9-5 mootorivalik

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Joosep
Postitusi: 3
Liitunud: L Nov 22, 2008 14:13
Asukoht:
Auto:

#1

Tere,

Plaan autot soetada ning veebis otsides hakkas 9-5 meeldima - sai täna ka ühte proovitud
varem pole kordagi Saabis istunud :)


Nüüd aga tekitab mootorivalik küsimusi.

Tundub, et 2,0 ja 2,3 küttekulu enamvähem sama.
2,3 aga 125kW ja 136kW variandina ??

125kW vist autommadid enamuses - minusilmis nagu plussiks.

uurisin siinses foorumis ka ringi, kuid mootorite võrdlusest teemat ei leidnud

Ehk viistib keegi mind ja teisi lugejaid õpetada.

Tänud ette !
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#2

Enamus mootoreid 9-5'le leiad siit

terv, teager
Joosep
Postitusi: 3
Liitunud: L Nov 22, 2008 14:13
Asukoht:
Auto:

#3

tänud, kuid vastupidavusest ja tüüpvigadest nende variantide puhul?
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#4

Garreti turbo LPT'l on nõrk koht ... Kui SAAB, siis ikka täie rõhuga ;)
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: Homersimpson
Garreti turbo LPT'l on nõrk koht ... Kui SAAB, siis ikka täie rõhuga ;)

Eelista Aerot. Liikluskindlustus on mõnisada krooni kallim, kütusekulu enam-vähem sama, kuid turbo varase lahkumise mure puudub. Lisaks saad reeglina ka korralikuma lisavarustuse kaasa.

terv, teager
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#6

kW suurt numbrit pole vaja karta;)
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#7

Kui kindlasti kõiki lisasid tahad, siis võta Griffin :) Seda ei saa küll 2.0 ja 2.3 mootoriaga aga tasub kaalumist igal juhul.
Joosep
Postitusi: 3
Liitunud: L Nov 22, 2008 14:13
Asukoht:
Auto:

#8

palju turbo+vahetus maksab, griffini küttekulu ?
komaron
Postitusi: 5
Liitunud: L Okt 20, 2007 16:43
Asukoht:
Auto:

#9

Griffini küttekulu on keskm ~13,5 kui 50:50 linn ja maanteesõit. Maanteel ~9l/100km, linnas siis 13+.
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: Joosep
palju turbo+vahetus maksab, griffini küttekulu ?

muidu uus turbo nagu foorumis kirjutakse ~ca 10-12k, töökohta arvan ca 1k-2k piisab.
Kui käivitad auto, vaata et sinist värvi suits ei tule millalgi, küsi keegi vajutada gaasi 5-6.000rpm-le ning vaata sumpast mis tuleb. veel üks kindel asi mis tuleb vahetada - roolikud, generaatori rühm ca 2600eek varuosad+1-2k vahetusele arvan piisab.

muidu need mis seisavad parkal tuleb väga ettevaatlikult osta - kui auto ei liigu saab endale palju probleemi koguda
Kasutaja avatar
ErQ
Saabiklubi liige
Postitusi: 417
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht: Nõva
Auto: 6GT

#11

Ei hakka uut teemat tekitama vaid kasutan sobiva pealkirja ära. Carmanis on müügil paar 9-5 te, mille päritoluks USA. Mootorid 169 kW. Siit ka küsimus, mis ja kui palju erineb meie 162 kW mootoritest. Kui palju võib üldse selline teiselt kontinendilt toodud auto siisnset mugandamist tahta? Olen kunagi kuulnud lausa ulmelistest numbritest, ma ei mäleta mis margi ja mudeli kohta.

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kui õigesti näen, siis juba praegu mootorituli põleb.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#12

Mõõtühikud nina ees on teised, tuled on pisut teisde ja ilmselt ongi kogu suur erinevus... 169 vs 162 on ilmselt euro vs ameerika hobesed..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ErQ
Saabiklubi liige
Postitusi: 417
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht: Nõva
Auto: 6GT

#13

Hea küll ... aga soojendus - jahutus?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#14

Usun et saab F ja C vahel ringi lülitada... Septsialistid oskavad seda paremini öelda.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#15

See ongi igal mudel ja autol nii erinev, meil ühel autol oli nii et salongi temp näitaja sai C peale muudetud aga välistemp mitte, üks asub makiga ühes plokis teine armatuuris. Ja ka väliselt, ühel pidi lisasuunatuled paigaldama, teisel mitte midagi tegema. Sobis niisamagi meeriklane eestis sõitma. Eks ülevaataja tuju vist luges ka.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
silverk
Postitusi: 49
Liitunud: E Juul 30, 2007 22:34
Asukoht:
Auto:

#16

Palju on räägitud 9-5 tüüpvigadest näiteks:

http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=113103

Kas keegi oskab öelda, mis aastakäikudest antud probleemid lahendatud on. (põhiliselt mootor)?
Kasutaja avatar
ErQ
Saabiklubi liige
Postitusi: 417
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht: Nõva
Auto: 6GT

#17

Niisiis... sai kogemata sellisele saatele nagu "Stop" peale satutud ja seal käsitleti erinevatest geograafilistest piirkondadest autosid. Räägiti lausa, et värvkatte paksused jms on erinev. Kas see tõesti ongi nii? Kas selline tootmine liigkallis ei ole? Ja kui juba värvkate, siis peaks ju muud tehnilised iseärasused veel detailsemalt läbi mõeldud olema?
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#18

Iseenesest huvitav teema, aga kuidas see 9-5 mootorivalikuga seotud on?
Aga kui asjast rääkida, siis tõepoolest tehakse eri turgudele/riikidele eri koostega autosid. Ilmselt levinuim on rehvide valimine. Samuti igasugu soojenduste ärajätmine soojemas kliimas. Aga väidetavalt on ka muude komponentide osas eri kvaliteediga koostamist toimunud.
Vasta