NG900 lagi märg

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#1

Viimasel ajal auto seisab (kaskede all) rohkem, kui sõidab :( ja nüüd peale suuremaid vihmasid on lagi lausa märg servast. Kupeekere, märg on parempoolse B- ja C-piilarite vaheline (tagumise küljeakna pealne) laepolster. Tagumise katuseraami kinnituskohtade katted on mõnda aega pealt ära olnud (oma laiskus :(). On seal äravooluavad, mis saavad umbe minna ja kuidas puhastada?

Meenub veel, et kunagi oli sarnane probleem ja esinduses leiti, et tagumist küljeakent tihendav butüülteip ei olnud tihe, mingi polt/poldid olla lahti olnud...
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#2

Vabandan teema algataja eest aga uut teemat kah teha ei olnud vist mõtet.
Nimelt küsimus 5 ukselise NG laepolstri kohta. Enne kui ma ise midagi taaskord ära lõhun. Nimelt plaanis on paigaldada raadiosaatja antenn auto lakke. Kus aga puurida ei teagi. Esialgu mõtlesin võtta välja tagumine laevalgustus ja lasta auk selle kohal. Saaks ju peale tööde teostamit valgusti kenasti tagasi. Siinkohal oleks vaja vedada ka juhet AGA kas NG laepolstri ja lae vahelt on võimalik läbi selle valgustuse augu lükata antud antennikaabel läbi piilari plastikkatteni ilma, et peaks midagi väga lammutama? Või tuleb kellelgi mõni parem mõte?
Samas võiks jagada teadmisi tagumise väikese (mitteavaneva) akna ümbruse plastikkatte eemaldamise kohta :D

Ja veel. Peale puurimist millega oleks kõige mõistlikum augu koht ära määrida et mingil juhul roosteussi sisse ei tuleks? See oleks küll viimane asi mida ma seal kohata tahaksin.

Nii ja kui antennidest juttu juba tuli siis kust oleks kõige tõenäolisem leida viga raadio sahisemisele? Tallinnast 25 km on suhteliselt häiriv kasvõi Sky+ i kuulata.

Kindlasti on veel mõned küsimused aga hetkel ei tule meelde.

Aitäh!
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#3

Algselt postitas: Vitautas
Nii ja kui antennidest juttu juba tuli siis kust oleks kõige tõenäolisem leida viga raadio sahisemisele? Tallinnast 25 km on suhteliselt häiriv kasvõi Sky+ i kuulata.

Kas antenn sõidab lõpuni lahti? Suhteliselt levinud viga, et teleskoobil ei tule mõni lüli lahti ja levi on kehvem.
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#4

Hetkel vist isegi ei sõida (kõige laiem (alumine) lüli tundub et jääb sisse aga seda ainult viimastel külmematel päevadel. Samas kui probleem leviga on juba vast 2 kuud olnud.
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#5

aga miks sa taha parema tiiva njuka peale seda antenni ei istuta? Nagu raadio antenn vasakul...
55581286
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: roomlane
aga miks sa taha parema tiiva njuka peale seda antenni ei istuta? Nagu raadio antenn vasakul...

Olen kah mõelnud selle pale, aga: antenn peaks olema minu arvates u 1,4-1,5 m kõrgune. Ja levi oleks siis ühelt küljelt parem ja teisest halvem. (toetudes CB foorumist saadud infole ja illustratsioonije: http://www.hot.ee/evo304/antennidest/suunadiagr02.jpg )
Samas siis võiksid mõlemad antennid olla ühesugused.
Kolmandaks veel see, et kesek tatust on teda võibolla väheke keerulisem ära varastada (ma vähemalt loodan).

Et siiski ootaks infot laepolstri ja piilariplastiku kohta.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#7

Ära puuri katusesse auku! Tõsiselt! Tahad "rekkameestega möliseda", siis vea ukse tihendi vahelt nagu taksojuhtidel ja õppesõitjatel. Tühise raadiosaatja antenni pärast rikud kerepleki ära.

Mul oli kunagi 1 oopel, millele keegi idioot oli katusele dekoratiivantenni pannud ja seda nii, et puuris augu läbi ja salongi keeras mutri otsa. Ilgelt nõme situatsioon oli, kuna ma seda jura sinna katusele/ja salongi mitte ei tahtnud. Ära ka võtta ei saand, sest auk oleks alles jäänud.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

Magnetiga kausele käivat ei taha panna?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#9

Emm ... et "möliseda" ma kindlasti kellegagi ei taha aga vestelda ju võiks. Ei näe põhjust, miks seda mitte teha. Pealegi ei ole "lällarite" kasutamine sõiduautodes väga levinud samas, kui kasu temast, eriti pikematel sõitudel, kindlasti oleks. Oleks teistest siis pisut erinev :) Heas mõttes ma loodan.
Ei tea võibolla ma eksin.

Magnetiga katusele variant on minul hetkel kasutusel aga esiteks kindlasti viiakse antenn katuselt esimesel võimalusel minema (on ju näha et juhe tuleb kenasti ukse vahelt juurde ja seega antenn ei ole kinnitatud) ja teiseks tekitab vaatamata magnetialusele tihendile pidev antenni peale ja mahavõtmine kindlasti värvikahjustusi. Samas tülikas kah - tõsta sisse... pane peale. Niiet väga kahe otsaga asi.

Ideepoolest see 6-8 mm auk ei tohiks ju midagi muud kerele teha?

Lükake väited ümber :P
või aidake oskuste - teadmistega.

Isiklikult mind häirib puurimise juures vaid asjaolu, et võimalus ussitamiseks on tunduvalt suurem, kui hetkel.
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: Vitautas
Nii ja kui antennidest juttu juba tuli siis kust oleks kõige tõenäolisem leida viga raadio sahisemisele? Tallinnast 25 km on suhteliselt häiriv kasvõi Sky+ i kuulata.

Sul oli ka mingi korralikum helisüsteem jah? Mul hiljuti kahtlaselt sahises raadio ja kui peeglisse piilusin siis nägin, et külmaga viie lüliga antenn polnud välja sõitnud. Kui poole pealegi sõidab siis kehvem kohe ja kui päris väljaski on, siis niikuinii raadio heli kvaliteet ei kannata plaadiga võrreldes mingitki kvaliteeti.

Äkki ikka mingid juhtmed kusagil ei anna edasi?

Aga see katusele panek puudutab siis lällari antenni? Mul tuttav oli rekkameeste pealik, tal lällariga turbovolvol ma küll seda antenni ei mäleta, nüüd sõidab ta 9-5-ga ja sel pole ka mingit antenni.
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#11

Oleneb mida sa korraliku helisüsteemi all mõtled. LG makk ja mõned kõlarid ... ees otse makist taga ja pakiruumis läbi võimendi. Ma ise kah arvan, et juhtmed. Tegelikult lootsin lihtsalt, et võibolla on mõned kindlad kohad, kus tihti juhtub nt. antenni kaabel läbi kuluma või midagi sellist ja, et keegi oskab mulle selle ette öelda. Kuna maki taga on kõik OK ja antenni juures samuti tundub kõik korras olevana.
Katusele paneks jah lällari antenni.
Nuu eitea. Ilma antennita ju ei saagi mingit levi olla. Oletades, et antenn on väike siis on ka levi a`-3 km ... selles aga sügavat mõtet pole. Samas ma võin eksida.
Igal juhul mina tahasin saavutada lõpptulemusena selle, et levi oleks u 10 km (mis on täiesti reaalne) ja et ma ei peaks pidevalt jooksma magnetantenniga.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: Vitautas

Nii ja kui antennidest juttu juba tuli siis kust oleks kõige tõenäolisem leida viga raadio sahisemisele? Tallinnast 25 km on suhteliselt häiriv kasvõi Sky+ i kuulata.

Aitäh!

Sky+ 'i ongi häiriv kuulata:P aga sahisemise vastu aitas mul antenni väljatõmbamine kogu hiilguses, 4 vs 5 lüli on suur vahe, neljaga krabiseb isegi linnas sees, tallinn-pärnu vahel kadus R2 kuskil Kernu kandis, 5 pulka väljas ei saa arugi, kui saatjat vahetab.

E: kogu jutt siis originaalstereo kohta, samas antenni seisukohalt vahet ei peaks olema, mis makk seal taga on.
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: ill

Sky+ 'i ongi häiriv kuulata:P

Nu see on juba täiesti maitse asi. Kivisaar, Märx ja Kiiver on ikka :headbang: eriti hommikuti.

EDIT: Tegelikult nad vist ongi ju ainult hommikuti. Aga seeselleks.

Samas ma endiselt ootan teadmiste jagamist seoses lae alt uue kaabli veadmisega.
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#14

uuri, kas Motorheadil mõne auto lammutamine veel pooleli on. Võibolla lubab kätt harjutada :)

Enda oma lammutasin, siis selle pilguga ei vaadanud, et mis seal lae all on. Lahi tuleb eestpoolt igatahes kergemini lahti. Taga need kaks tüüblit on ikka eriliselt kõvasti kinni, ma tõmbasin lae üle nende tüüblite ära, et tüüblid jäid lakke.

Kui b-piilari juurest laha alla tahad painutada, siis pead istme välja võtma, et b-piilari katted kätte saada. Ning käepidemed laest ära kruvima. Lagi on üsna vastupidav ja painduv (märga pesu ei kannata vaid), aga ei veni. Et võibolla tuleb sirmid ja peegel ka eemaldada.

Muidugi oleks mugavam tagant poolt läheneda. Väikeste akende katted käivad väga lihtsalt tõmmates ära. Ei mäleta ainult, mis suunas tõmbama peab. Nende tüüblitega ei osanud ma lihtsalt ümber käia...
55581286
Vasta