Tere
Mul juhtus selline jama, et kui olin Eestist ära, sõitis abikaasa meie Saab 9000 CS-ga (1993. a), ja sõitis nii, et mõned kilomeetrid sõitis pooleldi peal kässariga. Kui autost välja tuli, oli selle ümber sihuke hais, nagu seda võib vahel tunda vanades linnaliinibussides.
Piduri/sidurivedeliku anum on tühi.
Nüüd küsimus: mida teha? Kas täita piduri/sidurivedeliku anum? Kui jah, siis millist marki kasutada?
Kas võisid tekkida kahjustused teistele sõlmedele? Pidurid, sidurid, kässar - kas tuleb lasta kontrollida? Auto justkui sõidab, aga jama on muidugi majas. palun andke asjalikku nõu:o
Ah jaa, auto on manuaal ja bensiin (1993. a, 9000 CS)
Piduriõli
Piduriõli saad ise juurde valada, klotsid on nii u kuni 300, ja natuke pool tunnikest nokitsemist ka.
Lisaks tulevate asjade kohta on nii, et ennustamine on alati tänamatu töö olnud. Tuleb ikka üle vaadata siis selgub.
Lisaks tulevate asjade kohta on nii, et ennustamine on alati tänamatu töö olnud. Tuleb ikka üle vaadata siis selgub.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Kui piduriõli anumast ikka päris otsas, siis on kardetavasti süsteemi ka õhk läinud. Võid proovida ise õli juurde valada, aga ilmselt ei pääse sa pidurisüsteemi õhutamisest. Ja seda oleks vist mõistlik lasta töökojas teha.Algselt postitas: Eska
Palju käsipiduriklotside vahetus umbes maksab? Kas õli saan ise lisada või peab tegema teeninduses? Äkki midagi veel?
Ette tänades,
Eska
Piduriklotside komplekt ühele sillale (4tk.) hind on suurusjärgus 350+ krooni. Pluss vahetamine.
edit: tagumised klotsid u. 200 krooni ringis. Need ilmselt vahetama peadki.
Pole tonnisel käsipiduriklotse.Algselt postitas: Eleri
DOT 4, kontrollida lase pidurid kindlasti, käsipiduriklotside vahetus ntx ees ootamas
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: TrionicPole tonnisel käsipiduriklotse.Algselt postitas: Eleri
DOT 4, kontrollida lase pidurid kindlasti, käsipiduriklotside vahetus ntx ees ootamas
Uurisin juba jah ja sain teada ning pakkusingi tagapiduriklotside hinna.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Ma alles hiljem lugesin editi:red: .
Aga teemasse:keemalastud piduriõli tuleks ka kindlasti vahetada,mitte vanale lisada.Ja kui pütsik tühi,peab olema leke kusagil.Täiesti kulunud klotside-ketastega jõuab õlitase märgutule süttimise piirini,mitte eriti allapoole.
Aga teemasse:keemalastud piduriõli tuleks ka kindlasti vahetada,mitte vanale lisada.Ja kui pütsik tühi,peab olema leke kusagil.Täiesti kulunud klotside-ketastega jõuab õlitase märgutule süttimise piirini,mitte eriti allapoole.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kuidas üldse piduriõli keemine sinna potsikuni jõuab? Keema läheb pidurisilindris ratta juures.
On kavariant, et õli oli juba enne vähe ja alles nüüd märkasid.
Pidurite kontrolliks on variant minna janauaris mõnda ülevaatuspunkti, näiteks Laki tänavale, kurta seal muret ja küsida, kas saaks tasuta tagapidureid kontrollida. Kui juhtub vanadel hea tuju olema, siis saadki. Samas ka võimalus autot alt uurida ja võimalikke õli lekkekohti otsida.
Järgmisel hooldusel lased ka pidurid üle vaadata.
On kavariant, et õli oli juba enne vähe ja alles nüüd märkasid.
Pidurite kontrolliks on variant minna janauaris mõnda ülevaatuspunkti, näiteks Laki tänavale, kurta seal muret ja küsida, kas saaks tasuta tagapidureid kontrollida. Kui juhtub vanadel hea tuju olema, siis saadki. Samas ka võimalus autot alt uurida ja võimalikke õli lekkekohti otsida.
Järgmisel hooldusel lased ka pidurid üle vaadata.