Kas keegi on kiikamas käinud alljärgnevaid isendeid
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1.
Värv ei ole suureks takistuseks, pigem mure tehnilise seisukorra üle. Seni oli 2,3LPT aga majanduslangus teeb oma töö ja vaja kolida odavama sõidukuluga masina peale aga ei sooviks marki vahetada.
sooviks osta 9-5, 2,2TD, 2002-2003a
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
OHH JAHH!
Seda valget taksot käisin 2a tagasi vaatamas. See must on samuti takso.
Kui taksot kindlalt tahad siis Rootsist saab neid "kilo hinnaga", peale selle on SEK-i kurss ka tavapärasest madalam ja sama raha eest saad vähemalt 2005/2006a masina.
Osta parem minu oma ära!
E: Ole lahke 2005a taxi http://www.blocket.se/vi/19723574.htm?ca=6_s
Läbisõit: 500 000 km(saad sobivaks kerida) Hind: ~85k. EEK
Seda valget taksot käisin 2a tagasi vaatamas. See must on samuti takso.
Kui taksot kindlalt tahad siis Rootsist saab neid "kilo hinnaga", peale selle on SEK-i kurss ka tavapärasest madalam ja sama raha eest saad vähemalt 2005/2006a masina.
Osta parem minu oma ära!
E: Ole lahke 2005a taxi http://www.blocket.se/vi/19723574.htm?ca=6_s
Läbisõit: 500 000 km(saad sobivaks kerida) Hind: ~85k. EEK
Algselt postitas: teager
Väga rikas pead ikka olema, et jõuad kasutatud diislit ülevalpidada
terv, teager
Ei saa ikka päris nii lihtsustatult ka asja vaadata. Näiteks minu, mitte just esimeses nooruses diiselmootor, on küll vähe-rahanõudlik olnud selle 1,5a. jooksul.
Teager, paluks põhjendust selle saabi kasutatud diisli ülalpidamise kohta -
4 aasta ja 140 000km jooksul on hoolduskulude summa olnud vanemal saabi diislil kusagil seal 10k kandis aasta.. minu käes olnutest ja tuttavate käes olevatel bensiinisaabidel on see number olnud sama või suurem..
4 aasta ja 140 000km jooksul on hoolduskulude summa olnud vanemal saabi diislil kusagil seal 10k kandis aasta.. minu käes olnutest ja tuttavate käes olevatel bensiinisaabidel on see number olnud sama või suurem..
Diisli puhul on IMHO ainus asi kütusepump, mille katkiminemist on mõtet karta.
EGR ja muu pudipadi on nagu kett või turbo või DI bensukatel.
Aga rantto oma osta parem, jah.
edit: loogikaviga oli sees.
___
Ahjaa, võin ka 85kw-meestega kaasa kaagutada, et konkreetselt katki on mul ca 15 kuu jooksul läinud ainult õliradikas, mis maksis 1560 krooni.
Muid töid on mootoriga ka tehtud, aga ükski neist pole pakiline olnud.
Aga tasub paber ja pliiats võtta ning veidi arvutada küll.
Palju kuus sõidad? Milline on trassi/linna suhe? Palju praegune keskmine on?
Arvestada võid 2.2 puhul maanteekuluks liikluseeskirju järgides 5.5. Linnakulu sõltub juba linnast.
Paides on mul ca 7, Tartus ca 9. Tallinnas oleks ilmselt 8.
EGR ja muu pudipadi on nagu kett või turbo või DI bensukatel.
Aga rantto oma osta parem, jah.

edit: loogikaviga oli sees.
___
Ahjaa, võin ka 85kw-meestega kaasa kaagutada, et konkreetselt katki on mul ca 15 kuu jooksul läinud ainult õliradikas, mis maksis 1560 krooni.
Muid töid on mootoriga ka tehtud, aga ükski neist pole pakiline olnud.
Aga tasub paber ja pliiats võtta ning veidi arvutada küll.
Palju kuus sõidad? Milline on trassi/linna suhe? Palju praegune keskmine on?
Arvestada võid 2.2 puhul maanteekuluks liikluseeskirju järgides 5.5. Linnakulu sõltub juba linnast.
Paides on mul ca 7, Tartus ca 9. Tallinnas oleks ilmselt 8.

Aastas läbisõit kuni 40000km, elan linnast 10 km, aga suviti tuleb sekka ka mõni euroopa ots. arvutasin keskmist kütusele kuluvat raha ja tuntav vahe oli. Et enamus 2,2 on taksod siin mail, siis olen kuulnud jah, sestap ka siin küsin, ikkagi nagu omad, kes päris jama ei soovita.
Pumba katkiminemist ärge kartke, esimene mees saab minult abi...
Kui kõvemaks koonerdamiseks läheb siis peate ikka jaapani punnivõrri ostma ja saabiga pühapäeviti sõitma
Kui kõvemaks koonerdamiseks läheb siis peate ikka jaapani punnivõrri ostma ja saabiga pühapäeviti sõitma

Kui juba arvutama hakkad 
Siis soovitaks ka mõelda sellisele pisiasjale, et mis sul auto enda vahetus praeguses olukorras maksma läheb ning mis aja pärast sa selle raha endale tagasi teenid. Mõeldes siinkohal konkreetselt sinu enda vana auto müügihinna peale ning selle peale mis raha eest sa ta N aega tagasi ostsid. (Eeldades, et sa ei taha hakata kahte autot pidama)
Kui räägid, et tahad raha kokku hoida siis auto vahetus hetkeses olukorras kindlasti ei soodusta seda. Ainuüksi enda auto pealt vaadates on, et hetkel saadav hind tema eest on ligi 25-35% vähem kui see, mis ta eest veel 5-6 kuud tagasi saanud oleks.
Sõida vähem ja sõida ökonoomsemalt ... vot kus hea kokkuhoid
<Teab, teeb seda, hoiab kokku, traktorit ikka ei taha>
:drive:Sipelgaz:)

Siis soovitaks ka mõelda sellisele pisiasjale, et mis sul auto enda vahetus praeguses olukorras maksma läheb ning mis aja pärast sa selle raha endale tagasi teenid. Mõeldes siinkohal konkreetselt sinu enda vana auto müügihinna peale ning selle peale mis raha eest sa ta N aega tagasi ostsid. (Eeldades, et sa ei taha hakata kahte autot pidama)
Kui räägid, et tahad raha kokku hoida siis auto vahetus hetkeses olukorras kindlasti ei soodusta seda. Ainuüksi enda auto pealt vaadates on, et hetkel saadav hind tema eest on ligi 25-35% vähem kui see, mis ta eest veel 5-6 kuud tagasi saanud oleks.

Sõida vähem ja sõida ökonoomsemalt ... vot kus hea kokkuhoid

<Teab, teeb seda, hoiab kokku, traktorit ikka ei taha>
:drive:Sipelgaz:)
Praeguste kütusehindade juures vahetavad kõik tuttavaid diisleid bensukate vastu (ma ei räägi saabimeestest). Isegi sellised tegelased, kes on veendunud diislifännid olnud. Eesti solkkütuse juures, ei kesta need moodsad diislid eriti kaua ja tekivad kummalised anomaaliad, millest näiteks soomes-rootis kuuldudki pole.
Diisliga sõitmine tasub ära vist tõesti siis kui 100 tuhat aastas sõidad. Kusjuures isegi kõik taksofirmad ei osta enam diiselautosid.
Diiselautoga sõitmine mis veel ära tasub on osta mingi vana Golf 2, kuhu saab odavalt alla turuhinna ostetud kütust pangega sisse valada ja siis ringi sõita 5 sajale, ilma oluliste hirmudeta(kui kajuhtub pole kaotus suur), et midagi juhtub. Ärge nüüd pahaseks saage, aga see on lihtsalt minu arvamus.
Diisliga sõitmine tasub ära vist tõesti siis kui 100 tuhat aastas sõidad. Kusjuures isegi kõik taksofirmad ei osta enam diiselautosid.
Diiselautoga sõitmine mis veel ära tasub on osta mingi vana Golf 2, kuhu saab odavalt alla turuhinna ostetud kütust pangega sisse valada ja siis ringi sõita 5 sajale, ilma oluliste hirmudeta(kui kajuhtub pole kaotus suur), et midagi juhtub. Ärge nüüd pahaseks saage, aga see on lihtsalt minu arvamus.
Ise olen olnud alati bensukate fänn, aga eelmiseks masinaks sai valitud Grand Cherokee 3.1 TD mis osutus katastroofiks ning sellele järgnes olude kokkulangemisel saab 2.2 TID 2002 aasta, millega olen senini väga rahul. Küttekuluks on puhtal linnasõidul 9. Seega, kui tahta Saabi ja tundlikuks teemaks on küttekulu, siis minu nägemist mööda on 2.2 TID väga asjalik.
Isiklikult sooviks siiski bensiinikat, kuna küttekulu pole enam probleemiks ning natuke käib närvidele diisli plärin, mis minu meelest sõiduautole ei sobi.
NB! Mul oleks müüa üks 2.2 TID 9-5 Vector sedaan 2002 a, aga teema algataja poolt näiteks toodud autodest on tal hind kõvasti suurem.
Isiklikult sooviks siiski bensiinikat, kuna küttekulu pole enam probleemiks ning natuke käib närvidele diisli plärin, mis minu meelest sõiduautole ei sobi.
NB! Mul oleks müüa üks 2.2 TID 9-5 Vector sedaan 2002 a, aga teema algataja poolt näiteks toodud autodest on tal hind kõvasti suurem.
Ma väga vabandan ohvtopicu pärast, aga ma ei saa aru, mis on eestlastel diiselautode vastu.
Terve euroopa on diiselsõiduautode peale üle läinud (uutest müüdavatest 50-60% on diislid), sest uued, tänapäevased diiselmootorid võtavad vähem kütust, on võimsamad ja vaiksemad kui bensiinimudelid ja pakuvad rohkem tõmmet madalamas pööretevahemikus, elik seal, kus tegelikult automootor enim aega veedab..
Eesti diiselkütuse kvaliteedi koha pealt. No kurat, 2 -4 miljonilised töömasinad (rekkad, kombainid, traktorid), millel on peal isegi tänapäeva mõistes tippdiiselmootor, sõidavad eesti (ja oh õudust) venemaa kütusega ja ei ole häda miskit.. miks siis mingid mõttetud sõiduautod sama ei peaks tegema?
Aga noh, kellele mis..
Terve euroopa on diiselsõiduautode peale üle läinud (uutest müüdavatest 50-60% on diislid), sest uued, tänapäevased diiselmootorid võtavad vähem kütust, on võimsamad ja vaiksemad kui bensiinimudelid ja pakuvad rohkem tõmmet madalamas pööretevahemikus, elik seal, kus tegelikult automootor enim aega veedab..
Eesti diiselkütuse kvaliteedi koha pealt. No kurat, 2 -4 miljonilised töömasinad (rekkad, kombainid, traktorid), millel on peal isegi tänapäeva mõistes tippdiiselmootor, sõidavad eesti (ja oh õudust) venemaa kütusega ja ei ole häda miskit.. miks siis mingid mõttetud sõiduautod sama ei peaks tegema?
Aga noh, kellele mis..
OK,
Vabandan, aga kindlasti ei soovinud oma esimese postitusega ajada seda siinset järjekordseks Bensiin vs. Diisel teemaks. Eks igaüks teab miks ta kummaga sõidab
Üritasin aidata inimest probleemiga.
- Hoida kokku raha auto pealt, samas tahe sõita saabiga edasi.
:drive:Sipelgaz
Vabandan, aga kindlasti ei soovinud oma esimese postitusega ajada seda siinset järjekordseks Bensiin vs. Diisel teemaks. Eks igaüks teab miks ta kummaga sõidab

Üritasin aidata inimest probleemiga.
- Hoida kokku raha auto pealt, samas tahe sõita saabiga edasi.
:drive:Sipelgaz