Autosalogis,eriti,kui seda kütab kliimaseade,pole mingit vahet,kas jahutusvedeliku temp. on 60,või 120 kraadi.
Kui natukenegi üritad loogiliselt mõelda pideva kisamise asemel.
EDIT: Nõmedaks on kuidagi läinud, tuumafüüsikuid on suurel hulgal tekkinud:bs:
Lisaks veel nõmedamaid teemasi tuleb iga päev käputäis juurde.
Sellises stiilis sinu läbu on siin foorumis juba sadade kaupa.Tuumafüüsik...

.
Ei kesta saabidel termostaadid üle paari-kolme aasta.Soovitav seejärel vahetada.Pole ka olulist vahet(peale hinna muidugi),kas B, või OEM.Mida lähemal on termostaadi temp.punkt mootori normaalsele töötemperatuurile(90-110kraadi),seda paremini viimane oma tööga hakkama saab- väiksem kütusekulu jne.,nagu mad1 ja suur juba eelpool mainisid.
Kui leiad kusagilt 92 kraadise termostaadi,oleks see veelgi parem meie kliimas.82 kraadisega ei jõua mootor eales õige töötemperatuurini ja näiteks T7 võib sellise temp.peale temp anduri viga andma hakata.Tonnise puhul on muidugi kama.