinna polnud soola pandud ka, vaevu 30-veeresin foori poole ja hakkasin juba varakult pidurdama, teades, et võib jamaks kiskuda ja kui abs siis paar litakat vastu jalga tudistas kui ma ainult õrnalt puudutasin piduripedaali lõi ikka jahedaks küll....
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#10

Aga õppige siis ABSiga õieti pidurdama:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1899
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#11

rool korralikult kätte ja täie tallaga pidurit :eureka: :facts: oli ju nii...
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#12

Algselt postitas: wilddog
rool korralikult kätte ja täie tallaga pidurit :eureka: :facts: oli ju nii...

Sel juhul ma vajutan kas pedaali kortsu või liigub iste või mis iganes. Oli mul juhus kus ka tallasin täiega pedaali. Lõpp kokkuvõttes jäid piduri tuled põlema, teadagi mis viga.

Ennemuiste saadi hakkama nii erbägideta kui ka abs-ita. Nüüd on tekkinud inimestel mulje, et MUL ON POOLIK AUTO ilma nendeta. Pigem on oma AJU poolik.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#13

Vansti ei pidanud koos poolemiljoni debiilikuga päevas 500km kah maha sõitma;) Mul ehedalt meeles kuidas naabrionu paikas suure nõela ja paelaga kumme millega ta talvel ringi kärutas:head:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Ennemuiste saadi hakkama nii erbägideta kui ka abs-ita. Nüüd on tekkinud inimestel mulje, et MUL ON POOLIK AUTO ilma nendeta. Pigem on oma AJU poolik.
Mis sa hädaldad, tee siis oma lisadeta masin korda või hangi mosse.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#15

Keegi pole hädaldanud, küsisin kuidas ABS likvideerida, jutt läks nagu alati muuks teemaks.
Vasta