2004
2.0 170kw
CHIP
K&N paneelfilter
17" veljed koos dunlop craspic talvekatega
18" MAK suveveljed
automaat
käigud roolilt
nahksisu
vihmasensor
navi
autotelefon
parkimisandurid
kliima
xenon
püsikiirusehoidja
tagaluugil spoiler
aero originaal keresari
Minu käes olles on auto käinud paar korda regulaarhoolduses, saanud originaal tagaluugi spoileri, esi ja tagastange uue värvi - kriimude eemaldamiseks, uue märgi kapotile (vanal oli lakk maas), chipi ja uue K&N õhufiltri. Samuti kaotasin ära rõvedad numbrialused ja panin numbrid kinni 3M kahepoolse teibiga. Lisaks lasin üle värvida peeglite kinnitused, kuna sealt oli värv maha reageerinud. Tiiva ja uute velgedega pilte pole, siin mõned suvised pildid:
http://photo.stage.ee/saab93aero/
Saab 9-3 Aero Cabrio, 2004, Raims
Tootjat kui sellist polegi konkreetselt, on üks tüüp rootsis, kellele saadad auto ajust diagnostika pesa kaudu tõmmatud info ja ta kirjutab selle ümber ning see installitakse uuesti autole peale. Juurde andis konkreetsele autole sellises seades 30hp ja 80NM. Tundub hetkel lahja, seega korra kirjutatakse seda veel ümber.
Mõtlesin jah, et saan äkki midagi kasulikku teada. Täna sai siis uued suvekad ostetud toas seisvatele velgedele. Mõõt 235/40R18
Reedel läheb soft ümberkirjutamisele, proovime mis kangemaga saab
Reedel läheb soft ümberkirjutamisele, proovime mis kangemaga saab
vähemalt said head rehvid:)
räägi ikkagi sellest softist natuke, tahan kah äkki.....
räägi ikkagi sellest softist natuke, tahan kah äkki.....
Uued poldid koos velgedega olemas, seisavad ja ootavad kevadet. Danel, softi kohta võin telefonis rääkida hind letis 7500.- koos km'ga. Rehvide kohapealt saame näha
Sellepärast, et võib valida kolme mõõdu vahel 235-40, 225-45 või 225 40. Laiemad valisin sellepärast, et siis vast ei kisu rööbastes mis igal pool teedel on.
Kas saab sellest rohkem infot , ja pilte kuidas see välja näeb. Kas see on kindel lahendus ? Ega see number ei lenda ära ? Või näiteks kuskil pesulas ? Kas hoiab see hästi kinni ?
[quote]
Samuti kaotasin ära rõvedad numbrialused ja panin numbrid kinni 3M kahepoolse teibiga.
[quote]
Samuti kaotasin ära rõvedad numbrialused ja panin numbrid kinni 3M kahepoolse teibiga.
OK, siis lähevad alumised veljed. Kui on korralik teip (tootja 3M) siis ei lenda need numbrid kuhugi.
Nii, reedel sai siis Ascaris tehtud 160000km hooldus. Mootori kett on häält tegema hakanud, peab vist ära vahetama, samuti olen suutnud kuidagi esimesel vedrul ülemise keerme minema sõita. Täna sai siis terve uus kit tellitud. H&R madaldus.
Selge, siis sai ikka õiged tellitud -30mm
Suvekad all, panin alumisel pildil näidatud. Nädala pärast madaldusvedrud kohal, siis teen kõigest pilti ka. Homme vist mootori kettide vahetus, kui Ascaris aega on.