See vist ei ole liiklustrahv... vähemalt ei lähe see raha vist riigituludesse vaid kohalikule omavalitsusele...Algselt postitas: stennadi
Kas parkimistrahv läheb ka arvesse?
2008- paljuga toetasid Eesti riiki? ( maksid liiklustrahve)
Minu vastu oldi siis arusaamatult lahke - samal põhjusel 300.- + 420.-Algselt postitas: D116
1500 minu poolt - 100m ilma turvavööta


eelmine rikkumine 2,5 aastat tagasi linnaserval +22 kiirust... sirge tee, väga hea nähtavus ja null liiklejat nähtavuspiirkonnas...
Mul on ka vedanud viimased 9 aastat - täpselt nii kaua olen autojuht olnud. Mõned kuud tagasi oli küll asi päris hapu, kuna 60 alas mõõdeti mul 83. Õnneks oli mõistev politseinik ja tänu minu puhtale lehele ainult noomis ::headbang:
selle peale ütleks, et oma vitsad peksavadAlgselt postitas: isakene
no krt, mul on töö juurest poodi 50 meetrit, ei viitsi ju...![]()

endal sai summaks 0.-
siiani puhas leht, pole õnneks kordagi veel politsei nähes eeskirjade vastu eksinud:P
Tore muidugi, et enamus 0-mehed on. Protsent võiks siin saabnetis veel kõrgem olla.
Suur@on oma elu jooksul riiki vast kokku 700 krooniga toetanud. Viimased aastad on puhtad olnud.
Suhtumise küsimus puhtalt - olen päri eerozega. Kuigi tõsise tsiklihuvilisena mõistan mootorrattureid...
Suur@on oma elu jooksul riiki vast kokku 700 krooniga toetanud. Viimased aastad on puhtad olnud.
Suhtumise küsimus puhtalt - olen päri eerozega. Kuigi tõsise tsiklihuvilisena mõistan mootorrattureid...
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Hmmm, ma olen enne lubade saamist ja nüüd vahepeal koguaeg lubadeta ringi lasknud. Viimati oligi 2008 august kuni 30 detsember. Pole kunagi lubadeta vahele jäänud. Viisakalt sõites ei nokita. Tegelikult peaks load hoiule andma. Liiga paksuks läinud pärast lubade tegemist:P Päriselt päriselt
Ei hakka nokkima, et lasin ilma ringi. Nobody's perfect
Ei hakka nokkima, et lasin ilma ringi. Nobody's perfect

jätkasin tavapärast rutiini ja tegin järjekordse nulliringi. Ühe hoiatuse sain tegelikult, a see selline väägagi vaieldav koht oli.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Hmmm, ma olen enne lubade saamist ja nüüd vahepeal koguaeg lubadeta ringi lasknud. Viimati oligi 2008 august kuni 30 detsember. Pole kunagi lubadeta vahele jäänud. Viisakalt sõites ei nokita. Tegelikult peaks load hoiule andma. Liiga paksuks läinud pärast lubade tegemist:P Päriselt päriselt
Ei hakka nokkima, et lasin ilma ringi. Nobody's perfect![]()
Mul oli see aastatel 2001-2004. Ja see pole asi millega uhkustada. Rikkumine on rikkumine.
Ma siis see teine patuoinas (teine Aeromihkel
), kes pidi tegema linnukese 10k+ kohale. Pmst tänu ühele megatrahvile, juhtus see suvel, kui olin teel Saaremaalt Tartusse. Kes sõitnud Virtsust Pärnusse, teab kindlasti ka Kalli-Karuse maantee vana lennuvälja lõiku. Seal siis pika sirge avanedes soovitas kurat vasakul õlal väikse kick-down-kiirenduse teha
Kiirendasin mingi 160 km/h-ni, siis lasin gaasi lahti ja kulgesin vabahooga vähenevas tempos. Kiirus oli juba peaaegu tagasi legaalses, kui alles siis nägin sauameest ja sinist eravärvi Octaviat puu varjus.... Onud oli kaugelt radari peale saanud 150 +/-5. Ei saanud jätta muidugi küsimata, kas lennukitele lennurajal maandumisel hinnaalandust ei tehta - ei tehtud. Järelmenetluse korras sain meediasse lekkinud "hinnakirja" alusel kohe ilusti 10200 + 3 kuuks load. Korralik panus riigikassasse! Ja ise ma veel abipolitseinike nimekirjas
Häbi-häbi... Igal mihklil oma aeropäev, või kuidas see oligi 
Enne seda oli veel üks trahv tähelepandamatusest, kui maikuus arvasin Tallinn-Pärnu magistraali kiirusepiiranguks 110 90 asemel. Nojah. Mujal olid 110 alad juba avatud, tean kuna olin neil päev varem sõitnud, seal aga ei jälginud tähelepanelikult märke.... Trahv 1200. Aasta kogupanus siis 11400.
Enne neid 2 asja olin pea 10 aastat täiesti puhas leht. Ja ometi EI ole ma ühtäkki sellel kalendriaastal hakanud "kihutama", pigem vastupidi. Nooremast peast ikka palju rohkem kiirust ületatud, trassil sai lastud regulaarselt +20/+30 kmh. Nüüd Saabiga tavaliselt püsikiirusehoidja +5/+10 kmh peal. Saabiga linnavahel liigeldes olen rõhutatult viisakas ja teistega arvestav, et saabipedena automargi mainet kõrgel hoida, foori ei "varasta", suunatuld näitan vahel rohkemgi kui vaja jne.. Sellegipoolest said vääratused maanteedel "ära karistatud" - super näide sellest, kui palju liiklusjärelvalve viimase aastaga on tõhustunud.




Enne seda oli veel üks trahv tähelepandamatusest, kui maikuus arvasin Tallinn-Pärnu magistraali kiirusepiiranguks 110 90 asemel. Nojah. Mujal olid 110 alad juba avatud, tean kuna olin neil päev varem sõitnud, seal aga ei jälginud tähelepanelikult märke.... Trahv 1200. Aasta kogupanus siis 11400.
Enne neid 2 asja olin pea 10 aastat täiesti puhas leht. Ja ometi EI ole ma ühtäkki sellel kalendriaastal hakanud "kihutama", pigem vastupidi. Nooremast peast ikka palju rohkem kiirust ületatud, trassil sai lastud regulaarselt +20/+30 kmh. Nüüd Saabiga tavaliselt püsikiirusehoidja +5/+10 kmh peal. Saabiga linnavahel liigeldes olen rõhutatult viisakas ja teistega arvestav, et saabipedena automargi mainet kõrgel hoida, foori ei "varasta", suunatuld näitan vahel rohkemgi kui vaja jne.. Sellegipoolest said vääratused maanteedel "ära karistatud" - super näide sellest, kui palju liiklusjärelvalve viimase aastaga on tõhustunud.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kevadel 420 krooni tehnoülevaatuse puudumise pärast, mille tööandja mulle õnneks kompenseeris. Olin tööandja autoga 30000 km maha sõitnud teadmata et tehnoülevaatus tegemata. Enne seda 3 või 4 aastat puhaste paberitega, isegi parkimistrahve ei õnnestunud tekitada endale.
Aga juriidiliselt on siiski rikkumine tehtud.
Aga juriidiliselt on siiski rikkumine tehtud.
Hea mitu aastat samuti 0.-(ptüi-ptüi-ptüi), aga just selliseid asju nagu Skybound kirjeldas kardan küll... olen isegi vahel kiirendanud ja kohe gaasi maha lasknud või möödasõidul mitte nii hoolega spidomeetrit jälginud.