
Saab 9000 salongisoojenduse probleem
- parkentosh
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Saabil tagaklaasi juures olevad õhuavad puhuvad alati ainult külma. Ees töötab kõik vastavalt temperatuurile mis ma määran, aga taga ei muutu midagi...

Kindlasti märkasid sa tagaukse hingede juures ka voolikuid, kust sooja õhku puhutakse klaasidele? Õigemini, märkasid nende puudumist

Tegelikult võetakse õhku tagumiste uste taskutest ja puhutakse klaasidele. See, et õhk on külm, ei mängi rolli, nimetatud tegevus hoiab väga hästi ära udu tekke tagumiste usteklaasidele
terv, teager
Lisatud failid



Tegelikult võetakse õhku tagumiste uste taskutest ja puhutakse klaasidele. See, et õhk on külm, ei mängi rolli, nimetatud tegevus hoiab väga hästi ära udu tekke tagumiste usteklaasidele

terv, teager
Lisatud failid
Olen klubis nüüd uus ning soetasin endale elu esimese 1993 aasta Saab 9000 ning tal on üks väike mure küljes. Nimelt salongi vent ei puhu üldse. Ainult kui maanteel sõita siis tuleb õrnaslt sooja. On äkki keegi kes oskab sellisele probleemile lahendust anda ?
tavaline probleem on,et ventilaator on lihtsalt nii kulunud et ei tööta enam. Teine probleem võib olla kiiruse regulaator. Sinu aastakäigu omal vist veel suurte sunt takistitega, mis võivad lihtsalt läbi kõrbenud olla.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Lihtsam on enne regulaator üle vaadata. Ventilaatori välja kiskumine on tüütu töö. Enne proovi talle otse pinge peale anda. Seda saad teha sealtkandist, kus on kojamehe mootor.
Panin kunagi ühe juhendi trükitavasse formaati, et oleks hea autosse kaasa võtta, kui esimest korda ventilaatorit vahetama hakkad. Eriti on see oluline, kui sul on kondiga masin.
http://saabnet.ee/vent.pdf
Panin kunagi ühe juhendi trükitavasse formaati, et oleks hea autosse kaasa võtta, kui esimest korda ventilaatorit vahetama hakkad. Eriti on see oluline, kui sul on kondiga masin.
http://saabnet.ee/vent.pdf
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kui sul kliimaga süsteem, siis on ehk ventilaatori kiirus regulaatori viga. Asi näeb välja selline ja asub otse kliima süsteemi peal. Pistikusse läheb kaks jämedat ja kaks peenikest juhet. Jäme on massi juhe ja läheb otse ventilaatorisse. Ventikas muidugi proovi ennem otse käima panna.


Auto käis ühe elektriku juures ning diagnostika näitas et kõik on okei ühesõnaga ventikas peaks töötama aga täna polnud kahjuks aega seda lahti võtta kuid võiks nagu ma Saabide kohapealt olen et mis moodi see regull plokk eest ära käib et tuleb pardakas vist maha võtta ?
Käisin eile Paunküla puhkekeskuses ning tagasi sõites hakkas imekombel vent tööl ning täna kiskusin armatuuri laiali ja lõpuks avastasin et salongi vendi harjad on hoopis läbi kuid jah mul ei ole õrna aimugi palju uued maksta võivad
:red:

Kuidas sa armatuuri laiali kiskudes mootorile ligi said,sellest ma aru ei saa.See pole lihtsalt võimalik,kuna vent.mootor asub kapoti all:conf: .
Harjade vahetus selle mootori puhul on TÄIESTI TULUTU tegevus,kuna kulunud on ka harjakollektor.
Uute harjade kontaktpind jääb tänu sooniliseks kulunud kollektorile ebapiisavaks ja kuna elektrooniline kiirusregulaator käivitab alati mootorit 2-3V pingega,seda siis sujuvalt tõstes vajaliku väärtuseni.Aga mootor lihtsalt ei suuda startida.
Manuaalse regulaatori puhul võiks asi isegi toimida,kuid madalatel pööretel hakkab mootor vilistama.
edit:sa ei pea mind uskuma.
Harjade vahetus selle mootori puhul on TÄIESTI TULUTU tegevus,kuna kulunud on ka harjakollektor.
Uute harjade kontaktpind jääb tänu sooniliseks kulunud kollektorile ebapiisavaks ja kuna elektrooniline kiirusregulaator käivitab alati mootorit 2-3V pingega,seda siis sujuvalt tõstes vajaliku väärtuseni.Aga mootor lihtsalt ei suuda startida.
Manuaalse regulaatori puhul võiks asi isegi toimida,kuid madalatel pööretel hakkab mootor vilistama.
edit:sa ei pea mind uskuma.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
EI ei võibolla väljendasin ennast valesti kuid jah tean et kapoti all on soendusmootor aga salongis selle juhtploki taga oli ise ehitatud mingi sugune metall varras millega siis sai liigutaada kas puhub sooja või külma aga ka sellegi sai korda et ei ol sinna minigt varrast vaja aga siis et mõtetkas oleks oska teve uus mootor siis ?
Soendusega pole sel mootoril midagi pistmist(susi-hunt, soendus-Algselt postitas: klenn
EI ei võibolla väljendasin ennast valesti kuid jah tean et kapoti all on soendusmootor aga salongis selle juhtploki taga oli ise ehitatud mingi sugune metall varras millega siis sai liigutaada kas puhub sooja või külma aga ka sellegi sai korda et ei ol sinna minigt varrast vaja aga siis et mõtetkas oleks oska teve uus mootor siis ?
tegevus seoses huntidega).
Soojendusmootor tasub tonnisele panna alati UUS(või korralik vana),vähemalt AC/ACC`ga modifikatsioonidele.Ka MC puhul hakkab rem. mootor tavaliselt "ruigama".
Servomootor,mis sooja-,külmaõhuklappi liigutab,on remonditav.
edit:soojendusmootori juhtmoodul asub samuti kapoti all.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989