Kas keegi teab 9000 AMM pinout-i? Ecuprojectist rääkisin Revlimitiga ja ta ütles, et pane 100 - 500 Ohm takisti signaali juhtmele vahele. Petab aju ära. Aga milline see signaali juhe on?
Ecu pin out-ist leiab ka selle juhtme kindlasti.
Air Mass Meter pin out vaja
haynesi raamatust leian sellise skeemi:
2 - br/vt läheb main relay 87b
6 - vt läheb aju 14
1 - rd/vt läheb aju 8
5 - or läheb aju 7
3 - bl/vt läheb aju 6
4 - sv on mass
kahetähe koodid on juhtme värv ing. k. aga milline neist neljast on signaal?
mis eesmärk aju petmisel ka on?
PÕS!
2 - br/vt läheb main relay 87b
6 - vt läheb aju 14
1 - rd/vt läheb aju 8
5 - or läheb aju 7
3 - bl/vt läheb aju 6
4 - sv on mass
kahetähe koodid on juhtme värv ing. k. aga milline neist neljast on signaal?
mis eesmärk aju petmisel ka on?
PÕS!
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Eesmärk on petta õhu hulga lugemist. Kui näidata ajule, et vähem õhku voolab läbi siis ei lülita ta mul kütusepumpa välja. Lisaks saab siis kasutada ka suuremaid pihusteid.
See skeem on sul vist vanema tüübi oma.
up to model year 1987 (non-Turbo) and up to model year 1988 (Turbo ) from pin 5 (air mass meter) to pin 7 (ECU).
from model year 1988 (non-turbo) and from model year 1989 (Turbo) from pin 3 (air mass meter) to pin 7 (ECU).
Ma kahest kohast leidsin midagi, aga küsisin siit igaksjuhuks üle. Aga tundub, et mul on siis pin 3 / pin 7.
See skeem on sul vist vanema tüübi oma.
up to model year 1987 (non-Turbo) and up to model year 1988 (Turbo ) from pin 5 (air mass meter) to pin 7 (ECU).
from model year 1988 (non-turbo) and from model year 1989 (Turbo) from pin 3 (air mass meter) to pin 7 (ECU).
Ma kahest kohast leidsin midagi, aga küsisin siit igaksjuhuks üle. Aga tundub, et mul on siis pin 3 / pin 7.
ega midagi täpsemat pole skeemi juures öeldud kui "86 on". Et kuhumaale siis 86 aastast pole mainitud. Need skeemid seal haynesi raamatus on jah suht kasutud 
see ärapetmine peab siis suht täpselt tasakaalus olema pihustitega, muidu segu paigast ja kuidas siis see lõpeb...

see ärapetmine peab siis suht täpselt tasakaalus olema pihustitega, muidu segu paigast ja kuidas siis see lõpeb...
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Õige, pihustitega peab asi kooskõlas olema, sest kui amm-i petta siis läheb segu hoopis lahjemaks.
Segu tuleb paika reguleerida pihustite järgi, vastavalt sellele lisad takistust juurde.
Krt a pihusteid mul ikka pole
, kena aretamine küll. Keegi äkki soovib laenata 
Segu tuleb paika reguleerida pihustite järgi, vastavalt sellele lisad takistust juurde.
Krt a pihusteid mul ikka pole

