Läks väikseks vaidlemiseks ükskord ,ja vaidselime selleüle ,et kas see on ainult standard või seadus ,et autodel on kiiruse piiraja 250 km/h piiratud.Tema väitis ,et see on seadus euroopas.Niipalju kui mulle on räägitud on öeldud ,et see on standard uutel autodel,ja näiteks M-i bmw-d või AMG mersudel polegi sellist asja(piirajat).Seega kas see on seadus,või standard osadel autodel ?
Kuna see asi ,ei seostu väga SAABidega siis panin selle teema siia.
Kui keegi leiab mõne seaduse kuskilt siis võib vabalt siia linki visata.
Standard või seadus
See oli algselt saksa autotootjate kokkulepe, et kiirus on piiratud 250 km/h või 155 mph. Põhiliselt rõõmustamaks Saksamaal päris suurt võimu omavaid rohelisi vastutasuks nende nõustumisele kiiruspiiranguteta autobahnidele. Siin alajaotuses Automobiles on ka sellest kirjutatud.
Kas probleem ei või hoopis selles olla, et mootor ju jõuaks, aga muud sõlmed pole sellise kiiruse jaoks mõeldud? Või hinnatundliku kliendi kaitsmine, kes ostab näiteks Q kiirusindeksiga rehvid ja vajutab bahnil gaasi põhja? Kes väga tahab, saab selle piiraja ju maha võtta, kui on kohti, kus sellistel kiirustel legaalselt ja ohutult liigelda saab.
Aga kuskilt on silma jäänud, et Saksa kiirteedel pole sugugi sakslased ise kõige suuremad paugutajad;)
Aga kuskilt on silma jäänud, et Saksa kiirteedel pole sugugi sakslased ise kõige suuremad paugutajad;)
Mina jällegi mäletan kusagilt mingit seost turvavarustusega. A la kui auto tipp kiiruseks jääb üle 250, siis peavad olema täidetud mingit teatud tingimused (neli-viis punkt turvavööd ja tont teab mida veel). Vaadake nt. neid Koenigsegg, Pagani, Bugatti jne ning otsige ühiseid jooni.
Minuteada on see lihtsalt saksa autotootjate omavaheline kokkulepe vältimaks võidujooksu tippkiirustes (ning väga võimalik, et ka vastu tulemaks rohelistele). Turvavarustuse juttu eriti ei usu (julgen väita, et lõviosa üle 250 sõita suutvatest autodest on tavaliste kolmepunktivöödega). Bugatti ja Pagani asemel võib ka vaadata Ferrarit ja Porschet:eureka:
Saab vabalt osta BMW M seeria tehasest ilma piirajata (müügil ka mitmeid vmax pille), selleks vaja maksta juurde, läbida koolitus ja kirjutada alla üks paber, et oled teadlik ja nõus riskidega. Niipalju kui mina aru olen saanud, siis see jah kokkulepe autotootjatel ja mitte ainult sakslastel praegusel ajal.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: binleo
Mina jällegi mäletan kusagilt mingit seost turvavarustusega. A la kui auto tipp kiiruseks jääb üle 250, siis peavad olema täidetud mingit teatud tingimused (neli-viis punkt turvavööd ja tont teab mida veel). Vaadake nt. neid Koenigsegg, Pagani, Bugatti jne ning otsige ühiseid jooni.
Bugattil 3 punkti turvavöö...