9-5 tulepesur nahkas?

Vasta
AeroSaab
Postitusi: 196
Liitunud: P Juun 29, 2008 14:46
Asukoht:
Auto:

#1

Täna hommikul sõitsin tööle tsirka 80 km ning tööle jõudes oli vasakpoolne tulepesuri kojamees jäänud ülemisse asendisse......on nyyd mootor läbi kärssand või on juhe kuskilt katki või ma ei kujuta ette mis veel võib olla.....õhtul käisin sikupilli prisma aal parklas autot siis soojendamas ning ika tööle ei hakanud ega tagasi normaalasendisse ka ei liigu mitte mingi nipiga......äkki kellegil on kokkupuuteid olnud selle asjaga? 2001 aasta mudeliuuenduse eelne aero state on siis aparaadiks.

Abi eest ette tänades,
Marko
AeroSaab
Postitusi: 196
Liitunud: P Juun 29, 2008 14:46
Asukoht:
Auto:

#2

......paistab et kiin kurtmisega, kuna unustasin otsingu sootuks.......leidsin sealt juba teageri õpetuse ning kohe kui aega saab proovin midagi susserdada.....äkki ommikul töötab jälle......
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 606
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#3

Algselt postitas: AeroSaab
Täna hommikul sõitsin tööle tsirka 80 km ning tööle jõudes oli vasakpoolne tulepesuri kojamees jäänud ülemisse asendisse......on nyyd mootor läbi kärssand või on juhe kuskilt katki või ma ei kujuta ette mis veel võib olla.....õhtul käisin sikupilli prisma aal parklas autot siis soojendamas ning ika tööle ei hakanud ega tagasi normaalasendisse ka ei liigu mitte mingi nipiga......äkki kellegil on kokkupuuteid olnud selle asjaga? 2001 aasta mudeliuuenduse eelne aero state on siis aparaadiks.

Abi eest ette tänades,
Marko

tulekojameeste mootorid riiulikaubana olemas ja tüüpviga

koos tööga vahetus ca 1393,-

OE hind 3000 kandis
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: mad1
tulekojameeste mootorid riiulikaubana olemas ja tüüpviga

koos tööga vahetus ca 1393,-

OE hind 3000 kandis

Loomulikult võid uue osta, aga kui raha puu otsas just ei kasva, siis on need kojamehed üsnagi lihtsalt remonditavad. Kui mootori kaitsemehhanism ümber teha (üks nelipaki hinnas komponent), siis kestab mootor tõenäoliselt kauemgi kui originaal. Kulumaterjal ei maksa ka kosmiliselt.
Kasutaja avatar
95SELaunch
Postitusi: 328
Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
Asukoht:
Auto:

#5

oli sama probleem vana Saabiga 9-5
mootor ise uus on 800 EEK, koos regul. seadmega (ülekande vi mis seal on) komplekhind oli tol ajal 1600 vist, see Saabiantis

muidugi, saab ka vana osta, liis ligi pool sellest
AeroSaab
Postitusi: 196
Liitunud: P Juun 29, 2008 14:46
Asukoht:
Auto:

#6

Loomulikult võid uue osta, aga kui raha puu otsas just ei kasva, siis on need kojamehed üsnagi lihtsalt remonditavad. Kui mootori kaitsemehhanism ümber teha (üks nelipaki hinnas komponent), siis kestab mootor tõenäoliselt kauemgi kui originaal. Kulumaterjal ei maksa ka kosmiliselt. [/quote]

Äkki räägid natuke lähemalt sellest ümbertegemisest ning vajaminevatest materjalidest.
:o
unustasin mainida, et auto oli mul ju täiesti jääs kuna seisis nädal aega ning esmaspäevast tänaseni sõitsin umbes 500 versta maanteel ning asi läks nii hulluks et esiotsal oli mingi 5 cm jääd ning pagassiluuk ka lahti ei käinud, ainult juhiuks töötas.....täna siis sain sõprade puidutöökotta auto sulama viidud......pärast suurt sula oli auto peaaegu nagu pesulast tulnud ning pesurikojamees liikus normaalasendisse aga ei tööta ikkagi......unustasin kahjuks teageri joonised välja printida ning ei hakanud mäletamist mööda midagi lammutama......
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 606
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#7

Algselt postitas: suur
Algselt postitas: mad1
tulekojameeste mootorid riiulikaubana olemas ja tüüpviga

koos tööga vahetus ca 1393,-

OE hind 3000 kandis

Loomulikult võid uue osta, aga kui raha puu otsas just ei kasva, siis on need kojamehed üsnagi lihtsalt remonditavad. Kui mootori kaitsemehhanism ümber teha (üks nelipaki hinnas komponent), siis kestab mootor tõenäoliselt kauemgi kui originaal. Kulumaterjal ei maksa ka kosmiliselt.

..no aga sul hobi ju ning aega paistab üleliia olevat..tee asi mehele korda sixpaki eest , annad eluaegse garantii jne..ei hakka ju 400eeguga mootorit ka pakkuma..ilmselt tuleb kasutatud poole hinnaga tunduvalt odavam:poke:
:P
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: mad1
..no aga sul hobi ju ning aega paistab üleliia olevat..tee asi mehele korda sixpaki eest , annad eluaegse garantii jne..ei hakka ju 400eeguga mootorit ka pakkuma..ilmselt tuleb kasutatud poole hinnaga tunduvalt odavam:poke:
:P

Hobikorras parandan enda saabi. Kui vaja, lähen sõbrale appi tegema, aga mingi sixpaki ja kasutatud asjade jutt jutt on hülge möla. Kuigi jah, kasutatud kojamehe mootorit saab väga edukalt taastada.
Siin foorumis on isetegemise õpetusest rohkem kasu, kui teeninduse hinnast.

Mootori remondi kohta on üks väga hea teema (seesama teageri õpetus, kehtib ka 9-5 kohta):
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=3673

Sealt üks oluline lõik:

Nüüd asendasin ka selle termokaitsme. Selleks on PTC tüüpi termotakisti. Minu valikuks osutus komponendile RXE065. Totaalse kinnipoomise puhul toatemperatuuril lülitab ahela välja u. 2 s. jooksul. NB! see valik kehtib mikromootori 1-397-220-056 korral! Hind on sellel nii korraliku nelipaki oma;). Kuna tegemist on trükkplaadile monteeritava komponendiga(väljaviigud, isoleeritud kest) siis jootsin selle umbes samasse kohta kus originaal asetseb ning väänasin selle kesta omakorda mõlema klemmi vahele, et tagada ühenduse vibratsioonikindlus. Ei hakkaks siin reklaami ühelegi elektroonika poele tegema, kõikidest peaks olema see jubin saadaval, muidugi tellimise peale.
AeroSaab
Postitusi: 196
Liitunud: P Juun 29, 2008 14:46
Asukoht:
Auto:

#9

sedasama teageri õpetust vaatasin ka mina ning see on tõesti hea kuid unustasin neljapäevaks välja printida nagu ka eelpool mainitud......lähiajal üritan asja käsile võtta ja ära teha.....läheb untsu siis läheb aga vähemalt üritasin......midagi vist hullemaks ei saa ajada:)
Vasta