Tervist!
Olen siit juba kordi erinevat nõu küsinud ja lõpuks hakkab tulemust ka juba kergelt paistma. Nii et varsti on lootust üks turbokas liikuma saada.
Samas enne on veel mõned küsimused. Pärast sisselaske külge panemist avastasin ühe üksiku kollase juhtme millele ei leia kuskil kohta. All on selgitavad pildid ka, ehk keegi oskab öelda, millega tegemist ja kuhu läheb.
http://www.speedyshare.com/data/8037672 ... 202536.JPG
http://www.speedyshare.com/data/8037672 ... hedalt.JPG
Lisaks veel on mõned vaakumvoolikud veidi kahtlased. Kust leiaks siit Tartust silikonvoolikuid vms millega saaks vanemad väsinumad voolikud ära vahetada?
Mootor kokku!
Tallinnas üks pood müüb 3m jupi, hind oli (vist) 200kr. Sellega sai ära vahetada kõik 4mm voolikud kapoti all ja samuti vooliku armatuuri näidikuni. Ja 0.5m jäi veel üle. Kui seda armatuuri vollat mitte vahetada siis peaks 2m välja vedama.
4mm (ka 3mm venitab peale) vaakumvoolikut läheb ca 1,5m. Võid igaks juhuks ju 2 võtta. Turbokella volla pikkust ei tea kahjuks. 6mm voolik läheb BPC-le, aga seal peaks juba tehasest silikoon olema.
EDIT: nobenäpud.
Aga 6mm vollat läks vist ka 1,5m. Laias laastus 3x radika juurest turboni.
EDIT: nobenäpud.
Aga 6mm vollat läks vist ka 1,5m. Laias laastus 3x radika juurest turboni.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: suur
4mm (ka 3mm venitab peale) vaakumvoolikut läheb ca 1,5m. Võid igaks juhuks ju 2 võtta. Turbokella volla pikkust ei tea kahjuks. 6mm voolik läheb BPC-le, aga seal peaks juba tehasest silikoon olema.
Need tehase silikoonid võivad täiesti puruks olla ja sa ei märkagi. Ülipeened pikisooned sees. Been there, done that:)
Nii, saigi eile esimest korda hääled sisse aetud. 
Nüüd veel akut ka uut vaja ning uut kütet ka, siis näeb, kui korralikult ta töötab... Eile pudistas kõvasti, aga see ilmselt üle aasta seisnud benast.
Siit foorumist lugesin välja, et korralik aku oleks midagi alates 62Ah. On see nii?
Ah jaa, turbo foorumis pakuti välja paar poodi Tartus kus silikonvoolikuid pidi saama. Ise pole veel jõudnud seal käia, aga äkki kellelgi läheb veel vaja...
Selline küsimus veel, et kas tonnisel on ploki sees ka mõni punn, kust saaks ploki jahutusvedelikust tühjaks lasta? Vist mitte, aga samas radikast ka kõik välja ei tule:red:

Nüüd veel akut ka uut vaja ning uut kütet ka, siis näeb, kui korralikult ta töötab... Eile pudistas kõvasti, aga see ilmselt üle aasta seisnud benast.

Siit foorumist lugesin välja, et korralik aku oleks midagi alates 62Ah. On see nii?
Ah jaa, turbo foorumis pakuti välja paar poodi Tartus kus silikonvoolikuid pidi saama. Ise pole veel jõudnud seal käia, aga äkki kellelgi läheb veel vaja...
Algselt postitas: jeff01
dunlop hiflex - tähe tänaval
hyroscand vist riia tänava lõpus.
Selline küsimus veel, et kas tonnisel on ploki sees ka mõni punn, kust saaks ploki jahutusvedelikust tühjaks lasta? Vist mitte, aga samas radikast ka kõik välja ei tule:red:
Mingid punnid on aga ma ei soovitaks neid näppida, pärast ei pruugi pidama saada. Kui pumba ja radika vaheline lõdvik maha võtta siis peaks ikka plokist enamvähem kõik kätte saama. Küll aga jääb salongiradikasse midagi sisse.
Nüüd siis vana vedelik väljas ja uus sees. Kas süsteem tahab ka õhutamist või läheb õhk ise välja?
Jahutusvedeliku taseme andur seal paisupaagi juures on ka viga saand ning tuleb nüüd uus vaadata.
Esimesel ringil painas ka mingi "fuel cut". Pärast garaažis selgus, et WG voolik oli lahti jäänud. Loodetavasti ka selle ühendamisega ka viga kaob...
Jahutusvedeliku taseme andur seal paisupaagi juures on ka viga saand ning tuleb nüüd uus vaadata.

Esimesel ringil painas ka mingi "fuel cut". Pärast garaažis selgus, et WG voolik oli lahti jäänud. Loodetavasti ka selle ühendamisega ka viga kaob...