Mure kliimaga..
abiks oleksid täpsed auto andmed:poke: .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Probleeme võib põhjustada kliima plokk (ACC2), õhuvoolu reguleerimise mootor, sise/välis temperatuuri andur, ...
Kõige lihtsam on proovida esiteks teise plokiga (seda kõige lihtsam ajutiselt vahetada), siis siseõhu temp. andur, siis välisõhu andur ja siis mootor. Muidugi oleks testimiseks hea leida mõni sõber, kellel 95 või uuem tonnine ja kes raatsib vastavat juppi korraks laenata. (Kui Tallinna satud, võin neid kõiki laenata, seisavad mul sahtlis ja testijaid on ennegi olnud)
Aga esimese asjana tee ACC kalibreerimine ja vaata kas veateateid on.
Kui ei tea, mis see kalibreerimine on, siis loe siit: http://www.saabnet.ee/index.php?l=acc2
Kõige lihtsam on proovida esiteks teise plokiga (seda kõige lihtsam ajutiselt vahetada), siis siseõhu temp. andur, siis välisõhu andur ja siis mootor. Muidugi oleks testimiseks hea leida mõni sõber, kellel 95 või uuem tonnine ja kes raatsib vastavat juppi korraks laenata. (Kui Tallinna satud, võin neid kõiki laenata, seisavad mul sahtlis ja testijaid on ennegi olnud)
Aga esimese asjana tee ACC kalibreerimine ja vaata kas veateateid on.
Kui ei tea, mis see kalibreerimine on, siis loe siit: http://www.saabnet.ee/index.php?l=acc2
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui kliima näitab pärast kalibreeerimist nr 1, kas siis saab ka teada, kus viga?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



kui kliima näitab pärast kalibreeerimist nr 1, kas siis saab ka teada, kus viga?
ACC2 saad tegeliku vea kätte ainult TECH2-ga. Kui ACC toimimise põhimõte selge, siis on võimalik ka manual ja auto reziimide katsetusega enamvähem probleemile jälile jõuda.
ACC 1 86-89 annab sulle vea kätte ka ilma Techita.
Vajutad AUTO + VENT ja saad vigade arvu, kui vajutad uuesti VENT saad tegeliku koodi:
1C Inside Temp Sensor Shorted
1U Inside Temp Sensor Open
2C Outside Temp Sensor Shorted
2U Outside Temp Sensor Open
3C Air box Temp Sensor Shorted
3U Air box Temp Sensor Open
5C Motor for Temp Flap Binding or jammed
5U Motor for Temp Flap Open
6C Motor for Air Drum Binding or jammed
6U Motor for Air Drum Open
7C Motor for Recirc Flap Binding or jammed or shorted
7U Motor for Recirc Flap Open
AC Fan Speed Control Short to ground or open
AU Fan Motor or Controller Open
EU Control Unit Internal fault, replace unit
-
NB! Veelkord, et see toimib ainult ACC1 korral, enamus tonniste omanikke omavad siiski ACC2 praeguseks hetkeks juba.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
ACDC2 on uus laulja. esimene laulja oli joodik ja sai õnnetult otsa. Seega vast laulja hääle järgi suudad vahet tehaAlgselt postitas: ivomets
kus ma tean, et mull on acdc1 või acdc2?

http://saabnet.ee/index.php?l=acc2
Sisetemperatuuriandurist sõltub otseselt välja puhutava õhu temperatuur ja hulk. Kui sina paned näituseks, et soovid 17 kraadi, aga andur annab acc-le infoks, et toas on 50 kraadi sooja, siis acc käseb puhuda loomulikult külma, kuigi sinul on tegelik temperatuur hoopis -20.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
See tekitabki sarnast anomaaliat.Algselt postitas: sten18
Mul sisetemperatuuriandur ei tööta, kas sellest oleneb ka midagi?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
tõenäoliselt käis talle närvidele anduri ventilaatori vilistamine. Võta andur lahti, puhasta termotakisti ja ventikas (selle laagerdust võid natuke ettevaatlkult ka õlitada)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
jah 

M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Tarkuseterade rubriigis on teema selle anduri lammutamise kohta, otselink http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2140
Läheneda tuleb ettevaatlikult, jõudu vaja pole.
Läheneda tuleb ettevaatlikult, jõudu vaja pole.